SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat onderscheid blijf ik raar vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ijsdraakje
Niet in badpak. Maar wel in korte strandjurkjes en op slippers.
En mannen moesten verplicht in lange broek
Jouw slakkensporen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Raarste bedrijf ooit was een kledingconfectiebedrijf ergens langs de snelweg in Brabant, zoveel halfnaakte prachtige vrouwen die daar kirrend aan het rondrennen waren in de ochtend al, toen ik naar buiten liep na het verkrijgen van het contract moest ik gewoon over de slakkensporen heen hupsen
Ja, vond ik ook wel raar.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat onderscheid blijf ik raar vinden.
Een dresscode is er vaak zodat dingen niet al teveel uit de hand lopen. Zijn altijd mensen die zich niet gepast weten te kleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat onderscheid blijf ik raar vinden.
Korte broeken bij mannen....eeeuhm.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een dresscode is er vaak zodat dingen niet al teveel uit de hand lopen. Zijn altijd mensen die zich niet gepast weten te kleden.
Ja, maar waarom is dat bij vrouwen ineens niet boeiend dan? De gemiddelde strandoutfit vind ik niet echt geschikt voor op kantoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een dresscode is er vaak zodat dingen niet al teveel uit de hand lopen. Zijn altijd mensen die zich niet gepast weten te kleden.
Er zit altijd wel een lekkertje tussen zodat de mannen met een lelijk wijf thuis een keer wat te loeren hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is dat bij vrouwen ineens niet boeiend dan? De gemiddelde strandoutfit vind ik niet echt geschikt voor op kantoor.
Hannie van bijna 60 met net wat teveel overgewicht in een net te strak en kwalitatief niet zo bijzonder jurkje. Je argument is nonsens.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een lekkertje tussen zodat de mannen met een lelijk wijf thuis een keer wat te loeren hebben.
Die werken hier niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hannie van bijna 60 met net wat teveel overgewicht in een net te strak en kwalitatief niet zo bijzonder jurkje. Je argument is nonsens.
sandalen met sokkenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Korte broeken bij mannen....eeeuhm.
Ik ben erquote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
@:cherrylips de hele ochtend nog niet gezien. Zou ze nog slapen?
Wat was er met de caafs?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Mocht gister ook weer twee keer naar de dierenartsCha-ching
Eentje loopt al twee maanden met een probleem dat eigenlijk niet te verhelpen is. Dus soms stort ie een beetje in en dan gaan ze kijken wat ze er nog aan kunnen doen.quote:
achquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje loopt al twee maanden met een probleem dat eigenlijk niet te verhelpen is. Dus soms stort ie een beetje in en dan gaan ze kijken wat ze er nog aan kunnen doen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:54 schreef Karzai het volgende:
Je kan hem niet met je hoofdkussen een zachte dood geven?
Dat is vervelendquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eentje loopt al twee maanden met een probleem dat eigenlijk niet te verhelpen is. Dus soms stort ie een beetje in en dan gaan ze kijken wat ze er nog aan kunnen doen.
Oh, sneu.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister wel, dus hij zit aan de pijnstillers. Maar als ze zich niet lekker voelen, kappen ze met eten en dan gaan die darmen stilliggen, en dat is dan vaak erger dan het eerste probleemquote:
Meeste mensen durven dit niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:54 schreef Karzai het volgende:
Je kan hem niet met je hoofdkussen een zachte dood geven?
Wat merk je daaraan dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister wel, dus hij zit aan de pijnstillers. Maar als ze zich niet lekker voelen, kappen ze met eten en dan gaan die darmen stilliggen, en dat is dan vaak erger dan het eerste probleem
Oh ja, crap, dat heb je met dat soort beestjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister wel, dus hij zit aan de pijnstillers. Maar als ze zich niet lekker voelen, kappen ze met eten en dan gaan die darmen stilliggen, en dat is dan vaak erger dan het eerste probleem
Dat is ook een stom overlevingsmechanismequote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ja, stelletje horken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
ik zal jullie eens met een hoofdkussen een zachte dood geven
kom danquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
Niet etenquote:
ik weet niet wat ze dan doen? Blazen ze op en gaan ze zweven?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, crap, dat heb je met dat soort beestjes natuurlijk.
Ja echt. Stel je voor, je bent een dagje niet in je hum, even geen trek in ontbijt, HUP DOOD.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook een stom overlevingsmechanisme
oh zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet etenNormaal gesproken grazen ze de hele dag door. Dus als ze dan in hun huisje blijven liggen en niets willen eten, ook niets waar ze anders je vingers zowat bij opvreten, dan is het mis.
zal ik bij jou eens doenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon een zware grindtegel erop tyfen.
Of je zorgt fatsoenlijk voor zo'n beestje en laat 'm inslapen bij de dierenarts.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon een zware grindtegel erop tyfen.
Das niet slimquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg bang voor jou
M'n hond is heel oud geworden en kreeg dus kwaaltjes op een gegeven moment. Die liet weleens een keutel vallen als ze opstond uit haar mandquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
je had vroeger een heel simpel spelletje online met een kikker of een knaagdier in een blender en kon je hem op verschillende settings zettenquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je had vroeger een heel simpel spelletje online met een kikker of een knaagdier in een blender en kon je hem op verschillende settings zetten
nou ja ligt er aan hoe erg die kwaaltjes zijn. Voor een keutel is dat wat overdreven jaquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hond is heel oud geworden en kreeg dus kwaaltjes op een gegeven moment. Die liet weleens een keutel vallen als ze opstond uit haar mandBeetje onsmakelijk, maar het gebeurde soms, niet de hele dag door. En ze had al van jongs af aan medicijnen tegen epilepsie die ze drie keer per dag kreeg.
Zegt vriendin op een gegeven moment: 'Ik had d'r allang een spuitje gegeven.'
Oké....
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze dan doen? Blazen ze op en gaan ze zweven?
Die ken ik nog jaquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je had vroeger een heel simpel spelletje online met een kikker of een knaagdier in een blender en kon je hem op verschillende settings zetten
Het vervelende is dat die beestjes hun pijn niet laten zien, pas als ze al redelijk ver heen zijn. DUs ik heb weleens gehad dat het goed leek te gaan en dat ze dan de volgende ochtend toch dood in het hok lagen. Dan voel ik me schuldig, want dat beestje moet echt wel pijn gehad hebbenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of je zorgt fatsoenlijk voor zo'n beestje en laat 'm inslapen bij de dierenarts.
ja maar dat weet je dan niet tochquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die beestjes hun pijn niet laten zien, pas als ze al redelijk ver heen zijn. DUs ik heb weleens gehad dat het goed leek te gaan en dat ze dan de volgende ochtend toch dood in het hok lagen. Dan voel ik me schuldig, want dat beestje moet echt wel pijn gehad hebben![]()
Dat je denkt 'als het overmorgen nog niet beter is dan laat ik hem inslapen', maar dan halen ze die dag niet eens, heb je toch eigenlijk te lang gewacht
Toen ze niet meer kon lopen hield het wel op voor ons.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ligt er aan hoe erg die kwaaltjes zijn. Voor een keutel is dat wat overdreven ja
Beest is duidelijk geen onderdeel van het gezin bij d'r.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hond is heel oud geworden en kreeg dus kwaaltjes op een gegeven moment. Die liet weleens een keutel vallen als ze opstond uit haar mandBeetje onsmakelijk, maar het gebeurde soms, niet de hele dag door. En ze had al van jongs af aan medicijnen tegen epilepsie die ze drie keer per dag kreeg.
Zegt vriendin op een gegeven moment: 'Ik had d'r allang een spuitje gegeven.'
Oké....
ja doen mensen ook heb ik het ideequote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ze niet meer kon lopen hield het wel op voor ons.
Natuurlijk wel een opleving in de wachtkamer van de dierenarts
Shitzooi dat ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die beestjes hun pijn niet laten zien, pas als ze al redelijk ver heen zijn. DUs ik heb weleens gehad dat het goed leek te gaan en dat ze dan de volgende ochtend toch dood in het hok lagen. Dan voel ik me schuldig, want dat beestje moet echt wel pijn gehad hebben![]()
Dat je denkt 'als het overmorgen nog niet beter is dan laat ik hem inslapen', maar dan halen ze die dag niet eens, heb je toch eigenlijk te lang gewacht
Of toen ze hoorde hoeveel groenten die beesten van me eten. 'Ons konijn at altijd met ons mee met groente...'quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beest is duidelijk geen onderdeel van het gezin bij d'r.
dat is genoeg groente voor een hele weekquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of toen ze hoorde hoeveel groenten die beesten van me eten. 'Ons konijn at altijd met ons mee met groente...'
Bij mij is het andersomIk eet sowieso niet veel groenten, maar elke dag een stronk witlof, elke week anderhalve krop andijvie en dan nog een zak paprika, twee komkommers en nog allemaal andere losse dingen, dat hou ik niet over na het avondeten hoor
Ja en daarna liet jij hem levend verbranden, monsterquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:03 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog dat takkie moeite had met vervellen. hij kwam met zijn achterste 2 pootjes niet uit dat velletje dus liep voor geen kant...
Heeft stiefmonster die niet een hele grote fan was van Takkie hem geopereerd op de tafel met 2 naalden.
Beestje was weer helemaal zichzelf
ja dat deed ik dus echt niet expressquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en daarna liet jij hem levend verbranden, monster
Dat maakt de verschrikkelijke pijn die takkie heeft geleden in zijn laatste momenten echt niet minder.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat deed ik dus echt niet express
Mja, niet meer dan logisch dat je die beesten voert wat ze 'horen' te eten.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of toen ze hoorde hoeveel groenten die beesten van me eten. 'Ons konijn at altijd met ons mee met groente...'
Bij mij is het andersomIk eet sowieso niet veel groenten, maar elke dag een stronk witlof, elke week anderhalve krop andijvie en dan nog een zak paprika, twee komkommers en nog allemaal andere losse dingen, dat hou ik niet over na het avondeten hoor
Je mag ze ook geen gekookte groenten geven dus dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, niet meer dan logisch dat je die beesten voert wat ze 'horen' te eten.
Sowieso, groente overhouden na je eten, dan kook je niet efficiënt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat maakt de verschrikkelijke pijn die takkie heeft geleden in zijn laatste momenten echt niet minder.
Ik zag het net ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende, zit ik in de startblokken omdat vandaag '81 en '82 aan de beurt zijn, is het alleen '81.
O, dan mag mijn broerquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
God gloeiende, zit ik in de startblokken omdat vandaag '81 en '82 aan de beurt zijn, is het alleen '81.
Lijkt me inderdaad niet praktisch.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Stel je voor, je bent een dagje niet in je hum, even geen trek in ontbijt, HUP DOOD.
Ik heb duidelijk nooit cavia's (of andere knaagdieren) gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag ze ook geen gekookte groenten geven dus dat schiet niet op.
Oeh, dan ben ik misschien ook wel morgen aan de beurtquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Dan zal 84 ook niet morgen zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Ze doen ivm de aanleveringen en het prikenthousiasme inderdaad alleen '81 vandaag. So sad, duurt de mijne ook langer.quote:
Ik raad het iedereen af.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk nooit cavia's (of andere knaagdieren) gehad.
Konijn. Maar dat smaakte me nietquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De A en S weet je toch al.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Konijn. Maar dat smaakte me niet
Ratten komen er hier niet in, heeft kerel vroeger veel gehad, maar die gaan eigenlijk altijd heel naar dood. En ze leven al niet lang.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raad het iedereen af.
Al vallen hamsters nog mee. En ratten misschien ook maar die heb ik nooit gehad.
Ja, maar heel gevoelig voor stof en tumoren had ik begrepenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel écht hele leuke beestjes, heel slim ook.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar heel gevoelig voor stof en tumoren had ik begrepen
Da's wel cool.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Na de caafs ooit misschien weer een hamster in zo'n enorm terrarium. Dat je ze gangen kunt zien graven. Laatste twee hamsters had ik ook in een grote bak, maar die was eigenlijk te laag, dus heb ik geen nieuwe hamster meer genomen.
Dan heeft hij vast een 10/10 vrouw en een jongen en een meisje als kinderen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede looks
Succesvol ondernemer ook.
ik vind ratten nog steeds raar als huisdier.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef bitterbal het volgende:
ik had vroeger een vriendinnetje. die had altijd ratjes maar kregen idd ook altijd tumoren
Ik vind een hoop beestjes raarder.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind ratten nog steeds raar als huisdier.
Neequote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast een 10/10 vrouw en een jongen en een meisje als kinderen?
Ja maar ja als we dat niet doen dan is het echt een lelijke gnork en dan is het ook weer niet goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Alle mannen synchroonstaren nu naar de kont van de receptioniste.
Voorspelbaar zijn we eigenlijk
ja, oke, sommige mensen hebben een terrarium met een draak in hun woonkamerquote:
Pics van de receptionistequote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zit ijsdraakje in een terrariumquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, sommige mensen hebben een terrarium met een draak in hun woonkamer
klein vrieskistjequote:
Het is 23 graden. Zo warm is dat nou ook weer niet. Prima temperatuur wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
Anders is het binnen de kortste keren een smeltwaterdraakje.
Gruwelijk warm weer, dakdekkers lopen weer naakt, mussen plegen spontaan zelfmoord, bitterbal zal nog wel een winterjas aan hebben
Gewoon een blok ijs er in zettenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten we je soms even sprayen met een plantenspuit?
Ew.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat krekels en dikke meelwormen voeren.
Correct, doen ze.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Oke. ik weet nu zeker dat facebook mij bespioneert.
Ik heb zondag iets gekocht bij de only for men.
gewoon in de winkel, zonder vooraf iets online op te zoeken en toch krijg ik nu reclames van die winkel in facebook en insta.
Die bastards volgen mijn gps signaal
Doen ze volgens mij ook. Dacht ook dat ze jouw gegevens combineren met die van plekken waar je vaak komt en mensen waarbij je veel in de buurt bent.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:34 schreef gianni61 het volgende:
Oke. ik weet nu zeker dat facebook mij bespioneert.
Ik heb zondag iets gekocht bij de only for men.
gewoon in de winkel, zonder vooraf iets online op te zoeken en toch krijg ik nu reclames van die winkel in facebook en insta.
Die bastards volgen mijn gps signaal
Kunnen ze me dan ook de insta van de kassičre toespelen?quote:
Ik héb wel eens rare suggesties gehad.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen ze me dan ook de insta van de kassičre toespelen?
hoe laat was je daar?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kunnen ze me dan ook de insta van de kassičre toespelen?
True, maar da's ook omdat je belt op dat moment.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
overigens, als je locatie voorziening uit hebt staan, dan nog wordt je locatie doorgegeven. bel maar eens 112, dan weten ze op 2 meter nauwkeurig waar je staat
zendmast wordt gebruikt idd maar ook AML.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, maar da's ook omdat je belt op dat moment.
De rest kán het ook, maar als dat naar buiten komt, is het doeidoeifacebook.
Ja, bedoelde meer dat ze dan gedegen noodzaak hebben om het te mogen gebruiken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zendmast wordt gebruikt idd maar ook AML.
graag gedaan
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten we je soms even sprayen met een plantenspuit?
Vrienden van me hadden vroeger een leguaan en een stel agamen en ook nog wat gekko's. Maar die leguaan liep bijna altijd gewoon los en ze hadden het en der dikke takken opgehangen, ook voor het raam, waarop hij dan lag te chillen.quote:
Dat weten we van elk mobieltje, behalve als hij uitstaat danquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
overigens, als je locatie voorziening uit hebt staan, dan nog wordt je locatie doorgegeven. bel maar eens 112, dan weten ze op 2 meter nauwkeurig waar je staat
Gewoon ook een kort rokje aantrekken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ijsdraakje
Niet in badpak. Maar wel in korte strandjurkjes en op slippers.
En mannen moesten verplicht in lange broek
Dat is ook niet erg handig om te doen. Wel gaaf om zo'n beest los te hebben lopenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden vroeger een leguaan en een stel agamen en ook nog wat gekko's. Maar die leguaan liep bijna altijd gewoon los en ze hadden het en der dikke takken opgehangen, ook voor het raam, waarop hij dan lag te chillen.
Soms zetten ze dat beest bij mij op de schouder, scherpe nagelsEn beest overstuur want ik schrok, scherpe staart in m'n gezicht.
Genieten.
Hier is het misgegaanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Had al een half uur geleden aan de beurt moeten zijn. Ga ik netjes vragen of de dokter soms uitloopt of dat ze me vergeten zijn. Krijg je te horen dat “bij ons altijd geldt dat u anderhalf uur moet uittrekken voor een afspraak.”
Elke week dat hok schoonmakenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En we noemen het evolutiequote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele huis dat ruikt naar hitsige knaagdieren.
Geen last van.quote:
Slang, naaktkat, reptiel, vips?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen last van.
Allergieën hebben zo hun pluspunten, ik hoef de afweging of ik een huisdier wil nooit te maken.
Ik zou nooit zonder dieren kunnen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen last van.
Allergieën hebben zo hun pluspunten, ik hoef de afweging of ik een huisdier wil nooit te maken.
Berig?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik trek mijn berenvel wel weer aan.
Alleen vissen zouden kunnen, maar daar heb ik niet zoveel mee.quote:
Fatsoenlijk ademen of dieren, die keuze is niet héél moeilijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou nooit zonder dieren kunnen.
Dieren toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fatsoenlijk ademen of dieren, die keuze is niet héél moeilijk.
als je dieren neemt en niet meer fatsoenlijk kan ademen heb je ze in ieder geval tot aan je doodquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je dieren neemt en niet meer fatsoenlijk kan ademen heb je ze in ieder geval tot aan je dood
Dieren.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
RIP ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dieren.
Makkelijke keuze inderdaad
zo'n gruwelijk lelijke naakte kat een optie?quote:
Nee, want ik kan niet tegen de huidschilfers.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n gruwelijk lelijke naakte kat een optie?
ohw, ach ja, een aquarium is ook leukquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet tegen de huidschilfers.
eentje zonder huid nemen danquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet tegen de huidschilfers.
Dat geeft weer een heel ander soort troep.quote:
Heb ik, van lego.quote:
Die passen wel in een airfryer mandjequote:
we proberen je te helpen hier hequote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat geeft weer een heel ander soort troep.
Jij hebt er vast nog wel wat in de aanbiedingquote:
dat zou wel gaaf zijnquote:
corgi'squote:
wist je dat vogelspinnen echt geen drol kosten. voor 20 heb je al een spin.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Gele agamen zijn leuke beestjes, maar slecht te vinden.
jij ook met een beetje duwenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die passen wel in een airfryer mandje
met een beetje proppen past alles?quote:
Er valt gewoon niet zoveel aan te doen.quote:
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk niet dat jij zo hard kunt duwenquote:
Dubbelvouwen ditdat.quote:
Ja spinnen vallen wel mee, het is meer het terrarium en de verzorging waar ik me zorgen om maak.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
we proberen je te helpen hier he
[..]
Jij hebt er vast nog wel wat in de aanbieding
[..]
dat zou wel gaaf zijn
[..]
corgi's
[..]
wist je dat vogelspinnen echt geen drol kosten. voor 20 heb je al een spin.
Schorpioenen ook.
beetje spuug eropquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wat niet rekt dat scheurt wel?
moet jij maar es oplettenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk niet dat jij zo hard kunt duwen
terraria zijn inderdaad niet heel goedkoop, verzorging valt volgens mij wel mee bij die beesten. eens in de maand een bakje sprinkhanen halen, bak schoonmaken en verder valt het volgens mij wel meequote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja spinnen vallen wel mee, het is meer het terrarium en de verzorging waar ik me zorgen om maak.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:48 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar eens richting het strand
Godver.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
En de volgende die ontslag heeft genomen in het team, halve team weg in 1.5 maand
Venetiequote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes uit een super rustig Venetië trouwens
Ow heerlijk!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Groetjes uit een super rustig Venetië trouwens
Als een stuk fruit over de dam isquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
En de volgende die ontslag heeft genomen in het team, halve team weg in 1.5 maand
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
Hier is de helft van een team ook verdampt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:06 schreef Flory het volgende:
@:EttovanBelgie vind je dit niet wat beter? [ afbeelding ]jaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Oh wow, hebben!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
YWquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
super bedankt![]()
CAN YOU DIG IT? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
de was is klaar maar ik heb geen zin om naar boven te lopen
Kan het zichzelf niet uit de machine halen, ophangen of in de droger springen?
ja ja, ik ga ook al maar ik ben een beetje moe van de sportschoolquote:
Ik ben heul niet kazig.quote:
oh heb je je wel gewassen deze keer ahahahahahahahahaquote:
Daarom heb ik gisteren geen was meer aangezet, doe ik straks wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ja, ik ga ook al maar ik ben een beetje moe van de sportschool
aar je woont wel in een kaasstad.quote:
Klopt ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:20 schreef dud0r het volgende:
m
[..]
aar je woont wel in een kaasstad.
zag dat de kaasfabriek de kunstfabriek gaat worden
ze zijn bezig met een indoor skatepark/freerunhal daarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt ja.
En geen idee wat ze precies met die toko gaan doen, ik weet dat het terrein waar ze nu staan plat gaat voor woningen, dus ik gok dat ze ook richting krantenterrein gaan.
Nederland VMBO landquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, ik heb dus vorige week een afspraak voor vaccinatie gemaakt en kon toen op 18 juni terecht in Vlaardingen. Mijn broer heeft vandaag een afspraak gemaakt en kan ķķk op 18 juni terecht, in mijn woonplaats Dordrecht![]()
Ik heb dus maar even gebeld. En nu kan ik op 16 juni terecht in Dordrecht
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze zijn bezig met een indoor skatepark/freerunhal daar
Nice, Joop heeft z'n afspraak ook staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Okee, ik heb dus vorige week een afspraak voor vaccinatie gemaakt en kon toen op 18 juni terecht in Vlaardingen. Mijn broer heeft vandaag een afspraak gemaakt en kan ķķk op 18 juni terecht, in mijn woonplaats Dordrecht![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De vaccinatiedienst, belachelijker kunnen we het niet maken.
Lol ik kreeg ook die optie (18 juni in Dordrecht) maar heb op advies van Moots een beetje met de data en postcodes zitten spelen (steeds terug en dan opnieuw kijken) en nu kan ik 19 juni hier vlakbij.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nice, Joop heeft z'n afspraak ook staan.
maar wel waar hij uitgegaan isquote:Op dinsdag 1 juni 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat weten we van elk mobieltje, behalve als hij uitstaat dan
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ik kreeg ook die optie (18 juni in Dordrecht) maar heb op advies van Moots een beetje met de data en postcodes zitten spelen (steeds terug en dan opnieuw kijken) en nu kan ik 19 juni hier vlakbij.
Hier de eerste 3 Voorburg, Leiderdorp en Dordrecht..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat had ik ook gedaan. Maar dichterbij dan Vlaardingen kwam ik niet. De eerste drie opties waren serieus Terneuzen, Harderwijk en Beverwijk
Dat zegt me dan weer niks.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klopt.Geloof dat KOEL310 op hetzelfde terrein terecht gaat komen ook.
En op naar de eerste prikquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier de eerste 3 Voorburg, Leiderdorp en Dordrecht..!!!
Terwijl er een priklocatie hier op nog geen kilometer hier vandaan zit. Dus toen uiteindelijk de postcode maar met 1 opgehoogd en tadaa.
81 gok ik als hij vandaag z'n afspraak kon makenquote:
Plausibelquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
81 gok ik als hij vandaag z'n afspraak kon maken
Vorken verkopen ze ook bij de Hema hoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, maar even naar de apotheek voor mijn nieuwe lading oogzooi.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorken verkopen ze ook bij de Hema hoor.
Correct.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die tactiek ga ik onthouden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier de eerste 3 Voorburg, Leiderdorp en Dordrecht..!!!
Terwijl er een priklocatie hier op nog geen kilometer hier vandaan zit. Dus toen uiteindelijk de postcode maar met 1 opgehoogd en tadaa.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:56 schreef Flory het volgende:
Een afstandsbediening kan overigens gewoon gewassen worden op 60![]()
Paar daagjes drogen, nieuwe batterijen er in en gaan
mocht die ooit heel vies zijn zal ik het proberenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:56 schreef Flory het volgende:
Een afstandsbediening kan overigens gewoon gewassen worden op 60![]()
Paar daagjes drogen, nieuwe batterijen er in en gaan
Goed jaarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat schiet al op, nog 4 jaartjes.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
overmorgen dus al... Mijn broer uit 79 heeft gisteren zijn afspraak kunnen maken..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:20 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Oh dat schiet al op, nog 4 jaartjes.
nog 3quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:20 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Oh dat schiet al op, nog 4 jaartjes.
Verschilt, vandaag was het alleen '81quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
overmorgen dus al... Mijn broer uit 79 heeft gisteren zijn afspraak kunnen maken..
oh okee. Ja ik krijg dat dus allemaal niet mee hequote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt, vandaag was het alleen '81
Hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen er uit een bepaald jaar komen. Gister waren het 2 jaren, 79 en 80, maar heb ook dagen gezien dat er maar 1 jaar bij kwam.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
overmorgen dus al... Mijn broer uit 79 heeft gisteren zijn afspraak kunnen maken..
Ik hou het aardig in de gaten, hoop kennissen die binnenkort aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
oh okee. Ja ik krijg dat dus allemaal niet mee he
Ik hoor wel van collegae dat ze proberen een afspraak in te plannen. In EHV is vaak gewoon geen plek...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het aardig in de gaten, hoop kennissen die binnenkort aan de beurt zijn.
BEURTBALquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou het aardig in de gaten, hoop kennissen die binnenkort aan de beurt zijn.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorken verkopen ze ook bij de Hema hoor.
De locatieplanner is wel continu dronken ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor wel van collegae dat ze proberen een afspraak in te plannen. In EHV is vaak gewoon geen plek...
na de update heb je echt vol bereikquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel mooi dat jullie nu lekker snel aan de beurt zijn. Voel ik me niet meer zo eenzaam met mijn 5g chip
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu weer een oogzalf met wolvet.
Vond het al een rare vraag van de oogarts: bent u allergisch voor schapen?
Klopt. Ik heb die chip al in Maart mogen ontvangen en in April de update..quote:
ik krijg woensdag 9 de chipquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb die chip al in Maart mogen ontvangen en in April de update..
Je bent 50 minuten te vroeg?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Ben te vroeg dus sta in de straat te wachten
En er is nog niemand?quote:
Oh dan kan je nog even 2 goede glazen whisky drinken voordat je begintquote:
Serveerserpentquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SERVEER ZE BALLEBAL [ afbeelding ]
20 minuten voor begin dienst is toch niet bizar vroeg?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Oh
[..]
Dat vast wel. Sta aan het begin van de straat te wachten zodat k niet zo bizar vroeg ben
PAMAquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Zou gewoon langzaam die kant oplopen. Wat @:gianni61 zegt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier is uw tomatensssssssssoep.
Oopsssssss ssssssorry sss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |