abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:16:57 #201
133321 Burner82
Speedo fan
pi_199735193
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Beau laat zich live in uitzending vaccineren

Of je nou voor of tegen vaccins bent wie wil zoiets nou zien? ;(
Dat is een goede vraag inderdaad!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_199735414
-----> Ik ben al meer dan een week gevaccineerd <-----

:)
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:29:12 #203
133321 Burner82
Speedo fan
pi_199735497
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:25 schreef Beathoven het volgende:
-----> Ik ben al meer dan een week gevaccineerd <-----

:)
Heftig oud of ziek.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:30:16 #204
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_199735524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zo denkt bijna iedereen er over hoor. Jullie zijn juist de uitzondering die de rare besluiten van zo'n wappie goedpraten. In het sporttopic hebben ze echt geen medelijden met dat gekke mens. Daar doen ze er nog een schepje bovenop.

SPT / Olympische Spelen 2020 - Tokyo! #3 Virus kan OS 2021 ook lastig maken.
Wat is dat voor schoolpleingedrag? Als ze in de sloot springen doe jij het ook?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_199735566
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat is dat voor schoolpleingedrag? Als ze in de sloot springen doe jij het ook?
Je wil gewoon niet inzien dat jouw mening de afwijkende is en dat bijna iedereen er hetzelfde over denkt als ik.
En nee, ik vind haar gedrag riskant en infantiel omdat ik dat vind en niet omdat de meeste mensen daar hetzelfde over denken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 3 juni 2021 @ 21:32:59 #206
133321 Burner82
Speedo fan
pi_199735587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wat is dat voor schoolpleingedrag? Als ze in de sloot springen doe jij het ook?
Ze gaan waarschijnlijk eerst de sloot pesten...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_199735669
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:29 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Heftig oud of ziek.
Haha nee.

Eind 30 hier en in prima vorm. Was ook verbaast dat het eerder kon maar het was om medische condities. Wellicht omdat ik tot m'n 4e een medicijn gebruikte.

Ergens wel scheef dat ik daarop voorrang kreeg. Had liever iemand in mijn plaats gezien die het echt nodig had.
pi_199736149
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:36 schreef Beathoven het volgende:
Eind 30 hier en in prima vorm. Was ook verbaast dat het eerder kon maar het was om medische condities. Wellicht omdat ik tot m'n 4e een medicijn gebruikte.
Het is vreemd hoe het loopt. Een collega van nog geen 30 en in uitstekende gezondheid (altijd geweest) kreeg een paar weken geleden ook een uitnodiging, terwijl een andere collega met een hartaandoening (levenslang medicijnen + implantaat en tevens een stuk ouder) er zelf achteraan moest en pas een paar dagen geleden eindelijk wat kon plannen.

In other news:
https://www.bloomberg.com(...)with-digital-id-card
pi_199737226
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik verwacht over 2 weken opgeroepen te worden voor een vaccin en uiteraard zal ik daaraan gehoor geven.
Kies je er uit vrije wil voor dat niet te doen dan ben je een risico voor je omgeving en dat zal verschillende gevolgen voor je hebben die je moet accepteren.

Deze speelster mocht zelfs nog meedoen aan de Olympische Spelen maar ze wilde dat alleen als ze op dezelfde wijze behandeld werd als haar, wel gevaccineerde, medespeelsters en dat gaat uiteraard niet gebeuren.
Hoe vaak moeten sommige mensen nou toch horen dat je die spuit enkel voor jezelf neemt? Waar haal je toch in godsnaam vandaan dat je zonder spuit, vanuit deze beredenering, een 'gevaar voor je omgeving' zou zijn? Echt ziek.
pi_199737336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:45 schreef n__n het volgende:

[..]

Hoe vaak moeten sommige mensen nou toch horen dat je die spuit enkel voor jezelf neemt? Waar haal je toch in godsnaam vandaan dat je zonder spuit, vanuit deze beredenering, een 'gevaar voor je omgeving' zou zijn? Echt ziek.
Ja dat hoor je heel vaak en vooral op TV, dat je een risico bent zonder een vaccin.
Terwijl dit logischerwijs helemaal niet zo is.
Dan zouden alle honden en peuters ook grote risicogevallen zijn.
Vakman pur sang
pi_199737545
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat hoor je heel vaak en vooral op TV, dat je een risico bent zonder een vaccin.
Terwijl dit logischerwijs helemaal niet zo is.
Dan zouden alle honden en peuters ook grote risicogevallen zijn.
Oh ja, de TV. Wat ze daar zeggen klopt allemaal ja. :')
pi_199737574
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik verwacht over 2 weken opgeroepen te worden voor een vaccin en uiteraard zal ik daaraan gehoor geven.
Kies je er uit vrije wil voor dat niet te doen dan ben je een risico voor je omgeving en dat zal verschillende gevolgen voor je hebben die je moet accepteren.

Deze speelster mocht zelfs nog meedoen aan de Olympische Spelen maar ze wilde dat alleen als ze op dezelfde wijze behandeld werd als haar, wel gevaccineerde, medespeelsters en dat gaat uiteraard niet gebeuren.
Je bent gewoon ziek in je kop als je denkt dat dit normaal is danwel dat men dit moet accepteren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199737597
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat hoor je heel vaak en vooral op TV, dat je een risico bent zonder een vaccin.
Terwijl dit logischerwijs helemaal niet zo is.
Dan zouden alle honden en peuters ook grote risicogevallen zijn.
Tis idd een veelgehoord Dogma.... Maar ook dat gezanik over "hoog genoeg vaccinatiecijfer" van de minister van volksgezondheid, die maar wat doet en er totaal geen gevoel voor heeft. Ik weet het allemaal niet hoor, slechte film dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199737773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tis idd een veelgehoord Dogma.... Maar ook dat gezanik over "hoog genoeg vaccinatiecijfer" van de minister van volksgezondheid, die maar wat doet en er totaal geen gevoel voor heeft. Ik weet het allemaal niet hoor, slechte film dit.
Ik denk dat het teveel een op een wordt getrokken met niet veranderlijke virussen als mazelen, rode hond en de bof. Die zijn goed uit te roeien met een vaccin.
Corona is gewoon een bestaand virus wat nooit meer weggaat omdat het continu muteert.
Zelfde als je zou zeggen, neem de griepprik, voor anderen, niet voor jezelf.
Vakman pur sang
pi_199737874
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja dat hoor je heel vaak en vooral op TV, dat je een risico bent zonder een vaccin.
Terwijl dit logischerwijs helemaal niet zo is.
Dan zouden alle honden en peuters ook grote risicogevallen zijn.
Hoe meer mensen er gevaccineerd zijn, hoe kleiner de groep is die elkaar nog kan besmetten.

Verder zal het waarschijnlijk wel loslopen. De zwakkeren die het 't hardst treft gaan waarschijnlijk niet weigeren. Een willekeurige ander in betere gezondheid zal er mogelijk niet veel aan overhouden.
pi_199737903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoe meer mensen er gevaccineerd zijn, hoe kleiner de groep is die elkaar nog kan besmetten.

Verder zal het waarschijnlijk wel loslopen. De zwakkeren die het 't hardst treft gaan waarschijnlijk niet weigeren. Een willekeurige ander in betere gezondheid zal er mogelijk niet veel aan overhouden.
Ja met andere woorden “grote bullshit dus”
Vakman pur sang
  donderdag 3 juni 2021 @ 23:31:57 #217
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199737936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 22:45 schreef n__n het volgende:

[..]

Hoe vaak moeten sommige mensen nou toch horen dat je die spuit enkel voor jezelf neemt? Waar haal je toch in godsnaam vandaan dat je zonder spuit, vanuit deze beredenering, een 'gevaar voor je omgeving' zou zijn? Echt ziek.
Geïndoctrineerd door de mantra's van de grote leiders, zogenaamde wetenschappers tezamen met de media. Grote lijnen van de herhaling blijft hangen terwijl het logisch denken is uitgeschakeld. Gros van de gevaccineerden neemt die spuit omdat ze graag op vakantie en naar festivals willen. Zonder spuit geen leven en angst voor het virus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199737945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Hoe meer mensen er gevaccineerd zijn, hoe kleiner de groep is die elkaar nog kan besmetten.

Verder zal het waarschijnlijk wel loslopen. De zwakkeren die het 't hardst treft gaan waarschijnlijk niet weigeren. Een willekeurige ander in betere gezondheid zal er mogelijk niet veel aan overhouden.
Trouwens hoor wat je zegt? Je bent toch nog steeds besmettelijk met vaccin?
Vakman pur sang
pi_199738008
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja met andere woorden “grote bullshit dus”
Vind ik niet

Ik vind dat dat iemand die een niet zo sterke gezondheid heeft ook het recht heeft om naar een supermarkt te gaan. En daar zul je net een GGZ patient kunnen treffen die wat in de lucht gaat lopen hoesten en niezen zoals al eens meegemaakt. Dan is het wel handig om eerst vaccinaties te hebben.

Dan is zo'n actie nog wel smerig maar niet meer gevaarlijk.
pi_199738036
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vind ik niet

Ik vind dat dat iemand die een niet zo sterke gezondheid heeft ook het recht heeft om naar een supermarkt te gaan. En daar zul je net een GGZ patient kunnen treffen die wat in de lucht gaat lopen hoesten en niezen zoals al eens meegemaakt. Dan is het wel handig om eerst vaccinaties te hebben.

Dan is zo'n actie nog wel smerig maar niet meer gevaarlijk.
Iemand met een niet sterke gezondheid heeft toch ZELF allang dat vaccin?
Vakman pur sang
  donderdag 3 juni 2021 @ 23:49:33 #221
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199738043
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vind ik niet

Ik vind dat dat iemand die een niet zo sterke gezondheid heeft ook het recht heeft om naar een supermarkt te gaan. En daar zul je net een GGZ patient kunnen treffen die wat in de lucht gaat lopen hoesten en niezen zoals al eens meegemaakt. Dan is het wel handig om eerst vaccinaties te hebben.

Dan is zo'n actie nog wel smerig maar niet meer gevaarlijk.
Wat een angsthaas ben jij. Neem aan dat je met een mondkapje rondloopt in de supermarkt, als jij je spuitje hebt gehad en je mondkap op hebt ben je aardig goed beschermd tegen die GGZ patiënt ... toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199738044
En als die niet wil gaat ie misschien dood, ook eigen keuze.
Maar hoezo dan voor een ander?
Daar klopt toch gewoon niks van?
Vakman pur sang
pi_199738058
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een angsthaas ben jij. Neem aan dat je met een mondkapje rondloopt in de supermarkt, als jij je spuitje hebt gehad en je mondkap op hebt ben je aardig goed beschermd tegen die GGZ patiënt ... toch?
En jij loopt zeker zonder mondkapje op door de supermarkt en voelt je dan hartstikke thug life 8-)
Conscience do cost.
pi_199738065
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een angsthaas ben jij. Neem aan dat je met een mondkapje rondloopt in de supermarkt, als jij je spuitje hebt gehad en je mondkap op hebt ben je aardig goed beschermd tegen die GGZ patiënt ... toch?
Ik had het niet over mezelf.

ff beter lezen.
pi_199738082
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Iemand met een niet sterke gezondheid heeft toch ZELF allang dat vaccin?
Ik schetste een situatie voor de vaccinaties er waren. Overigens zijn nog niet alle zwakkeren gevaccineerd. Dat is ook iets op leeftijd en daarnaast is het nogal scheef met wanneer men recht op heeft op voorrang en wanneer niet.
pi_199738120
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Trouwens hoor wat je zegt? Je bent toch nog steeds besmettelijk met vaccin?
Vaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna
Deze vaccins van zijn meer dan 90% effectief in het voorkomen van ziekte door het coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 90% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd zijn. Uit de onderzoeken blijkt dat mensen die na een vaccinatie toch corona kregen, minder ernstig ziek werden.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:02:31 #227
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199738131
Dat zeg ik de bekende mantra wordt herhaald. :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_199738141
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat zeg ik de bekende mantra wordt herhaald. :{w
Je bent ook nog eens allergisch voor statistiek begrijp ik.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:06:57 #229
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199738149
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna
Deze vaccins van zijn meer dan 90% effectief in het voorkomen van ziekte door het coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 90% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd zijn. Uit de onderzoeken blijkt dat mensen die na een vaccinatie toch corona kregen, minder ernstig ziek werden.

Zelfde als met de griepprik dus. Wat het gewoon is, de griep. Wacht maar tot de "R" in de maand is, welk excuus is er dan nog voor de besmettingen mèt vaccins.
pi_199738166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:06 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Zelfde als met de griepprik dus. Wat het gewoon is, de griep. Wacht maar tot de "R" in de maand is, welk excuus is er dan nog voor de besmettingen mèt vaccins.
Vraag eens een longarts om je adv foto's en analyse het verschil tussen de griep en corona eens uit te leggen.

Misschien kun je 'm op jouw beurt even bijscholen met die bijzondere kennis van je over de R in de maand.

win-win ;)
pi_199738170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:55 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik schetste een situatie voor de vaccinaties er waren. Overigens zijn nog niet alle zwakkeren gevaccineerd. Dat is ook iets op leeftijd en daarnaast is het nogal scheef met wanneer men recht op heeft op voorrang en wanneer niet.
Bullshit elke risicogroep die wil is nu allang gevaccineerd.
En het gaat over NU.
Vakman pur sang
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:16:39 #232
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199738173
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:04 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je bent ook nog eens allergisch voor statistiek begrijp ik.
Is allemaal fake joh!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_199738174
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bullshit elke risicogroep die wil is nu allang gevaccineerd.
En het gaat over NU.
Dus je conclusie is dat vaccinaties wel degelijk wat bijdragen.
pi_199738176
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vaccins van Pfizer/BioNTech (Comirnaty) en Moderna
Deze vaccins van zijn meer dan 90% effectief in het voorkomen van ziekte door het coronavirus. Dit betekent dat er in een groep gevaccineerde mensen 90% minder mensen coronaklachten krijgen dan in een (even grote) groep mensen die niet gevaccineerd zijn. Uit de onderzoeken blijkt dat mensen die na een vaccinatie toch corona kregen, minder ernstig ziek werden.

Zie je wel wat je quote?
90% bescherm tegen ziekte, niet tegen besmettelijkheid.
Vakman pur sang
pi_199738193
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zie je wel wat je quote?
90% bescherm tegen ziekte, niet tegen besmettelijkheid.
En als iedereen gevaccineerd is?

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 04-06-2021 00:38:46 ]
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:26:02 #236
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199738210
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vraag eens een longarts om je adv foto's en analyse het verschil tussen de griep en corona eens uit te leggen.

Misschien kun je 'm op jouw beurt even bijscholen met die bijzondere kennis van je over de R in de maand.

win-win ;)
Schei toch uit, een longontsteking is een longontsteking en ja dat kàn dodelijk zijn. Geinig feitje: Leven is dodelijk.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:26:45 #237
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199738213
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En als iedereen gevacinneerd is?
Dat gaat nooit gebeuren
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:29:12 #238
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199738225
Ik stel voor dat iedereen die zich niet wil vaccineren zonder medische reden lekker in Forumland gaat wonen

https://www.ad.nl/nieuws/(...)en-scholen~acd387e8/
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:35:54 #239
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199738259
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:29 schreef devlinmr het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die zich niet wil vaccineren zonder medische reden lekker in Forumland gaat wonen

https://www.ad.nl/nieuws/(...)en-scholen~acd387e8/
Grappig toch, in deze waanzin kan nog meer waanzin de tegenhanger zijn. Lighten up.
pi_199738265
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Schei toch uit, een longontsteking is een longontsteking en ja dat kàn dodelijk zijn. Geinig feitje: Leven is dodelijk.
Ah okay.

Dan kun je morgen ook wel met een blinddoek om gassen.

Ik begrijp dat we je argument dat Covid en een griepje hetzelfde zijn wel samen de nek hebben omgedraaid.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:42:46 #241
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199738275
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:36 schreef Beathoven het volgende:

Ik begrijp dat we je argument dat Covid en een griepje hetzelfde zijn wel samen de nek hebben omgedraaid.
Eh, nee, er is plots geen griep meer? Punt eigenlijk wel.
pi_199738286
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:26 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren
Nou en

Als er 90 zijn gevaccinneerd en 10 "bewust" niet. Dan nemen die 10 toch uit eigen beweging een bewust risico? Wat is daarop tegen?

Als covid ze dan wat harder dan gewoon treft kunnen ze misschien de plaatselijke pastoor of imam voor ze laten bidden.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 00:58:05 #243
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_199738310
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nou en

Als er 90 zijn gevaccinneerd en 10 "bewust" niet. Dan nemen die 10 toch uit eigen beweging een bewust risico? Wat is daarop tegen?

Als covid ze dan wat harder dan gewoon treft kunnen ze misschien de plaatselijke pastoor of imam voor ze laten bidden.
Ik ben niet gelovig en ik ben niet "ze"
pi_199738711
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En als iedereen gevaccineerd is?
Ook, je blijft toch besmettelijk?
Vakman pur sang
  vrijdag 4 juni 2021 @ 07:40:48 #245
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199738744
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ook, je blijft toch besmettelijk?
https://amp-nos-nl.cdn.am(...)nos.nl%2Fl%2F2374959
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199738858
Vakman pur sang
  vrijdag 4 juni 2021 @ 08:07:38 #247
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199738863
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 08:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mutaties
Olifanten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199739223
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bullshit elke risicogroep die wil is nu allang gevaccineerd.
En het gaat over NU.
Onzin. Mijn ouders, beiden genezen van kanker, in de 70, hebben nog geen vaccinatie kunnen nemen.
pi_199739273
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 00:29 schreef devlinmr het volgende:
Ik stel voor dat iedereen die zich niet wil vaccineren zonder medische reden lekker in Forumland gaat wonen

https://www.ad.nl/nieuws/(...)en-scholen~acd387e8/
Wat een debiel, lekker haalbaar ook een eigen cryptomunt. Niet eentje die al bestaat en waar toepassingen voor zijn, maar een nieuwe. Sowieso zal het geen munt worden, maar een token, en dan nog gaat het geen momentum krijgen. Pak alle FvD-kiezers, bedenk hoeveel % ervan uberhaupt weet hoe ze crypto moeten gebruiken, en dan heb je een clubje van 7 nerds over.
pi_199740111
Diederik Gommers heeft een Social Award gewonnen voor zijn online campagne *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')