SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hang tegenwoordig de was op zolder op.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met dit weer droogt de was binnen no-time
Ideaal dat ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hang tegenwoordig de was op zolder op.
Ik was het gisteravond aan het vouwen en ik vroeg me echt af hoe ik jaren lang daar heb kunnen slapen. was er minimaal 5 graden warmer dan de rest van het huis
maar voor de was is het prima.
En toch direct een nieuw deel kunnen openen. Dat is op fok al meteen verdachtquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:30 schreef AceOfHearts het volgende:
[..]
Ik had het in eerste instantie niet eens in de gaten
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En toch direct een nieuw deel kunnen openen. Dat is op fok al meteen verdacht
Ja buiten ophangen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met dit weer droogt de was binnen no-time
De was droogt dan ook lekker snel boven. Ik heb niet eens een zolderquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hang tegenwoordig de was op zolder op.
Ik was het gisteravond aan het vouwen en ik vroeg me echt af hoe ik jaren lang daar heb kunnen slapen. was er minimaal 5 graden warmer dan de rest van het huis
maar voor de was is het prima.
Ruikt ook altijd zo lekkerquote:
Jaquote:
Richt de bureaulamp:quote:
Ja, in mijn vorige huis had ik s winters het wasrek in de woonkamer staan, dat is toch niet ideaalquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaIk ben in de zomer altijd heel fanatiek met alles de hele tijd uitwassen haha. Beddengoed in de herfst/winter uitwassen haat ik ook om die reden.
Ik rook daar dus dat kan niet, ik heb het naast mijn bed staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, in mijn vorige huis had ik s winters het wasrek in de woonkamer staan, dat is toch niet ideaal
Haha, dat klinkt herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, in mijn vorige huis had ik s winters het wasrek in de woonkamer staan, dat is toch niet ideaal
Niet in bed rokenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook daar dus dat kan niet, ik heb het naast mijn bed staan.
Ik heb wel een droger, maar kleding gaat daar eigenlijk niet in.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt herkenbaarMaar goed, had niet echt ergens anders ruimte en geen droger. Nog steeds geen droger overigens, maar dat mis ik ook echt niet
zo een zon gedroogde plank na het douchenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb wel een droger, maar kleding gaat daar eigenlijk niet in.
Op zich zou ik zonder kunnen, maar voor handdoeken e.d. is het wel fijn.
ik beantwoord de laatste mailtjes en dan buitenspelenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog één meeting en dan knal ik mijn laptop gelijk uit
vroeg ik me ook al afquote:
knikkeren, touwtjespringen of in de zandbakquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik beantwoord de laatste mailtjes en dan buitenspelen
Kotte Bokse anquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
grasmaaien, onkruid trekken of de vijver ontalgenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
knikkeren, touwtjespringen of in de zandbak
klinken mijn suggesties leukerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
grasmaaien, onkruid trekken of de vijver ontalgen
Ik had het wasrek jarenlang op m'n werkkamer staan en nu hangt er nog steeds regelmatig wat aan de deur. Maar nat beddengoed en dikke truien naast je, bahquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog een soort van knap ookquote:
Of er iets mis was met je oog.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een andere UI
Dacht even dat mijn beeldscherm stuk was
Lekkerrrrquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ook, ik heb o.a. adem gehaald en geknipperd met mijn ogen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Best veel nuttige dingen gedaan vanmiddag.
Al een paar dagenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt een andere UI
Dacht even dat mijn beeldscherm stuk was
Ik ben niet lang buiten geweest, maar die stenen worden een beetje heetquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat nog een soort van knap ook![]()
Meestal verbranden mijn wangen, zodra de eerste zonnestralen beginnen te schijnen.
"Wat zie jij rood, heb je het warm of zo?"
- Nee, ik heb in de zon gezeten.
Ja, ik mag nu ook afsluiten, maar dat gaat net wat fijner als je bepaalde dingen afmaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meeting is klaar en nu wil ik toch nog een dingetje doen
Ik zie net dat ik morgen een workshop van anderhalf uur heb met de directeurquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mag nu ook afsluiten, maar dat gaat net wat fijner als je bepaalde dingen afmaakt
ik zie er niks anders aanquote:
Stel voor dat je de workshop bij je favo borreltent wil houden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik morgen een workshop van anderhalf uur heb met de directeur
Hoe overleef je zoiets nou weer?
Nou ja, het is gelukkig wel onlinequote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel voor dat je de workshop bij je favo borreltent wil houden.
Meeting in een korte broek.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het is gelukkig wel online
Heavyquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet wel 14 hele euro's betalen voor de inkomstenbelasting van 2020.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |