SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door datismijnmening op 31-05-2021 22:54:37 ]-XOXO-
Rum is voor zeerovers en flamberen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom qua alcohol niet verder dan een fles rum nu
ben je er een aan het schrijven?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
sinds wanneer staat er een vlaaienfabriek naast mijn etablissement?
Argghhhhhquote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rum is voor zeerovers en flamberen.
Eigenlijk ben je wel een beetje de rijstevlaai van Foqueville.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij ook flink wat leegstand van mensen die Foqueville ontvlucht zijn.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
@jerney is er in getrokken en verdwenenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij ook flink wat leegstand van mensen die Foqueville ontvlucht zijn.
Ik zit er nog tussen hoor.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
@jerney is er in getrokken en verdwenenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Bij deze ga ik een wijngaard in Foqueville beginnenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Corona heeft toegeslagen, waren allemaal van die viruswappies en biblebeltersquote:Op maandag 31 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Concurentiequote:Op maandag 31 mei 2021 22:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij deze ga ik een wijngaard in Foqueville beginnen
Weledelgestrenge hoogmogende heer Bugervader van Rotterdam,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |