Tanken is wel coronaduur. Als de olieprijzen stijgen, gaat de benzine omhoog. Als ze dalen, gaat de benzine niet omlaag. Plus al die tyfus accijnzen en opcenten en whatever.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:12 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]ik gooi nog meer in mijn scooter habibo halve liter meer
![]()
maar serieus ga dan scooter rijden
geen last van ik tank in duitslandquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tanken is wel coronaduur. Als de olieprijzen stijgen, gaat de benzine omhoog. Als ze dalen, gaat de benzine niet omlaag. Plus al die tyfus accijnzen en opcenten en whatever.
Lekker man. Ben jelly.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:15 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
geen last van ik tank in duitsland
Zijn adres is een publiek geheim.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:17 schreef Tlaloc het volgende:
Braddie houdt dit topic wel levend hoor. Moeten we niet gewoon binnenkort een KLB SC meet houden in Hilversum en dan langs Braddie gaan?
Kunnen vast wel achterhalen waar hij woont, even een triangulatie doen obv de bezorgtijd en locatie van de Admiraal en Domino's. @:Makrelis?
Misschien kan die beter wat nieuwe kleding kopen ipv eten bestellenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
al de derde Sony ZV-1 unboxing die ik van braddie heb gezien, hopelijk wordt deze niet teruggestuurd na 30 dagen
Wat heb jij dan allemaal gedaan vandaag.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een pauperleef heeft die gast zeg![]()
Toen ik 18 was en net mijn rijbewijs had gehaald deed ik ook wel eens voor 15euro / 20 euro tanken.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:12 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]ik gooi nog meer in mijn scooter habibo halve liter meer
![]()
maar serieus ga dan scooter rijden
Op het strand gelegenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat heb jij dan allemaal gedaan vandaag.
Ik ben naar kantoor geweest, mijn werk gedaan, voor thuiskomst even een ijsje gehaald, gegeten, zit nu even in het zonnetje een boek te lezen en ga zometeen denk ik de PS4 aanzetten om daarna te slapen. Ook niet echt vlogwaardig mja.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Echt genieten dit
[ afbeelding ]
Ja touché.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar ik eet niet uit de staatsruif
Ja maarja van Braddie verwacht je het ook. En de meeste doen ook niet meer dan dat op een doordeweekse dag maar werk / studie geeft meestal wel voldoening, tenminste als je het okay werk vindt. Het probleem is dat hij dagelijkse dingen als 'iets doen of ondernemen' bestempeld. Eten is niet iets doen. Koffie drinken is niet iets doen. Tanken is niet iets doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:08 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat heb jij dan allemaal gedaan vandaag.
Ik ben naar kantoor geweest, mijn werk gedaan, voor thuiskomst even een ijsje gehaald, gegeten, zit nu even in het zonnetje een boek te lezen en ga zometeen denk ik de PS4 aanzetten om daarna te slapen. Ook niet echt vlogwaardig mja.
Tjonge, pas op dat je geen burnout krijgt!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:23 schreef Stepperoller het volgende:
Vandaag gewerkt én gesport. Ik ben zó ondernemend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |