SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat onderscheid blijf ik raar vinden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
@:ijsdraakje
Niet in badpak. Maar wel in korte strandjurkjes en op slippers.
En mannen moesten verplicht in lange broek
Jouw slakkensporen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Raarste bedrijf ooit was een kledingconfectiebedrijf ergens langs de snelweg in Brabant, zoveel halfnaakte prachtige vrouwen die daar kirrend aan het rondrennen waren in de ochtend al, toen ik naar buiten liep na het verkrijgen van het contract moest ik gewoon over de slakkensporen heen hupsen
Ja, vond ik ook wel raar.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat onderscheid blijf ik raar vinden.
Een dresscode is er vaak zodat dingen niet al teveel uit de hand lopen. Zijn altijd mensen die zich niet gepast weten te kleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat onderscheid blijf ik raar vinden.
Korte broeken bij mannen....eeeuhm.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een dresscode is er vaak zodat dingen niet al teveel uit de hand lopen. Zijn altijd mensen die zich niet gepast weten te kleden.
Ja, maar waarom is dat bij vrouwen ineens niet boeiend dan? De gemiddelde strandoutfit vind ik niet echt geschikt voor op kantoor.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een dresscode is er vaak zodat dingen niet al teveel uit de hand lopen. Zijn altijd mensen die zich niet gepast weten te kleden.
Er zit altijd wel een lekkertje tussen zodat de mannen met een lelijk wijf thuis een keer wat te loeren hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is dat bij vrouwen ineens niet boeiend dan? De gemiddelde strandoutfit vind ik niet echt geschikt voor op kantoor.
Hannie van bijna 60 met net wat teveel overgewicht in een net te strak en kwalitatief niet zo bijzonder jurkje. Je argument is nonsens.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit altijd wel een lekkertje tussen zodat de mannen met een lelijk wijf thuis een keer wat te loeren hebben.
Die werken hier niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hannie van bijna 60 met net wat teveel overgewicht in een net te strak en kwalitatief niet zo bijzonder jurkje. Je argument is nonsens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |