abonnement Unibet Coolblue
pi_199711591
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_199711698
twitter
pi_199712302
Leuke topicreeks, zoveel emoties en de scherpte. i love it.
Ik bemoei me verder niet in dit topic. alleen zie ik soms wat filmpjes voorbij komen en dacht dat ik ook nog ergens een filmpje had geplaatst over onder andere (hihi zo schattig) de 'kuch' president van de usa in mijn topic.
eerste 3 a 4 minuten. je kan het ook helemaal afkijken. Is van november 2020 van Max (who knows him not?) Egan

https://odysee.com/@Truth(...)ry---The-Crowhouse:0

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door koosbasterd op 02-06-2021 00:25:24 ]
pi_199714251
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 22:17 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]
Wie zijn 'ze'?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 2 juni 2021 @ 09:08:07 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199714286
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 21:27 schreef QuidProJoe het volgende:
Wacht, je denkt echt dat publieke nichtenfeestjes de tolerantie verbeteren?

Ik denk eerder dat de mensen het als walgelijk ervaren. En ook de mensen die toevallig homofiel/lesbisch zijn, (en geen relnichten), zullen hier niets van moeten hebben.
Gay parade?
En hier in mijn stadje bulke open air..
Leuke feestjes (no homo)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199714299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Gay parade?
En hier in mijn stadje bulke open air..
Leuke feestjes (no homo)
Het is ook wel een beetje gek dat onze voorstanders van absolute vrijheid zo tekeer gaan tegen homo's die een feestje willen vieren.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_199714537
Dus de gop lullos maken zich druk om een gay feest omdat dit volgens hun niet tegen intolerantie werkt. Alles zwart wit maken wat hun dagtaak is draagt natuurlijk bij aan tolerantie. Hypocriete schreeuwende jankers. :D
pi_199714568
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het is ook wel een beetje gek dat onze voorstanders van absolute vrijheid zo tekeer gaan tegen homo's die een feestje willen vieren.
Aandoenlijk non-argument. En ook niemand hier die 'tekeer' gaat tegen homo's. Ik val zelf nochtans in die categorie.

Maar ik snap dat het voor sommigen een doorn in het oog is als users terechte punten van kritiek hebben op een zogenaamd progressief feestje. Om nog maar te zwijgen over diepe woede en pathologische razernij die getriggerd wordt als minderheden zich niet netjes in hun vermeende slachtofferrol wentelen, en zich gedragen zoals de links-en progressieve geest vindt dat het moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2021 09:40:05 ]
pi_199714592
Goh dejjan welke subjectieve terechte punten van kritiek door users heb je het over. :D
pi_199714616
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Aandoenlijk non-argument. En ook niemand hier die 'tekeer' gaat tegen homo's. Ik val zelf nochtans in die categorie.

Ik heb het ook over homo's die een feestje willen vieren, niet over homo's in het algemeen.

quote:
Maar ik snap dat het voor sommigen een doorn in het oog is als users terechte punten van kritiek hebben op een zogenaamd progressief feestje.
Welke?

quote:
Om nog maar te zwijgen over diepe woede en pathologische razernij die getriggerd wordt als minderheden zich niet netjes in hun vermeende slachtofferrol wentelen, en zich gedragen zoals de links-en progressieve geest vindt dat het moet.
Deze plaat begint aardig grijs gedraaid te worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 2 juni 2021 @ 09:46:30 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199714628
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:37 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Aandoenlijk non-argument. En ook niemand hier die 'tekeer' gaat tegen homo's. Ik val zelf nochtans in die categorie.

Maar ik snap dat het voor sommigen een doorn in het oog is als users terechte punten van kritiek hebben op een zogenaamd progressief feestje. Om nog maar te zwijgen over diepe woede en pathologische razernij die getriggerd wordt als minderheden zich niet netjes in hun vermeende slachtofferrol wentelen, en zich gedragen zoals de links-en progressieve geest vindt dat het moet.
Bolke open air draait hier al 30 jaar als niet langer is.
En niemand doet er moeilijk over.

Ik snap de issue niet.

BTW 1 van de beste jaarlijkse feestjes hier in de stad en komen duizenden mensen op af en meer hetero's dan anders geaarde.

Oh en wat al eerder gemeld werd..
Vrijheid maar ten koste van andermans vrijheid.!!
Onnie!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199714678
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:44 schreef xpompompomx het volgende:
Welke?
Die kun je teruglezen in het vorige deel.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:40 schreef Basp1 het volgende:
Goh dejjan welke subjectieve terechte punten van kritiek door users heb je het over. :D
Je projecteert. Gemaakte punten van kritiek zijn gebaseerd op het observeerbare. De bekende postmoderne uilenbal aan subjectiviteit en emoties is meer iets voor jouw soort mens.
pi_199714800
Ach er moet meteen maar op de man gespeeld worden wat typisch weer als er om concrete punten van een bewering gevraagd wordt. :D
pi_199714845
Laat homo's toch lekker een feestje bouwen in de Amsterdamse grachten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_199714864
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 09:33 schreef Basp1 het volgende:
Dus de gop lullos maken zich druk om een gay feest omdat dit volgens hun niet tegen intolerantie werkt. Alles zwart wit maken wat hun dagtaak is draagt natuurlijk bij aan tolerantie. Hypocriete schreeuwende jankers. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:04 schreef Basp1 het volgende:
Ach er moet meteen maar op de man gespeeld worden wat typisch weer als er om concrete punten van een bewering gevraagd wordt. :D
En daar is dat bekende gebrek aan zelfreflectie weer.
pi_199714877
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

En daar is dat bekende gebrek aan zelfreflectie weer.
Zo lang je blijft schreeuwen hoef je niet te luisteren.
  woensdag 2 juni 2021 @ 10:19:20 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199714947
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
Laat homo's toch lekker een feestje bouwen in de Amsterdamse grachten.
Nou schijnbaar hebben er heeel veel mensen problemen mee..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199715106
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 10:12 schreef Dejannn het volgende:

[..]


[..]

En daar is dat bekende gebrek aan zelfreflectie weer.
Ach meneer snapt nu opeens het verschil in algemeen gop lullos aanspreken en specifiek iemand noemen en die een sneer geven niet. :D
  woensdag 2 juni 2021 @ 11:00:30 #19
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199715437
Blijkbaar zijn feestvierende LGBTQ personen en LGBTQ individuen met LGBTQ kenmerken een groot probleem voor conservatieven. Welk probleem dat dan is wordt niet onmiddellijk duidelijk. Blijkbaar is er de angst dat het LGBTQ gedachtegoed dusdanig aantrekkelijk is dat ze zelf of hun kinderen meegezogen worden en homo/bi/transseksueel gemaakt gaan worden.

Tja, volgens mij valt dat best mee. Heb je als conservatief LGBTQ gevoelens? Schaam je daar niet voor, kom uit die kast, de rest van je conservatieve geleuter mag je nog steeds blijven uiten. En er is geen enkele verplichting om als conservatieve LGBTQ ook leuke roze kapseltjes, piercings, tattoos of vergelijkbare versierselen te nemen, er is geen verplichting om in je tanga op een bootje te dansen. Het mag, maar het hoeft niet, echt niet! Je mag nog steeds gewoon je grijze driedelige pak aan! Geen probleem.

Heb je als conservatief geen LGBTQ gevoelens? Wees gerust, die worden niet opgeroepen door het kijken naar feestende LGBTQ individuen met bijbehorende LGBTQ kenmerken. Onderzoek heeft uitgewezen dat dat reuze meevalt. Ook jouw kinderen gaan geen LGBTQ gevoelens ontwikkelen omdat ze omgaan met LGBTQ individuen of gedachtegoed, dat zit er in of niet, sorry.

Ben je er nu als conservatief nog steeds van overtuigd dat LGBTQ evenementen slecht/zondig zijn, tja dan zou ik willen aanraden om je aan te sluiten bij die andere conservatieve stroming, de islam. Daar heb je namelijk best veel overeenkomsten mee. Simpel zat.
  woensdag 2 juni 2021 @ 11:09:19 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199715530
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar zijn feestvierende LGBTQ personen en LGBTQ individuen met LGBTQ kenmerken een groot probleem voor conservatieven. Welk probleem dat dan is wordt niet onmiddellijk duidelijk. Blijkbaar is er de angst dat het LGBTQ gedachtegoed dusdanig aantrekkelijk is dat ze zelf of hun kinderen meegezogen worden en homo/bi/transseksueel gemaakt gaan worden.

Tja, volgens mij valt dat best mee. Heb je als conservatief LGBTQ gevoelens? Schaam je daar niet voor, kom uit die kast, de rest van je conservatieve geleuter mag je nog steeds blijven uiten. En er is geen enkele verplichting om als conservatieve LGBTQ ook leuke roze kapseltjes, piercings, tattoos of vergelijkbare versierselen te nemen, er is geen verplichting om in je tanga op een bootje te dansen. Het mag, maar het hoeft niet, echt niet! Je mag nog steeds gewoon je grijze driedelige pak aan! Geen probleem.

Heb je als conservatief geen LGBTQ gevoelens? Wees gerust, die worden niet opgeroepen door het kijken naar feestende LGBTQ individuen met bijbehorende LGBTQ kenmerken. Onderzoek heeft uitgewezen dat dat reuze meevalt. Ook jouw kinderen gaan geen LGBTQ gevoelens ontwikkelen omdat ze omgaan met LGBTQ individuen of gedachtegoed, dat zit er in of niet, sorry.

Ben je er nu als conservatief nog steeds van overtuigd dat LGBTQ evenementen slecht/zondig zijn, tja dan zou ik willen aanraden om je aan te sluiten bij die andere conservatieve stroming, de islam. Daar heb je namelijk best veel overeenkomsten mee. Simpel zat.
Nou moet ik zeggen dat de meeste westers wonende islamieten er ook weinig problemen mee hebben.

En dan vind men het vreemd dat ik tegen een wapen wet ben, terwijl er mensen zijn die dus al die lgbt feestjes afkeuren maar wel graag met een blaffer in de broek rondlopen..

En schreeuw en om freedom..
Het zijn vaak ook de mensen die zwaar anti moslim zijn maar vaak meer gemeen hebben met dat type moslim..

....
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199715691
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:09 schreef theguyver het volgende:
Het zijn vaak ook de mensen die zwaar anti moslim zijn maar vaak meer gemeen hebben met dat type moslim..

Wat zegt dat wel niet over anti-racisten? Of antifascisten?
  woensdag 2 juni 2021 @ 11:50:45 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199716068
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:23 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wat zegt dat wel niet over anti-racisten? Of antifascisten?
Niks, want daar heb ik het niet over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_199716109
De integere pers slaat weer toe!

Washington Post Corrects 15-Month-Old Headline Falsely Calling Wuhan Lab Theory ‘Debunked’

quote:
The Washington Post has corrected a controversial story from February 2020 that referred to the lab leak theory of the origin of Covid as “debunked.”

The report covered a Fox News interview in which Sen. Tom Cotton (R-AK) pointed to a lab studying bat coronaviruses in Wuhan as a potential origin of the disease.

“We don’t know where it originated, and we have to get to the bottom of that,” Cotton told Fox’s Maria Bartiromo. “We also know that just a few miles away from that food market is China’s only biosafety level 4 super laboratory that researches human infectious diseases.”

“Now, we don’t have evidence that this disease originated there, but because of China’s duplicity and dishonesty from the beginning, we need to at least ask the question to see what the evidence says,” Cotton said. “And China right now is not giving any evidence on that question at all.”

Despite those measured comments, the Washington Post accused Cotton of pushing a “conspiracy theory” that has been “debunked.”

“Tom Cotton keeps repeating a coronavirus conspiracy theory that was already debunked,” read the Washington Post headline.

At some point over Memorial Day weekend, the Washington Post corrected its 15 month-old story and changed the headline.

The correction acknowledged that at the time of Cotton’s comment — and to this day — we do not know the origin of Covid-19, and so deeming a potential theory as “debunked” is not accurate.

Not only did the Post report inaccurately label a viable theory as debunked, but it also included comments from an expert who has since disputed the way his comments were characterized.

Richard Ebright, a professor of chemical biology at Rutgers University, was quoted in the Post report as ruling out the theory that China developed the virus as a bioweapon. (That was, of course, never a claim made by Cotton.)

But Ebright was also quoted as stating, “There’s absolutely nothing in the genome sequence of this virus that indicates the virus was engineered.”

In a recent interview however, Ebright said he has thought since January 2020 that a lab leak was a possible origin. Ebright said he told that to the Post when interviewed for the Cotton report, but they did not include those comments.

“I was surprised that the February 17, 2020 article in WaPo quoted only my comments on the genome sequence and not my comments on the lab-accident hypothesis,” he said.

The Post correction is the latest in a series of reversals by news outlets on the Wuhan lab leak theory. Politifact retracted a fact-check that deemed the theory “debunked” after it was pushed by a guest on Tucker Carlson’s Fox News show. In March, the New York Times corrected a report that described the theory, which was being advanced by the former CDC director, as “debunked.”

And last week, Facebook lifted its ban on posts saying that Covid was manufactured in a lab.
Dan vraag je je toch wel af, wat nog meer "debunked" wordt genoemd terwijl daar geen bewijs voor is... Of wat experts zeggen dat de pers niet belangrijk genoeg vindt voor het publiek om te weten. Je zou er maar voor betalen :')
pi_199716120
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niks, want daar heb ik het niet over.
Ik pas enkel jouw eigen logica toe. Het is niet mijn schuld dat die beroerd is.
pi_199716408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar zijn feestvierende LGBTQ personen en LGBTQ individuen met LGBTQ kenmerken een groot probleem voor conservatieven.
LGBTQ kenmerken?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Blijkbaar is er de angst dat het LGBTQ gedachtegoed dusdanig aantrekkelijk is dat ze zelf of hun kinderen meegezogen worden en homo/bi/transseksueel gemaakt gaan worden.
Dit argument wordt niet gemaakt.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Tja, volgens mij valt dat best mee. Heb je als conservatief LGBTQ gevoelens? Schaam je daar niet voor, kom uit die kast, de rest van je conservatieve geleuter mag je nog steeds blijven uiten. En er is geen enkele verplichting om als conservatieve LGBTQ ook leuke roze kapseltjes, piercings, tattoos of vergelijkbare versierselen te nemen, er is geen verplichting om in je tanga op een bootje te dansen. Het mag, maar het hoeft niet, echt niet! Je mag nog steeds gewoon je grijze driedelige pak aan! Geen probleem.
Deze ook niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Heb je als conservatief geen LGBTQ gevoelens? Wees gerust, die worden niet opgeroepen door het kijken naar feestende LGBTQ individuen met bijbehorende LGBTQ kenmerken. Onderzoek heeft uitgewezen dat dat reuze meevalt. Ook jouw kinderen gaan geen LGBTQ gevoelens ontwikkelen omdat ze omgaan met LGBTQ individuen of gedachtegoed, dat zit er in of niet, sorry.
En ook deze niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:00 schreef mcmlxiv het volgende:
Ben je er nu als conservatief nog steeds van overtuigd dat LGBTQ evenementen slecht/zondig zijn, tja dan zou ik willen aanraden om je aan te sluiten bij die andere conservatieve stroming, de islam. Daar heb je namelijk best veel overeenkomsten mee. Simpel zat.
Het was gisteren al duidelijk geworden dat deze vergelijking niet opgaat. Conservatisme in de Westerse wereld is niet te vergelijking met de Islam, hoe graag jij dit ook zou willen.
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juni 2021 11:54 schreef QuidProJoe het volgende:
De integere pers slaat weer toe!

Washington Post Corrects 15-Month-Old Headline Falsely Calling Wuhan Lab Theory ‘Debunked’
[..]

Dan vraag je je toch wel af, wat nog meer "debunked" wordt genoemd terwijl daar geen bewijs voor is... Of wat experts zeggen dat de pers niet belangrijk genoeg vindt voor het publiek om te weten. Je zou er maar voor betalen :')
Tja, volgens sommigen blijft dit zogenaamde 'kwaliteitsjournalistiek'. Mensen die alles weten en je op hun woord kunt vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')