Hoop het voor jequote:Op donderdag 3 juni 2021 14:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Gaat redelijk, vanmorgen dus weer bloed geprikt dus ben benieuwd of er nou eens wat uit komt.
Slecht geslapen dus moe. Verder wel oké. M'n ontstoken ooglid wordt elke dag iets beter maar is nog niet overquote:
Oh heb je een ontstoken ooglid ja, bahhhhquote:Op donderdag 3 juni 2021 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Slecht geslapen dus moe. Verder wel oké. M'n ontstoken ooglid wordt elke dag iets beter maar is nog niet over
Ja al sinds hemelvaart. Kan nog wel een week duren voordat het helemaal weg is.quote:Op donderdag 3 juni 2021 14:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh heb je een ontstoken ooglid ja, bahhhh
Oh jeetje bah zeg!quote:Op donderdag 3 juni 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja al sinds hemelvaart. Kan nog wel een week duren voordat het helemaal weg is.
Heb er gelukkig niet al teveel last meer van.
hij kan nu tenminste open, dat was 3 weken terug wel andersquote:
Ik welquote:
Het is wel meer bewolkt nu ,maar ook zonnig , hopelijk straks een buitjequote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij kan nu tenminste open, dat was 3 weken terug wel anders
Dat maakt het wel wat koelerquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is wel meer bewolkt nu ,maar ook zonnig , hopelijk straks een buitje
Het is onderwegquote:
Oh dat vind ik altijd mooiquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het is onderweg
Begint nu weer te miezeren en de zon schijnt. Misschien is er een regenboog
Dat is wel heel optimisquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het is onderweg
Dat is wel heel optimistischquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:29 schreef engine het volgende:
[..]
Het is onderweg
Je stottertquote:Op donderdag 3 juni 2021 15:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel heel optimistisch
Ja dat is echt irritant.quote:
Mag wel deze kant op komen hoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Regen , onweer ..alles![]()
Dat was ff lekker afkoelen
Bij mijn moeder had het ook goed geregendquote:Op donderdag 3 juni 2021 17:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mag wel deze kant op komen hoor
Dit kan ik bevestigenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder had het ook goed geregend![]()
Brabant
Goedemorgen puzzieequote:
engiequote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen
[..]
Goedemorgen puzziee
Wel apart ha ha, benieuwd of de voorspelling voor vanavond wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder had het ook goed geregend![]()
Brabant
Bij mijn moeder ging het echt lekker tekeer , bij mij ook . Vanavond wordt hier ook regen verwacht , tot nu toe is het hier zonnig en warmquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel apart ha ha, benieuwd of de voorspelling voor vanavond wel gaat lukken
Kan lokaal echt zo verschillend zijn....quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij mijn moeder ging het echt lekker tekeer , bij mij ook . Vanavond wordt hier ook regen verwacht , tot nu toe is het hier zonnig en warm
Echt hequote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan lokaal echt zo verschillend zijn....
Daar zaten we ook wel op te wachten hè.....nu is het eindelijk mooi weer mogen we eigenlijk niet klagenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt heSowieso gaat het volgende week ook weer warm worden
leek wel herfst , ik ben blij dat we eindelijk zon en warmte hebben, zo nu en dan een lekker buitje maakt het afquote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Daar zaten we ook wel op te wachten hè.....nu is het eindelijk mooi weer mogen we eigenlijk niet klagen
Precies!quote:Op vrijdag 4 juni 2021 12:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
leek wel herfst , ik ben blij dat we eindelijk zon en warmte hebben, zo nu en dan een lekker buitje maakt het af
Hooikoorts mensen merken nu wel een beetje verlichtingquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen vinden het fijn dat het gaat regenen? Het heeft vorige week flink geregend, van mij mag het wel even wegblijven.
Ja dat slaat hopelijk dan wat neer, die pollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hooikoorts mensen merken nu wel een beetje verlichting
Precies......was wat dat betreft geen fijne week al heb ik ook wel genoten van het warme zonnetje hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat slaat hopelijk dan wat neer, die pollen.
Baggerenquote:Op zaterdag 5 juni 2021 11:20 schreef dud0r het volgende:
wat gaan we allemaal doen vandaag? beetje baggeren?
spannendquote:
quote:
Lunchquote:Op zaterdag 5 juni 2021 12:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.....oh wacht, tis al middag
Just say hello... Hello!quote:
Ja best wel eigenlijk. Beetje aan het klussen, vanavond naar vrienden. Best een prima zaterdagquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk vandaag!
Zoonlief heeft ineens ook weer een reeks van vrienden/kroegen afspraken ha ha, tijd voor een inhaalslagquote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Beetje aan het klussen, vanavond naar vrienden. Best een prima zaterdag
Haha ja wel een beetjequote:Op zaterdag 5 juni 2021 13:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoonlief heeft ineens ook weer een reeks van vrienden/kroegen afspraken ha ha, tijd voor een inhaalslag
Vriendje moet helaas werken vandaag, maar komt daarna nog wel gezellig hier naar toequote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:02 schreef engine het volgende:
[..]
Haha ja wel een beetjemerk ook nu dat met het ek ook voorzichtig weer eens wat georganiseerd wordt in m'n vriendengroep. Mocht ook wel weer een keer
En jij nog plannen?
Ook leukquote:Op zaterdag 5 juni 2021 14:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vriendje moet helaas werken vandaag, maar komt daarna nog wel gezellig hier naar toe
Hoi lekkertjequote:
Lekker weer vandaag hequote:
Het is heerlijk weerquote:
ik heb al een klein rondje gefietst om de kleine naar school te brengen. nu even wat e-mails afhandelen en dan een workshop online tot 1230quote:Op maandag 7 juni 2021 08:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer![]()
Straks ff snel wat eten kopen en daarna de beentjes strekken
maanlichtjequote:
Ahaaaah vroege vogelquote:Op maandag 7 juni 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al een klein rondje gefietst om de kleine naar school te brengen. nu even wat e-mails afhandelen en dan een workshop online tot 1230
[..]
maanlichtje
moest jij vroeger ook toen je kinderen nog klein warenquote:
Duudjequote:Op maandag 7 juni 2021 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al een klein rondje gefietst om de kleine naar school te brengen. nu even wat e-mails afhandelen en dan een workshop online tot 1230
[..]
maanlichtje
quote:Op maandag 7 juni 2021 09:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heerlijk, wel 2 x wakker door mijn blaas maar dat is altijd zo
Echt welquote:Op maandag 7 juni 2021 09:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
moest jij vroeger ook toen je kinderen nog klein waren
Dat is gezond , beter dan wijnquote:Op maandag 7 juni 2021 09:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik altijdddd maar ik drink ook veel water
Ik ben sowieso minder wijn gaan drinken , ik drink ook veel waterquote:
Healthy lifequote:Op maandag 7 juni 2021 09:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso minder wijn gaan drinken , ik drink ook veel water
WAAATERRRR!!!???quote:Op maandag 7 juni 2021 09:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik altijdddd maar ik drink ook veel water
Lekker, ik heb anderhalf uur getraind net.quote:
wow!! Lekker!!!quote:Op maandag 7 juni 2021 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker, ik heb anderhalf uur getraind net.
jawel. maar het was wel te merken dat ik slecht geslapen heb vannacht. alles ging zo langzaam voor m'n gevoelquote:
Slecht slapen is klotequote:Op maandag 7 juni 2021 14:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
jawel. maar het was wel te merken dat ik slecht geslapen heb vannacht. alles ging zo langzaam voor m'n gevoel
yup. anderhalf uur wakker gelegen vannacht. geen idee waarom maar het was kut.quote:
Oei dat klinkt niet goed!!quote:Op maandag 7 juni 2021 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. anderhalf uur wakker gelegen vannacht. geen idee waarom maar het was kut.
over een half uurtje naar de huisarts voor m'n oog. kijken wat ze zeggen over dat hard geworden stuk in m'n ooglid
Ik gok dat het hard geworden talg is van m'n ontstoken ooglid.quote:Op maandag 7 juni 2021 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei dat klinkt niet goed!!Hopelijk weet de dokter wat het is en is het te verhelpen
Hahhaha die is leuk hequote:
Ik weet wat het ik kom ff niet meer op de naam , ik heb het wel eens weggekrast met een mesje,. Heel dom van mijquote:Op maandag 7 juni 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik gok dat het hard geworden talg is van m'n ontstoken ooglid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |