Eens.quote:
Hij zit nu ook niet in de wedstrijdselectiequote:Op maandag 14 juni 2021 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens.
Bozenick zat overigens niet eens bij de selectie de laatste oefenwedstrijd dus die zal sowieso niet starten lijkt mij.
Gaat er nog een Feyenoorder minuten maken?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bozenik is kennelijk zo slecht dat ze Hamsik maar in spits zetten
wtfquote:Op maandag 14 juni 2021 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit nu ook niet in de wedstrijdselectie
Ik ben woedend
Ooit topscorer van Napoli.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whut, heeft ie ruzie met de coach ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb meestal wel een beetje spijt als ik weer een post van jou gelezen heb eigenlijk. Zal wel wederzijds zijn ookquote:
Doen er nog meer mee dan? Buiten Berghuis die wellicht pas erin wordt gebracht bij 0-3 achterstand in achtste finalequote:Op maandag 14 juni 2021 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gaat er nog een Feyenoorder minuten maken?
Wat is een Berghuis?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen er nog meer mee dan? Buiten Berghuis die wellicht pas erin wordt gebracht bij 0-3 achterstand in achtste finale
Ik ben momenteel in een verwoede strijd verwikkeld om het topposterschap in dit subforum dus zijn mijn posts helaas niet van de kwaliteit die mensen doorgaans van mij gewend zijn.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel een beetje spijt als ik weer een post van jou gelezen heb eigenlijk. Zal wel wederzijds zijn ook
Kokcuquote:Op maandag 14 juni 2021 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doen er nog meer mee dan? Buiten Berghuis die wellicht pas erin wordt gebracht bij 0-3 achterstand in achtste finale
Hč meid, spijtigquote:Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in een verwoede strijd verwikkeld om het topposterschap in dit subforum dus zijn mijn posts helaas niet van de kwaliteit die mensen doorgaans van mij gewend zijn.
Ze had net bij de vorige wedstrijd ook topteksten: "Die goal is erg knap gemaakt. Meer hoeven we er niet over te zeggen."quote:Op maandag 14 juni 2021 17:32 schreef Caland het volgende:
Lekker nuchter
Oke bedankt kut op tv omdat het moet
Schmeichel is ook niet zo'n prater.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:33 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA het Denemarken item.
Bommen erop.
Doe niet zo sneuquote:Op maandag 14 juni 2021 17:33 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA het Denemarken item.
Bommen erop.
Bijna net zo'n lekker moyenne als Jorgensen.quote:
De lasagne gaat zometeen de oven inquote:
Tot morgen.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De lasagne gaat zometeen de oven in
Lekker burgertjes van de plaat hieroquote:Op maandag 14 juni 2021 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De lasagne gaat zometeen de oven in
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker burgertjes van de plaat hiero
Ik laat me graag verrassen, maar inderdaad... ook geen hoge verwachtingen hier.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
Dit lijkt me op voorhand een enorme zaadpot, maar wie weet.
Eet smakelijk!quote:Op maandag 14 juni 2021 18:02 schreef Coco het volgende:
Ik ben er weer met de wedstrijd van 21:00
Zo zalm lasagne eten
@:Drizzt_DoUrden
Passend dan dat de dorpspastoor er doorheen luldequote:Op maandag 14 juni 2021 18:02 schreef Slobeend het volgende:
Dat Slowaakse volkslied heeft veel weg van een psalm trouwens.
Nou nou nou...quote:
Misschien keek Arno wel via een illegale stream? WE WETEN HET NIET.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Passend dan dat de dorpspastoor er doorheen lulde
Nee HIER zit iemand op te wachten nou goed?quote:
Goednieuwsshow dendert voort.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee HIER zit iemand op te wachten nou goed?![]()
Wtf heeft dit met voetbal te maken??quote:Op maandag 14 juni 2021 17:54 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
PolenGoden op Russische bodem. @:Caland
Je ziet toch een voetbalstadionquote:Op maandag 14 juni 2021 18:07 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met voetbal te maken??
Dat zegt niets, ik heb ook de Rolling Stones en Feijenoord hun kunsten in een voetbalstadion zien vertonen.quote:
Ik geef user @maxi-mus de schuld. Die was erg fel vanmiddag.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Veel mensen zijn een beetje getriggerd
Iemand van buiten dat dorp versieren gaat dan ook vrij lastig als ze in Hengelo je dialect al niet meer verstaan.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Er woont alleen maar inteeltvolk in Borne.
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je bij Szczesny nog spreken van pech?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is tamelijk ongelukkig (en heel matig verdedigd)
Hey, het is geen Volendam of Urkquote:Op maandag 14 juni 2021 18:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Polen is gezegend met deze weg.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:26 schreef Hathor het volgende:
Ze mogen dan de beste spits van de wereld hebben, Polen is en blijft een van de saaiste ploegen om naar te kijken, elk toernooi weer een grote teleurstelling.
Waarom zouden ze zich ingraven tegen een tandeloze tijger?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:28 schreef MoreDakka het volgende:
Best leuk dat Slowakije blijft aanvallen en niet ingraaft
Echt... Wel leuke wedstrijd om te zien van de kant van Slowakije vind ik.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:26 schreef Hathor het volgende:
Ze mogen dan de beste spits van de wereld hebben, Polen is en blijft een van de saaiste ploegen om naar te kijken, elk toernooi weer een grote teleurstelling.
Dat mag.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt... Wel leuke wedstrijd om te zien van de kant van Slowakije vind ik.
Gelukkig maar. Was al bang dat ik moest gaan koken of zo.quote:
Beetje het Messi syndroom bij Argentiniëquote:Op maandag 14 juni 2021 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Grote Lewandowskishow blijft uit. Erg jammer.
Het EK forum is een warm bad.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Was al bang dat ik moest gaan koken of zo.
watquote:Op maandag 14 juni 2021 18:34 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Beetje het Messi syndroom bij Argentinië
Lekker een kutfilm met 8 reclameblokken kijken.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:34 schreef Hathor het volgende:
En dan vanavond nog zo'n zaadpot, ik denk dat ik oversla en op RTL7 naar de Hobbit ga zitten kijken.
Jazekers.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker een kutfilm met 8 reclameblokken kijken.
Na de werken van McTominay en co lijkt alles redelijk maar Slowakije maakt inderdaad geen onsympathieke indruk.quote:
Was dat Schotland? Volgens die commentator was dat een wereldteam als ik het zo hoordequote:Op maandag 14 juni 2021 18:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Na de werken van McTominay en co lijkt alles redelijk maar Slowakije maakt inderdaad geen onsympathieke indruk.
Nederland kon er in ieder geval niet van winnen.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Was dat Schotland? Volgens die commentator was dat een wereldteam als ik het zo hoorde
Wat een baggerwedstrijd was dat zeg, gelukkig was gisteren stukken beterquote:Op maandag 14 juni 2021 18:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nederland kon er in ieder geval niet van winnen.
GGMM schakelt in de 43e minuut precies in.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook weer
Hoe is de wedstrijd?
Ik had 1-0 voorspeld dus ik ben sowieso woest
Gaat wel op en neer, had Slowakije minder verwacht. Best wat kansjes.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook weer
Hoe is de wedstrijd?
Terwijl ze normaal toch wel aardig goed zijn in muurtjes opzetten die Polen.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:29 schreef Durmada het volgende:
Polen heeft eigenlijk wel een heel matige verdediging
En je stond er al zo bijzonder slecht voor. Tranendal.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:42 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ook weer
Hoe is de wedstrijd?
Hij gaat ook best vaak de ballen halen en dan heb je er helemaal niets meer aan. Maar Lewa heeft inderdaad ook gewoon aanvoer nodig, het is geen Messi.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsof je zo makkelijk een zwak team op sleeptouw neemt
Als spits ook nog ben je nog meer afhankelijk van de ballen die je krijgt
Ja ik ben die persoon die de wedstrijd van de groepsfase bij elke wedstrijd roept wat hij voorspeld heeft en bij de tweede wedstrijd woest roept dat die pooltjes niet besproken moeten worden in het livetopicquote:Op maandag 14 juni 2021 18:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
En je stond er al zo bijzonder slecht voor. Tranendal.
Mist een goede middenvelder daar. Zielinski kan het niet alleen. Lewa moet zich inderdaad niet te vaak afzakken maar ik snap het welquote:Op maandag 14 juni 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gaat ook best vaak de ballen halen en dan heb je er helemaal niets meer aan. Maar Lewa heeft inderdaad ook gewoon aanvoer nodig, het is geen Messi.
Ik zit te denken, maar ik kan me de laatste keer dat ze zo machteloos waren niet herinneren.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:46 schreef WAvanBuren het volgende:
Het woord machteloos is best van toepassing op dit Polen.
Het laatste WK en het vorige EK was het dezelfde treurige groep hansworsten.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar ik kan me de laatste keer dat ze zo machteloos waren niet herinneren.
Gek dat een Europees en voetbalgek land met 40 miljoen inwoners zo'n slechte competitie heeft en zo weinig topspelers creëertquote:Op maandag 14 juni 2021 18:47 schreef MC-Morgan het volgende:
Die Poolse bank is ook niet zo heel veel, he.
1 september 1939.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit te denken, maar ik kan me de laatste keer dat ze zo machteloos waren niet herinneren.
Nee toen waren Piszczek en Blaszczykowski er nog bijquote:Op maandag 14 juni 2021 18:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het laatste WK en het vorige EK was het dezelfde treurige groep hansworsten.
Ik bedoel het niveau van de ploeg.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee toen waren Piszczek en Blaszczykowski er nog bij
Traditioneel heeft Oost-Europa een matige voetbalinfrastructuur en was volleybal belangrijker.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gek dat een Europees en voetbalgek land met 40 miljoen inwoners zo'n slechte competitie heeft en zo weinig topspelers creëert
Duidelijk geen voetballiefhebber.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Zodra er niet 80 kansen komen en het geen 2-2 staat zijn hier standaard wel jankerts die het kut vinden. Doe dan wat aan je verwachtingspatroon.
Ha, de eerste Flodderfilm.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor een geeltje regel ik een afspraak.
@:tralalala
Helaas is vandaag de boiler kapot.quote:
Kan prima samenquote:Op maandag 14 juni 2021 18:35 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Politiek hoort niet in voetbal thuis.
'74 genot.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:59 schreef Slobeend het volgende:
Polen stelt eigenlijk elk toernooi teleur.
Ja bedankt Hansquote:Op maandag 14 juni 2021 18:51 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb de statistieken er niet bij, maar landen als Polen en Schotland op eindtoernooien... voor de Oost-Europeanen geldt dan nog dat ze in het (verre) verleden nog een team konden opbrengen dat het ver kon schoppen, maar de laatste decennia is het volgens mij niet veel meer. Te futloos. Ideeënarmoede.
(De Schotten zijn er bijna nooit (meer) bij, maar veel veranderd lijkt er in al die decennia niet. Ze doen hun stinkende best, en na 90 minuten strijd kijken ze vol frustratie naar het scorebord.)
Stukje homofobie van Hans.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:00 schreef GGMM het volgende:
André van Duin moet van Hansanders een heteroman spelen.
Raar
Beter dan Jan Roelfs die er ongetwijfeld een OOW OOW OOW OOW OOW orgasme tot na de strafschoppen aan gewijd hadquote:
Die hoorde ik er vanmiddag wel weer een keurige "en de goal" uit gooienquote:Op maandag 14 juni 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter dan Jan Roelfs die er ongetwijfeld een OOW OOW OOW OOW OOW orgasme tot na de strafschoppen aan gewijd had
Alleen Chef Voetbal weet dat.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Arno weet wel hoe je Souza uitspreekt
Dit is een grapje voor insiders
quote:Op maandag 14 juni 2021 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beter dan Jan Roelfs die er ongetwijfeld een OOW OOW OOW OOW OOW orgasme tot na de strafschoppen aan gewijd had
quote:Op maandag 14 juni 2021 19:05 schreef Tagliano het volgende:
Arno weet wel hoe je Souza uitspreekt
Dit is een grapje voor insiders
Zat er net naar te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:04 schreef hhh38 het volgende:
Goal
Als dit in de 1e helft was gebeurd had ik een Nostradamusvraag fout
quote:Op maandag 14 juni 2021 19:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft iemand nog plaatje met Arno met doellijntechnologie paar toernooien geleden?
Is er geen apart topic voor De Belg gangers?quote:Op maandag 14 juni 2021 19:07 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig geniet ik van de onderkoelde kundigheid van Stef Wijnants.
Zeker wel, maar om het contact met de minder vooruitstrevende mens niet kwijt te raken post ik nu even hier.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er geen apart topic voor De Belg gangers?
Ah fijn, dank je wel namens de minder vooruitstrevende mensquote:Op maandag 14 juni 2021 19:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker wel, maar om het contact met de minder vooruitstrevende mens niet kwijt te raken post ik nu even hier.
Ierland = bananenrepubliekquote:Op maandag 14 juni 2021 19:13 schreef TLC het volgende:
Waarom is Sint-Petersburg gaststad van twee groepen dit EK ?
Dublin is geschrapt.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:13 schreef TLC het volgende:
Waarom is Sint-Petersburg gaststad van twee groepen dit EK ?
dit?quote:Op maandag 14 juni 2021 19:14 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom dit iedereen hier net alsof ze heel grappig zijn
Misschien kan jij even een voorbeeld stellen en wat leuke moppen tappenquote:Op maandag 14 juni 2021 19:14 schreef MoreDakka het volgende:
Eerst even normaal Nederlands typen voor je mee mag praten met de grote jongens.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:14 schreef MoreDakka het volgende:
Onbegrijpelijk dat ie er niet in staat.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze wedstrijd heeft duidelijk een type Bozenik nodig.
Ik dacht dit over voetbal zou gaanquote:Op maandag 14 juni 2021 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kan jij even een voorbeeld stellen en wat leuke moppen tappen
Welkom!quote:Op maandag 14 juni 2021 19:14 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom doet iedereen hier net alsof ze heel grappig zijn
Duidelijk nieuw hier.quote:
Mwa, als we die standaard gaan stellen kun je de users op je vingers tellenquote:Op maandag 14 juni 2021 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is wel handig als je volledige zinnen maakt.
Juist door onze luchtigheid en gebbetjes proberen we voor de nieuwkomers een warm bad te creeren.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:14 schreef MoreDakka het volgende:
Waarom doet iedereen hier net alsof ze heel grappig zijn
graagquote:Op maandag 14 juni 2021 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, als we die standaard gaan stellen kun je de users op je vingers tellen
De keeper van Polen ook.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:17 schreef TLC het volgende:
Weghorst en zelfs Dumfries hebben dit EK al vaker gescoord dan Robert Lewandovski![]()
Ik wil niet veel zeggen maar dit is geen volledige zinquote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 19:18 schreef MC-Morgan het volgende:
User @:MoreDakka gaat zeker ook naar het stadion voor het voetbal.
Dat.quote:
Mensen van het meest walgelijke soort zijn datquote:Op maandag 14 juni 2021 19:18 schreef MC-Morgan het volgende:
User @:MoreDakka gaat zeker ook naar het stadion voor het voetbal.
Ik mis in het statement hierboven een punt.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar dit is geen volledige zin
Ik pas me aan het publiek aan.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar dit is geen volledige zin
Ja daar doe ik echt zeer zelden aanquote:
Smokey this is not 'Nam thisis bowling, there are RULESquote:Op maandag 14 juni 2021 19:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja daar doe ik echt zeer zelden aan
Overigens heb ik daar schijt aan dus je hebt het ermee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |