Die app haalt de gegevens in principe ook bij de GGD vandaan.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:52 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Even een reminder voor de mensen die gaan prikken.
Pfizer of Moderna.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Welk vaccin krijg je nou als 31 jarige?
Mja, je moet altijd wel een beetje uitkijken met harde conclusies trekken uit dergelijke fijnmazige opdelingen in subgroepen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
[..]
https://www.sciencemag.or(...)covid-19-vaccination
Best een grote kans op deze bijwerking. Kunnen ze jonge mannen niet beter Janssen geven?
Of Covid laten doormaken?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
[..]
https://www.sciencemag.or(...)covid-19-vaccination
Best een grote kans op deze bijwerking. Kunnen ze jonge mannen niet beter Janssen geven?
Hè verdomme, er zit ook geen enkel positief onderdeel in heel die pandemiequote:Op woensdag 2 juni 2021 14:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Myocarditis is ook een veel voorkomende complicatie bij Covid 19 helaas.
Yeah dat is ook complete bullshit. Vooral nu Janssen stopgezet is voor jongeren. Geef die weigeraars dan gewoon Janssen? Belachelijk dat zij gewoon voorrang krijgen uberhaupt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:59 schreef Starhopper het volgende:
`Waarom komen de weigeraars eerder aan de beurt? Ik wil ook geprikt worden![]()
![]()
![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)atie-zaterdag-5-juni
Er komt keuzemogelijkheid om voor Janssen te gaan als dat bijvoorbeeld met vakantie beter uitkomt lees ik netquote:Op woensdag 2 juni 2021 12:57 schreef Blik het volgende:
Bah, ik wilden juist Janssen om er 1x vanaf te zijn en een vaccinatiebewijs voor de zomervakantie te hebben
Ja. Echt he.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yeah dat is ook complete bullshit. Vooral nu Janssen stopgezet is voor jongeren. Geef die weigeraars dan gewoon Janssen? Belachelijk dat zij gewoon voorrang krijgen uberhaupt.
Diezelfde bijwerkingshit heeft pfizer/moderna ook gewoon, is alleen niet uitgebreid in het nieuws geweest zoals bij Astra/Janssen. Grote shitshow dit.
Wat had je gesmokkeld dan?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:08 schreef Syrena het volgende:
1976 hier. Gisteren gebeld door GGD. Ze hadden een onregelmatig ontdekt. Afspraken gecancelled, ok, terecht, ik had gesmokkeld.
Opnieuw inloggen voor afspraak ging niet, ok, mss moet systeem nachtje resetten.
Vandaag ingelogd. Alles doorlopen. Twéé afspraken.
Crap. Heb ik me nu vertikt ergens?!
Man laten meekijken. Nergens gejokt of vertikt. Wéér 2 afspraken.
OK DAN!Benieuwd of ze nu weer gaan bellen (systeem mss nog vinkje verkeerd staan ofzo) of Janssen is er nu dus uit gehaald?
1975 ingevuld toen geboortejaar werd gevraagd.quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
1975 ingevuld toen geboortejaar werd gevraagd.
I.p.v. 1976. Ik dacht dat er direct een check daarop zou komen nadat je met digi-d inlogt, maar dat is niet zo.
Nee.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:23 schreef VelitoX het volgende:
Yeah dat is ook complete bullshit. Vooral nu Janssen stopgezet is voor jongeren. Geef die weigeraars dan gewoon Janssen? Belachelijk dat zij gewoon voorrang krijgen uberhaupt.
Diezelfde bijwerkingshit heeft pfizer/moderna ook gewoon, is alleen niet uitgebreid in het nieuws geweest zoals bij Astra/Janssen. Grote shitshow dit.
Lijkt me vooral klote dat daarmee ook je vakantie in het buitenland op losse schroeven komt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het zou al zo ontzettend veel schelen als daar gewoon duidelijkheid over zou zijn. Als je er gewoon vanuit kan gaan dat je met een gratis PCR-test zonder verdere beperkingen op vakantie kon gaan zou geen enkele twintiger of dertiger er überhaupt van wakker liggen dat er vertragingen optreden (voor je eigen gezondheid hoef je het eigenlijk niet echt te doen).quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me vooral klote dat daarmee ook je vakantie in het buitenland op losse schroeven komt.
Omdat je een IT systeem hebt dat niet direct checkt of Truus of Henk wel de goeie getallen invult. Terwijl je dat middel wel hebt, namelijk het digi-d.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoe zijn hun sukkels als Syrena een tikfout heeft gemaakt?
Ik weet niet of de applicatie zo maar over die data kan beschikken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Omdat je een IT systeem hebt dat niet direct checkt of Truus of Henk wel de goeie getallen invult. Terwijl je dat middel wel hebt, namelijk het digi-d.
Als je mensen eerst laat inloggen, kun je ze meteen weer eruit kieperen als ze niet aan de geboortejaareis voldoen.
Ik had me niet vertikt, het was met opzet. Omdat ik niet dacht dat ik erdoor zou komen. Kwam ik wel, de check loopt blijkbaar in de nacht. Waarna zo'n arme callcentermedewerker je moet bellen, meisje klonk super opgelucht toen ik niet ging dreigen of zeiken.
ben je hacker geworden?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
1975 ingevuld toen geboortejaar werd gevraagd.
I.p.v. 1976. Ik dacht dat er direct een check daarop zou komen nadat je met digi-d inlogt, maar dat is niet zo.
Die gegevens komen uit de BRP. Daar moet je als organisatie voor geautoriseerd worden, en afhankelijk van het doel zijn dan bepaalde gegevens op te vragen. De GGD's zullen wel geautoriseerd zijn (anders kan ook niet 's nachts gecontroleerd worden of het geboortejaar wel klopt), maar ik kan me voorstellen dat het niet noodzakelijk is om zo'n koppeling te gebruiken bij het maken van een afspraak. Normaal gesproken zijn mensen redelijk in staat om hun eigen geboortejaar in te vullen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit wat met DigiD gedaan, maar ik neem aan dat niet iedere applicatie doodleuk op basis van een authenticatie alle persoonsgegevens kan opvragen.
quote:Een telefoontje naar de Brabantse coronalijn leert dat er binnen de GGD nog altijd onduidelijkheid is. De vraag of de afspraak van vandaag voor een Janssen-vaccin doorgaat, wordt met een ‘nee’ beantwoord. ‘’U hoeft niet meer te gaan’’, zegt de telefoniste. ‘’Er zijn problemen met het Janssen-vaccin. Het blijkt minder effectief te zijn en leverproblemen te veroorzaken.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |