SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door datismijnmening op 31-05-2021 22:54:37 ]-XOXO-
Rum is voor zeerovers en flamberen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom qua alcohol niet verder dan een fles rum nu
ben je er een aan het schrijven?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
sinds wanneer staat er een vlaaienfabriek naast mijn etablissement?
Argghhhhhquote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rum is voor zeerovers en flamberen.
Eigenlijk ben je wel een beetje de rijstevlaai van Foqueville.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij ook flink wat leegstand van mensen die Foqueville ontvlucht zijn.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
@jerney is er in getrokken en verdwenenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ook flink wat leegstand van mensen die Foqueville ontvlucht zijn.
Ik zit er nog tussen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
@jerney is er in getrokken en verdwenenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Bij deze ga ik een wijngaard in Foqueville beginnenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Corona heeft toegeslagen, waren allemaal van die viruswappies en biblebeltersquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Concurentiequote:Op maandag 31 mei 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij deze ga ik een wijngaard in Foqueville beginnen
Weledelgestrenge hoogmogende heer Bugervader van Rotterdam,quote:
Chateau crvquote:
Maar je mag best proberen een nederlands wijntje te fabriceren hoorquote:
Niet te zuipenquote:Op maandag 31 mei 2021 23:00 schreef crv het volgende:
[..]
Maar je mag best proberen een nederlands wijntje te fabriceren hoor
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de laatste poesjes, dan geeft ze zelf haar poesje weg.
Niet gekliktquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
da's niet voor niks muhahahahahahaha
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is niet grappig.quote:Op maandag 31 mei 2021 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe een gok, misschien zit er een tepel in.
in de voetbalkantinequote:Op maandag 31 mei 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is niet grappig.
Waar zijn de leuke mensen?
quote:Op maandag 31 mei 2021 23:07 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zo'n doordringende kaaslucht die in het hele dorp blijft hangen.
ZEGG OUWE. DOEN WE EEN BEETJE RUSTIG???quote:Op maandag 31 mei 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we die geflipte idioot nu eens aanpakken?
Nein kumpel.quote:Op maandag 31 mei 2021 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZEGG OUWE. DOEN WE EEN BEETJE RUSTIG???
Wat een schitterend exemplaar...quote:
Om de kleur vuurrood daadwerkelijk te kunnen waarderen moet er ook oudewijvengeel zijn.quote:Op maandag 31 mei 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zullen we die geflipte idioot nu eens aanpakken?
slaap lekker losjewosjepoezewoezeloezepoezeloesjequote:Op maandag 31 mei 2021 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen weer een dag jongens.
En wat voor een
Gebruiken ze verschillende soorten wierook in de (Katholieke) kerk?quote:Op maandag 31 mei 2021 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een schitterend exemplaar...
(Maar dan wel met Pontifical erin svp)
zat... maar meestal pontificalquote:Op maandag 31 mei 2021 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gebruiken ze verschillende soorten wierook in de (Katholieke) kerk?
Kom er bijzonder weinig, maar kan me eigenlijk maar een geur herinneren.
De geur van verschroeide voorhuid op minderjarige jongens anus?quote:Op maandag 31 mei 2021 23:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gebruiken ze verschillende soorten wierook in de (Katholieke) kerk?
Kom er bijzonder weinig, maar kan me eigenlijk maar een geur herinneren.
quote:
koekoek sowwwwwwwwwwwwwwwww burrrrrrrrrrrrrrrrrrnquote:Op maandag 31 mei 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De geur van verschroeide voorhuid op minderjarige jongens anus?
Dat is de geur die jij je kan herinneren? Verklaart veel.quote:Op maandag 31 mei 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De geur van verschroeide voorhuid op minderjarige jongens anus?
Pijnlijke tijden.quote:Op maandag 31 mei 2021 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is de geur die jij je kan herinneren? Verklaart veel.
Straf van godquote:Op maandag 31 mei 2021 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel kardinalen en bisschoppen zullen er wel geen AIDS hebben.
Was weer veel te vroeg om wakker te zijnquote:
je bedoelt een smoothie van vers fruit in een glas en dan om een separaat bord de roereieren toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:27 schreef Karzai het volgende:
Trek in een smoothe van vers fruit en roereieren net als op vakantie
Nee joh, allles in de blender flikkeren. Slok, slik, weg en door met je dagquote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt een smoothie van vers fruit in een glas en dan om een separaat bord de roereieren toch?
want mijn eerste MI was dat die roereieren mee in de smoothies zouden zitten
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt een smoothie van vers fruit in een glas en dan om een separaat bord de roereieren toch?
want mijn eerste MI was dat die roereieren mee in de smoothies zouden zitten
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weledelgestrenge hoogmogende heer Bugervader van Rotterdam,
Gaarne zou ik u volgend euvel willen voorleggen: onlangs heb ik in uw bruisende en dynamische gemeente een woonstede op hoog, zeer hoog niveau aangekocht... Dat heet, een flat. Ik heb voornoemde stek gelegen langs de oude, grijze Maas aangekocht met de specifieke reden om gigantische stalen reuzen, kunstwerken van menselijk vernuft en ijver, te kunnen gadeslaan, wanneer zij onverschrokken de waterweg doorklieven. Edoch, de laatste tijd heb ik moeten constateren dat het aanbod uwerzijds van bovengemelde gigantische galjoenen gebrekkig is; wat heet, de laatste week ben ik nog geen enkele maal getrakteerd op zo'n blinkend drijvend complex van absurde proporties. Helaas! U zult het mij niet kwalijk nemen, als ik hierbij verklaar dat ik mij danig in de kuif gepikt voel.
Burgervader, bij deze... Ik verwacht alras dat de Maas binnenkort overspoelt, ja tot aan de oevers gevuld wordt met wanstaltige, superlatieve, "GOEIDEDAG-WAT-GROOT" vaartuigen... of anders!
Balkonserpent.
Spannend weer hequote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Succes voor de mensen die vandaag voor het eerst aan de slag gaan
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:59 schreef Karzai het volgende:
Succes harde werkers, voor volk en vaderland!, zet hem op!
*klikt met de hielen*quote:
Op het terras op het strand was die arme jongen zo nerveus dat hij helemaal shakend mijn kopje koffie neerzette. Heel voetbadquote:Op dinsdag 1 juni 2021 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dienbladen denk ik eerst even proefdraaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |