SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Citizen.Erased op 02-06-2021 08:43:37 ]
Jochemquote:
hoezo alweer? die vorige was nog van gisteren..quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:42 schreef koffief1lter het volgende:
Jullie gaan zo snel, alweer een nieuw topic.
Oh ja, die moet ik misschien ook eens kopenquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik zondag de bbq aanslinger.
Wat ga je er allemaal op doen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet hem nog wel in elkaar zetten, maar ik heb ook nog een emmer - bbqquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik misschien ook eens kopen
Kolen, briketten en aanmaakblokjesquote:
Voornamelijk veel vlees, zoals speklapjes en kip.quote:
Ik zag laatst een leuke op ibood, maar die ben ik vergeten te bestellen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet hem nog wel in elkaar zetten, maar ik heb ook nog een emmer - bbqDie ga ik eerst maar eens proberen.
OP een bbq?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk veel vlees, zoals speklapjes en kip.
Een maiskolf schijnt ook lekker te zijn
Vergeten ookquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een leuke op ibood, maar die ben ik vergeten te bestellen.
quote:
Aardappelsla of zelfgemaakte coleslaw erbij en stokbrood met kruidenboterquote:
Succesquote:
ook goed .. vandaag vrij dus is een top dagquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Vanmiddag weer een bitterballetje op het terras
Ben je in de nacht begonnen of zo?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ik zit alweer op de helft, over twee uurtjes weer maar huis. Voordeel van vroeg beginnen
Ja, ach, in mn eentje barbecueën vind ik toch een beetje sadquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeten ook
"Oeps, bbq vergeten te bestellen"
Lol
Nodig je je vader uit ?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ach, in mn eentje barbecueën vind ik toch een beetje sad
Dan ook nog even een pasta salade erbij makenquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aardappelsla of zelfgemaakte coleslaw erbij en stokbrood met kruidenboter![]()
Koolhydraten galore wel
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook goed .. vandaag vrij dus is een top dag
Kwart voor zeven, 4 uurtjes werken tot kwart voor elfquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je in de nacht begonnen of zo?
Nou, helemaal rollend door het leven ...Wel lekker trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ook nog even een pasta salade erbij maken
Lekker vroeg klaar idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kwart voor zeven, 4 uurtjes werken tot kwart voor elf
nu zin in speklapjes van de barbecuequote:Op woensdag 2 juni 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, helemaal rollend door het leven ...Wel lekker trouwens.
watquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 1:53 erbij vandaag
![]()
Ongeveer 2500 Duitsers (en dus zo'n 500 Nederlanders) hebben hun hart aan de rechterkant zitten
Wist niet eens dat Duitsers een hart hadden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ongeveer 2500 Duitsers (en dus zo'n 500 Nederlanders) hebben hun hart aan de rechterkant zitten
Kansloos bij reanimatie dus.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik ook, maar dat kan pas zondagquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in speklapjes van de barbecue
waarom niet nu?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan pas zondag
Omdat Duitsers en Nederlanders ongeveer hetzelfde ras zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar 2500 duiters en dus zon 500 nederlanders. waarom is dat een logisch gevolg?
Jij bent gewoon zo jong dat je 'middelbare leeftijdsmensen' al oud vindquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn voeten doen nog steeds pijn![]()
er werken daar trouwens nou oudere mensen in de bediening
ahquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat Duitsers en Nederlanders ongeveer hetzelfde ras zijn.
nee hoor ;Pquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo jong dat je 'middelbare leeftijdsmensen' al oud vind
heel fijnquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Veel Duitsers hebben Marokkaans en Russisch bloed na 1945, verkrachtingsvolkeren als "bevrijders"quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zoek meer iets voor onder jurkjesquote:
ja kan tochquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zoek meer iets voor onder jurkjes
noem je me nu duitserquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nah ik hou niet van sport schoenen onder jurkje persoonlijk dusquote:
Dan moet ik vandaag ook boodschappen doenquote:
dat is mijn aanname jaquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah![]()
En dan van die 80 miljoen duitsers ofzo hebben maar 2500 dus dat hart aan de andere kant en dan zou dus bij ons van de 17 miljoen al 500 nederlanders dat hart zo hebben?
Ik heb gisteren een boek besteldquote:
Ik vind dat best een goed iets, oudere mensen vind ik wel fijn in de bedieningquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
ik ook nieuwste van vijftig tinten is uitquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een boek besteld
geen idee wat ik daar mee moet eigenlijk
ja? en?quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik vandaag ook boodschappen doen
HALLO VRIENDJE VAN MEquote:
Oke waar moet ik zijn om mee te eten?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk veel vlees, zoals speklapjes en kip.
Een maiskolf schijnt ook lekker te zijn
Oh ik dacht dat het m'n hooikoorts wasquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aardappelsla of zelfgemaakte coleslaw erbij en stokbrood met kruidenboter![]()
Koolhydraten galore wel
lekker hoor.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ik zit alweer op de helft, over twee uurtjes weer maar huis. Voordeel van vroeg beginnen
gewoon doenquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ach, in mn eentje barbecueën vind ik toch een beetje sad
dat was een spiegelei voordat ze bevrucht werd wquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een keer met een meisje gewerkt en zij had al haar organen gespiegeld. Ze had ook een ketting om waar dat op stond
aarom niet eerder?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan pas zondag
je bent het gewoon niet meer gewend zoveel te lopenquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
echt he. mij een beetje oud vindenquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo jong dat je 'middelbare leeftijdsmensen' al oud vind
wat een slechte zaakquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
k moet straks wat te snacken mee nemen. ze hebben daar zelfs geen koekjes voor bij de koffie
lezen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een boek besteld
geen idee wat ik daar mee moet eigenlijk
waarom? Die accepteren ook geen bullshit he :pquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat best een goed iets, oudere mensen vind ik wel fijn in de bediening
veteranen in de bediening gooien geen soep in je schootquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom? Die accepteren ook geen bullshit he :p
ja of misschien is de motoriek niet meer zo fijnquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
veteranen in de bediening gooien geen soep in je schoot
Niet net aan puber-af geeft wel meestal aan dat ze horeca écht tof vinden, dus meer aandacht voor hun werk.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja, weet niet, ik vind een bedrijf met oudere medewerkers wel goed ook. Dat je niet alleen maar van dat hele jonge spul hebt rondlopen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo met je eensquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet, ik vind een bedrijf met oudere medewerkers wel goed ook. Dat je niet alleen maar van dat hele jonge spul hebt rondlopen.Zelfde vond ik met KLM, dat je wat oudere stewardessen hebt. Die mensen moeten ook de kans krijgen om te blijven werken.
Of frisdrankquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
veteranen in de bediening gooien geen soep in je schoot
quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet, ik vind een bedrijf met oudere medewerkers wel goed ook. Dat je niet alleen maar van dat hele jonge spul hebt rondlopen.Zelfde vond ik met KLM, dat je wat oudere stewardessen hebt. Die mensen moeten ook de kans krijgen om te blijven werken.
het zal je misschien verbazen, maar die heb ik niet besteldquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ook nieuwste van vijftig tinten is uit
Neh, waarschijnblijk gewoon in de kast zetten, voor de leuk.quote:
Waarom heb je dat boke gekocht dan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal je misschien verbazen, maar die heb ik niet besteld
[..]
Neh, waarschijnblijk gewoon in de kast zetten, voor de leuk.
Als het goed is, is die gesigneerd.
Was onlangs bij een Fletcher hotel, daar had je ook wat oudere medewerkers in de bediening.quote:
Als je er eentje hebt met parkison is het geen fijne inderdaadquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of misschien is de motoriek niet meer zo fijn
Dat je de volle onderbroek ruikt als ze je bordje pasta vongole neerzetten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of misschien is de motoriek niet meer zo fijn
ik dus wel gisterenquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal je misschien verbazen, maar die heb ik niet besteld
[..]
Neh, waarschijnblijk gewoon in de kast zetten, voor de leuk.
Als het goed is, is die gesigneerd.
ja ik toch niet dat het volledig uit vrije wil is dat ze daar nog werken danquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was onlangs bij een Fletcher hotel, daar had je ook wat oudere medewerkers in de bediening.
Dat weet ik niet, maar wat is het alternatief?quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik toch niet dat het volledig uit vrije wil is dat ze daar nog werken dan
ja, weet ik het.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom heb je dat boke gekocht dan?
Whoop whoopquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar de bbq bij 4EBE natuurlijk
Met z'n allen!quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar de bbq bij 4EBE natuurlijk
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
maar het is wel jouw aanname van die nederlanders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |