SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hang tegenwoordig de was op zolder op.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met dit weer droogt de was binnen no-time
Ideaal dat ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hang tegenwoordig de was op zolder op.
Ik was het gisteravond aan het vouwen en ik vroeg me echt af hoe ik jaren lang daar heb kunnen slapen. was er minimaal 5 graden warmer dan de rest van het huis
maar voor de was is het prima.
En toch direct een nieuw deel kunnen openen. Dat is op fok al meteen verdachtquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:30 schreef AceOfHearts het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie niet eens in de gaten
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En toch direct een nieuw deel kunnen openen. Dat is op fok al meteen verdacht
Ja buiten ophangen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met dit weer droogt de was binnen no-time
De was droogt dan ook lekker snel boven. Ik heb niet eens een zolderquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hang tegenwoordig de was op zolder op.
Ik was het gisteravond aan het vouwen en ik vroeg me echt af hoe ik jaren lang daar heb kunnen slapen. was er minimaal 5 graden warmer dan de rest van het huis
maar voor de was is het prima.
Ruikt ook altijd zo lekkerquote:
Jaquote:
Richt de bureaulamp:quote:
Ja, in mijn vorige huis had ik s winters het wasrek in de woonkamer staan, dat is toch niet ideaalquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk ben in de zomer altijd heel fanatiek met alles de hele tijd uitwassen haha. Beddengoed in de herfst/winter uitwassen haat ik ook om die reden.
Ik rook daar dus dat kan niet, ik heb het naast mijn bed staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, in mijn vorige huis had ik s winters het wasrek in de woonkamer staan, dat is toch niet ideaal
Haha, dat klinkt herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, in mijn vorige huis had ik s winters het wasrek in de woonkamer staan, dat is toch niet ideaal
Niet in bed rokenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook daar dus dat kan niet, ik heb het naast mijn bed staan.
Ik heb wel een droger, maar kleding gaat daar eigenlijk niet in.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt herkenbaarMaar goed, had niet echt ergens anders ruimte en geen droger. Nog steeds geen droger overigens, maar dat mis ik ook echt niet
zo een zon gedroogde plank na het douchenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een droger, maar kleding gaat daar eigenlijk niet in.
Op zich zou ik zonder kunnen, maar voor handdoeken e.d. is het wel fijn.
ik beantwoord de laatste mailtjes en dan buitenspelenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog één meeting en dan knal ik mijn laptop gelijk uit
vroeg ik me ook al afquote:
knikkeren, touwtjespringen of in de zandbakquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik beantwoord de laatste mailtjes en dan buitenspelen
Kotte Bokse anquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
grasmaaien, onkruid trekken of de vijver ontalgenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
knikkeren, touwtjespringen of in de zandbak
klinken mijn suggesties leukerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grasmaaien, onkruid trekken of de vijver ontalgen
Ik had het wasrek jarenlang op m'n werkkamer staan en nu hangt er nog steeds regelmatig wat aan de deur. Maar nat beddengoed en dikke truien naast je, bahquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog een soort van knap ookquote:
Of er iets mis was met je oog.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een andere UI
Dacht even dat mijn beeldscherm stuk was
Lekkerrrrquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ook, ik heb o.a. adem gehaald en geknipperd met mijn ogen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Best veel nuttige dingen gedaan vanmiddag.
Al een paar dagenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een andere UI
Dacht even dat mijn beeldscherm stuk was
Ik ben niet lang buiten geweest, maar die stenen worden een beetje heetquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat nog een soort van knap ook![]()
Meestal verbranden mijn wangen, zodra de eerste zonnestralen beginnen te schijnen.
"Wat zie jij rood, heb je het warm of zo?"
- Nee, ik heb in de zon gezeten.
Ja, ik mag nu ook afsluiten, maar dat gaat net wat fijner als je bepaalde dingen afmaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meeting is klaar en nu wil ik toch nog een dingetje doen
Ik zie net dat ik morgen een workshop van anderhalf uur heb met de directeurquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mag nu ook afsluiten, maar dat gaat net wat fijner als je bepaalde dingen afmaakt
ik zie er niks anders aanquote:
Stel voor dat je de workshop bij je favo borreltent wil houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik morgen een workshop van anderhalf uur heb met de directeur
Hoe overleef je zoiets nou weer?
Nou ja, het is gelukkig wel onlinequote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel voor dat je de workshop bij je favo borreltent wil houden.
Meeting in een korte broek.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is gelukkig wel online
Heavyquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet wel 14 hele euro's betalen voor de inkomstenbelasting van 2020.
Weet niet hoe ik dit ooit te boven kom.quote:
Ik denk dat je afscheid moet nemen van je spullen enz.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik dit ooit te boven kom.
dat wordt een dag geen kapsalon halen maar gewoon zelf kokenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik dit ooit te boven kom.
Raar berichtje dit.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wordt een dag geen kapsalon halen maar gewoon zelf koken
snap ik.quote:
Cheapquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet 5 euro betalen voor de tandarts.
Spaargeld?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet wel 14 hele euro's betalen voor de inkomstenbelasting van 2020.
Goeie binnenkomer.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Tante vraagt 2 jaar later ineens random waar mijn moeders as is.Heb haar al sinds mijn moeders dood niet meer gesproken maar oke. Zo random dit.
Barbeknoeien zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Werkdag zit er weer op. Kleurtje vangen![]()
Dat is best raar dan ja...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Tante vraagt 2 jaar later ineens random waar mijn moeders as is.Heb haar al sinds mijn moeders dood niet meer gesproken maar oke. Zo random dit.
NOu ik heb eerst nog voor 2 dagen chinees van gisteren overquote:
Dan zeg je dat toch gewoon..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel ik heb het in de natuur uitgestrooid.
Dat mis ik hier echt, de "Hollandse" Chinees, hier is het overal heel andersquote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOu ik heb eerst nog voor 2 dagen chinees van gisteren over
Oh ben jij een expat?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat mis ik hier echt, de "Hollandse" Chinees, hier is het overal heel anders![]()
En duurder!
Hysterische tante in 3, 2, 1...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel ik heb het in de natuur uitgestrooid.
Ja, soms hebben mensen ineens zoiets van....Waar is de as gebleven.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:08 schreef Amarantha het volgende:
Als je bijna 2.5 jaar later ineens/pas gaat vragen om een graf ofzo dan kan het je ook niet heel veel boeien denk ik zo.
Weg hehequote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, soms hebben mensen ineens zoiets van....Waar is de as gebleven.
Ach heb toch verder geen contact met ze normaal.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]Daarom gewoon laten gaan en antwoord geven. Kleine moeite toch?
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou nee, ik woon zo'n 20km van waar ik eerst woonde, maar wel over de grens
quote:
Nou ja, als ze niet wist dat ze gecremeerd en uitgestrooid was, kan ze nog moeilijk gaan doen.quote:
Waar maak je dat uit op?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ze niet wist dat ze gecremeerd en uitgestrooid was, kan ze nog moeilijk gaan doen.
Ben met de afhandeling van erfenis bezig en die glazen bol voor ellende had ik ook wel kunnen gebruiken.quote:
Oh daar kwam ik vroegah vaakquote:
Ja ik heb me een beetje gedragenquote:
Zeker de moeite waard ja, heel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar kwam ik vroegah vaakWO1 slagvelden bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard ja, heel indrukwekkend.
Wij plannen al een paar jaar daar weer een keer heen te gaan, nog lang niet alles bezocht.Houthulstbos is dan bijna fietsafstand dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als je het zo zegt klinkt het net alsof ik in vervroegde vrijlating zitquote:
Voor mensen die van fietsen houden wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houthulstbos is dan bijna fietsafstand dus
Is het ook wel een beetje tochquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het net alsof ik in vervroegde vrijlating zit
Geduld Bossie! We hebben nog even te gaan tot ze klaar is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is er al tomatensoep gesneuveld??
Opsluiting eerder.quote:
Correct en tevens juist. Waar moeten we anders heenquote:
er mogen best wat kilootjes af. maar ik ben niet echt dik. Vies ben ik wel overigens..quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geduld Bossie! We hebben nog even te gaan tot ze klaar is.
Gooi gewoon even een paar varkens op de Q man.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag relatief zwaar werk, zon, verbouwen, buiten.
En doe ff een beetje anders eten, minder koolhydraten meer eiwitten en vet.
Maar op alleen een salade Tussen de middag kun je dan niet leven.
Zowaar duizelig, trillerig.
En dan moet de eikenprocessierups nog komenquote:
Geen eiken in de straat hier gelukkigquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan moet de eikenprocessierups nog komen
Dat houd ik liever tussen mij en Ygrittequote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling wat heb je gedaan man!
Overal met nageslacht lopen wapperenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling wat heb je gedaan man!
Wat voor verzameling ben je eigenlijk?... straks blijk ik allergisch voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat houd ik liever tussen mij en Ygritte![]()
![]()
Bonsaiboompjesquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor verzameling ben je eigenlijk?... straks blijk ik allergisch voor je
Je praat graag over zijn zaad om te beginnenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat voor verzameling ben je eigenlijk?... straks blijk ik allergisch voor je
uch... ril...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wel voor preutse praat
loezepoezewoeze
Viesdikquote:
quote:
Ja op zich wel, is wel weer even wennen met nieuwe collega's en zulksquote:
Mijn hemelquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
Vergeten crackers te kopen. Nu heb maar 1 pakje om te snacken
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
Erg hequote:
Lekkere chicks?quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op zich wel, is wel weer even wennen met nieuwe collega's en zulks
je bent zelf knapquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
Knappe collega’s?
Kutleven heb je.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
Ik niet. Ik baal van dit weer zelfs..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Ha de zon schijnt en de eerste treurige stiekeme tietenkijkers melden zich.
Heb je je verrekijker al opgepoetst ja?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Regelmatig oppoetsen toch.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je verrekijker al opgepoetst ja?
Objects in the rear view binoculars may appear closer than they are.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je verrekijker al opgepoetst ja?
Weet ik niet, maar ik vermoed iets van Jongens ik ben kapotquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat zou bitterbal weer posten?
Geweldige dag gehad. 1 bord laten vallen. Leuke collega’squote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik vermoed iets van Jongens ik ben kapot
Zulke kleine tieten dat je zelfs een verrekijker nodig hebt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Zoals bij de serie Behind her eyesquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geweldige dag gehad. 1 bord laten vallen. Leuke collega’s
Bonuspunten als haar date van vrijdag een collega is.
Lekker romantisch elkaar afkarnen in de spoelkeuken tussen de etensresten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geweldige dag gehad. 1 bord laten vallen. Leuke collega’s
Bonuspunten als haar date van vrijdag een collega is.
All tieten matters.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:06 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Zulke kleine tieten dat je zelfs een verrekijker nodig hebt.
Echt he.quote:
Even in de fooienpot graaien.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker romantisch elkaar afkarnen in de spoelkeuken tussen de etensresten.
Ik dacht aan heel ander nageslacht, dat wappert niet maar spettert.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Overal met nageslacht lopen wapperen![]()
Ik ga dood... snel denk ik....
wijk aan zeequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doelde meer op het bord eten voor m'n neus. Maar de zee doet m'n hart altijd sneller kloppen
De laatste keer dat ik aan zee was, moet denk ik de Zandvoortmeet vanuit hier zijn. Lang geleden...quote:
ik ben elke dag aan zeequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik aan zee was, moet denk ik de Zandvoortmeet vanuit hier zijn. Lang geleden...
Snap ik. Ik woon er natuurlijk redelijk ver vanaf. Als alles goed blijft gaan zie ik in Oktober weer zee. Dan wel de Middellandse Zee Dan ga ik er zelfs ook een stukje op om naar en van Elba te komen..quote:
Nicequote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Snap ik. Ik woon er natuurlijk redelijk ver vanaf. Als alles goed blijft gaan zie ik in Oktober weer zee. Dan wel de Middellandse Zee Dan ga ik er zelfs ook een stukje op om naar en van Elba te komen..![]()
![]()
![]()
Arbeitquote:
Omdat het voor jou dichtbij is, is het misschien ook minder bijzonder.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
10min fietsafstand hier.. maar heb er echt niks mee
kruipafstand en het blijft elke dag bijzonderquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:42 schreef shiitake het volgende:
[..]
Omdat het voor jou dichtbij is, is het misschien ook minder bijzonder.
Ah, dat kan ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kruipafstand en het blijft elke dag bijzonder
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook.Dat is wel genieten dan.
Ik zou ook best aan de kust willen wonen, snap wel waarom mijn ouders erheen zijn verhuisdquote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kruipafstand en het blijft elke dag bijzonder
wat?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik woon er dichtbij genoeg.
En ik ben vreemdgegaan met Mario Kart.
Met anderen online gespeeld.quote:
De hond ziet de mensen vh gezin als zijn roedel, toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
Hier ben ik het wel mee eens.
"Is het uit te sluiten dat straks iemand thuis niet meer één hond mag hebben omdat honden in de natuur in een roedel leven?”
Ja maar dat is een beetje uit armoede, zet maar eens drie honden bij elkaar in een mini roedeltje.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De hond ziet de mensen vh gezin als zijn roedel, toch?
Tja ach Whats next, voor goudvissen minimaal een hele school van 10.000 verplicht stellen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is een beetje uit armoede, zet maar eens drie honden bij elkaar in een mini roedeltje.
Bullshit, alle gefokte honden zijn geen wilde honden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tuurlijk wel afhankelijk van het ras. De wat grotere honden kunnen veel makkelijker in het wild overleven. Dat zie ik Chihuahua's niet doen bijvoorbeeld..
Tuurlijk gaat daar dan een proces van jaren zo niet eeuwen aan vooraf. Het zal echt niet zo zijn dat je bij wijze van spreke morgen alle herdershonden los laat in het wild. Dat moet in etappes gaan, zoals gezegd mocht het gebeuren gaan wij dat niet meer mee maken...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit, alle gefokte honden zijn geen wilde honden.
Mijn balliequote:
Zat ik warm??quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik vermoed iets van Jongens ik ben kapot
Ja leuk:p. Geniale plek ook. Het was fucking druk. Mensen in de rij. En ook mensen die daar zwemmenquote:
Wennen om niet de halve dag te lopenquote:
Zijn August en Jean-Luc een beetje aardig. Of heb je niets met hun te maken??quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuk:p. Geniale plek ook. Het was fucking druk. Mensen in de rij. En ook mensen die daar zwemmen
Wie?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn August en Jean-Luc een beetje aardig. Of heb je niets met hun te maken??
Oh toch wel die :p. Ja niet gesproken nog :pquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De chefkoks volgens de site..![]()
![]()
Denken dat ballie überhaupt hakken heeftquote:
Extra fooi binnenharken tochquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denken dat ballie überhaupt hakken heeft
Dat is wel een fijn ideequote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
Heb het idee dat ze hoed met elkaar omgaan. Meeste werken er ook lang
Leuk man, en veel bruisender dan de bankenbussines denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja leuk:p. Geniale plek ook. Het was fucking druk. Mensen in de rij. En ook mensen die daar zwemmen
Moet de koffie wel niet te heet zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms gaan ze daar wel ver in, dan zijn de bloesjes zo wit en ver open dat de tepels in je koffie roeren.
Beetje melk erbijquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet de koffie wel niet te heet zijn.
Gebruik maken van de secundaire geslachtskenmerken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Soms gaan ze daar wel ver in, dan zijn de bloesjes zo wit en ver open dat de tepels in je koffie roeren.
nee maar we hebben wel gegeten maar niet genoeg denk ikquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen kippetje gejat in de keuken?
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar we hebben wel gegeten maar niet genoeg denk ik
Je hebt ze niet doorgegeven wat voor porties jij blieft?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen hangt er een zwijntje aan het spit te tuimelen met je naam erop.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de coolhavenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Maar heeft die toko een eigen zwembad?
nee morgen maar doenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ze niet doorgegeven wat voor porties jij blieft?
Rijke sjap op de kop tikken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
ern waren ook mensen die met hun eigen boot waren gekomen :p
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt ze niet doorgegeven wat voor porties jij blieft?
Kaasstengels of kaastengels? Dat zijn twee verschillende dingen bal.quote:
Konden ze je mooi even thuisbrengenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
ern waren ook mensen die met hun eigen boot waren gekomen :p
quote:Op woensdag 2 juni 2021 00:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja, ze is heelhuids thuis dus we kunnen gerust slapen
Te vroeg. Duurde weer drie kwartier voor ik weer in slaap vielquote:Op woensdag 2 juni 2021 06:09 schreef Karzai het volgende:
Das vroeg Duud!![]()
Ik ben ook al gedouched en aangekleed, spring zo weer op de fiets om een half dagje te gaan werken
Jij hebt ook weer niet goed geslapen dusquote:
Nee ik kreeg gisteravond ineens enorme buikpijn en toen dat voorbij was werd ik steeds wakker als ik me omdraaide.quote:Op woensdag 2 juni 2021 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Te vroeg. Duurde weer drie kwartier voor ik weer in slaap viel
[..]
Jij hebt ook weer niet goed geslapen dus
quote:Op woensdag 2 juni 2021 07:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik kreeg gisteravond ineens enorme buikpijn en toen dat voorbij was werd ik steeds wakker als ik me omdraaide.
neequote:Op woensdag 2 juni 2021 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen terug bed in gedoken
ja de gefrituurde natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kaasstengels of kaastengels? Dat zijn twee verschillende dingen bal.
De eerste is brood met kaas er door de tweede zijn die gefrituurde sticks met oude kaas er in
quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
iedereen terug bed in gedoken
ja de gefrituurde natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
De eerste is brood met kaas er door de tweede zijn die gefrituurde sticks met oude kaas er in
Ja nu denk ik ik moet een boot hebbenquote:
[..]
Ja nu denk ik ik moet een boot hebbenquote:
oh weer zelfde gezeik met het bovenste ooglaagje?quote:
b0h drukquote:Op woensdag 2 juni 2021 07:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ballie hoe was jou eerste werkdag?
Ik ben vanmorgen al zonder jas naar het werk vertrokken.quote:
Lekker weertje voor een bitterbal om rond te rennen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
b0h druk![]()
heb zelfs even als snack zonder hoofd rondgelopen.Ik liep luik (eten wegbrengen) maar leuk.
Moet zo om 12 beginnen
top dat je nu een leuke baan hebquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
b0h druk![]()
heb zelfs even als snack zonder hoofd rondgelopen.Ik liep luik (eten wegbrengen) maar leuk.
Moet zo om 12 beginnen
ja misschien dat ik een kleine misstap moet maken zo het water nquote:Op woensdag 2 juni 2021 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker weertje voor een bitterbal om rond te rennen.
Ik ga even een mailtje sturen of ze camera's hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien dat ik een kleine misstap moet maken zo het water n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |