Bij mijn moeder had het ook goed geregendquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mag wel deze kant op komen hoor
Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder had het ook goed geregend![]()
Brabant
Goedemorgen puzzieequote:
engiequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen
[..]
Goedemorgen puzziee
Wel apart ha ha, benieuwd of de voorspelling voor vanavond wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder had het ook goed geregend![]()
Brabant
Bij mijn moeder ging het echt lekker tekeer , bij mij ook . Vanavond wordt hier ook regen verwacht , tot nu toe is het hier zonnig en warmquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel apart ha ha, benieuwd of de voorspelling voor vanavond wel gaat lukken
Kan lokaal echt zo verschillend zijn....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder ging het echt lekker tekeer , bij mij ook . Vanavond wordt hier ook regen verwacht , tot nu toe is het hier zonnig en warm
Echt hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan lokaal echt zo verschillend zijn....
Daar zaten we ook wel op te wachten hè.....nu is het eindelijk mooi weer mogen we eigenlijk niet klagenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt heSowieso gaat het volgende week ook weer warm worden
leek wel herfst , ik ben blij dat we eindelijk zon en warmte hebben, zo nu en dan een lekker buitje maakt het afquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar zaten we ook wel op te wachten hè.....nu is het eindelijk mooi weer mogen we eigenlijk niet klagen
Precies!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
leek wel herfst , ik ben blij dat we eindelijk zon en warmte hebben, zo nu en dan een lekker buitje maakt het af
Hooikoorts mensen merken nu wel een beetje verlichtingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen vinden het fijn dat het gaat regenen? Het heeft vorige week flink geregend, van mij mag het wel even wegblijven.
Ja dat slaat hopelijk dan wat neer, die pollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen merken nu wel een beetje verlichting
Precies......was wat dat betreft geen fijne week al heb ik ook wel genoten van het warme zonnetje hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat slaat hopelijk dan wat neer, die pollen.
Baggerenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
wat gaan we allemaal doen vandaag? beetje baggeren?
spannendquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |