SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Citizen.Erased op 02-06-2021 08:43:37 ]
Jochemquote:
hoezo alweer? die vorige was nog van gisteren..quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:42 schreef koffief1lter het volgende:
Jullie gaan zo snel, alweer een nieuw topic.
Oh ja, die moet ik misschien ook eens kopenquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik zondag de bbq aanslinger.
Wat ga je er allemaal op doen?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik zondag de bbq aanslinger.
Ik moet hem nog wel in elkaar zetten, maar ik heb ook nog een emmer - bbqquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik misschien ook eens kopen
Kolen, briketten en aanmaakblokjesquote:
Voornamelijk veel vlees, zoals speklapjes en kip.quote:
Ik zag laatst een leuke op ibood, maar die ben ik vergeten te bestellen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet hem nog wel in elkaar zetten, maar ik heb ook nog een emmer - bbqDie ga ik eerst maar eens proberen.
OP een bbq?quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voornamelijk veel vlees, zoals speklapjes en kip.
Een maiskolf schijnt ook lekker te zijn
Vergeten ookquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een leuke op ibood, maar die ben ik vergeten te bestellen.
quote:
Aardappelsla of zelfgemaakte coleslaw erbij en stokbrood met kruidenboterquote:
Succesquote:
ook goed .. vandaag vrij dus is een top dagquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:47 schreef Karzai het volgende:
Vanmiddag weer een bitterballetje op het terras
Ben je in de nacht begonnen of zo?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:48 schreef Karzai het volgende:
Ik zit alweer op de helft, over twee uurtjes weer maar huis. Voordeel van vroeg beginnen
Ja, ach, in mn eentje barbecueën vind ik toch een beetje sadquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeten ook
"Oeps, bbq vergeten te bestellen"
Lol
Nodig je je vader uit ?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ach, in mn eentje barbecueën vind ik toch een beetje sad
Dan ook nog even een pasta salade erbij makenquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Aardappelsla of zelfgemaakte coleslaw erbij en stokbrood met kruidenboter![]()
Koolhydraten galore wel
Lekker hoorquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook goed .. vandaag vrij dus is een top dag
Kwart voor zeven, 4 uurtjes werken tot kwart voor elfquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je in de nacht begonnen of zo?
Nou, helemaal rollend door het leven ...Wel lekker trouwens.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan ook nog even een pasta salade erbij maken
Lekker vroeg klaar idd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kwart voor zeven, 4 uurtjes werken tot kwart voor elf
nu zin in speklapjes van de barbecuequote:Op woensdag 2 juni 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, helemaal rollend door het leven ...Wel lekker trouwens.
watquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
MogguhWeer 1:53 erbij vandaag
![]()
Ongeveer 2500 Duitsers (en dus zo'n 500 Nederlanders) hebben hun hart aan de rechterkant zitten
Wist niet eens dat Duitsers een hart hadden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ongeveer 2500 Duitsers (en dus zo'n 500 Nederlanders) hebben hun hart aan de rechterkant zitten
Kansloos bij reanimatie dus.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik ook, maar dat kan pas zondagquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu zin in speklapjes van de barbecue
waarom niet nu?quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan pas zondag
Omdat Duitsers en Nederlanders ongeveer hetzelfde ras zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar 2500 duiters en dus zon 500 nederlanders. waarom is dat een logisch gevolg?
Jij bent gewoon zo jong dat je 'middelbare leeftijdsmensen' al oud vindquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
mijn voeten doen nog steeds pijn![]()
er werken daar trouwens nou oudere mensen in de bediening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |