Mist alleen nog een lekker sapje.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Echt genieten dit
[ afbeelding ]
Een dagbesteding van vacatures zoeken, tanken en op bezoek bij iemand die niet thuis is. Dat komt me bekend voor…quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
al de derde Sony ZV-1 unboxing die ik van braddie heb gezien, hopelijk wordt deze niet teruggestuurd na 30 dagen
Deze is veel beter dan die andere 2quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:50 schreef HermieHermann het volgende:
al de derde Sony ZV-1 unboxing die ik van braddie heb gezien, hopelijk wordt deze niet teruggestuurd na 30 dagen
Braadalarm?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:18 schreef Solotovski het volgende:
Gvd oordopjes in, keihard nl alert schrik me de tyfus
Brand met grote rookontwikkeling in oldebroekquote:
mooi onkruid, ziet er heel gezellig uitquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Echt genieten dit
[ afbeelding ]
Hij komt vanzelf op een zwarte lijst te staan.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:02 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
hij heeft 2x een camera gekocht en na zoveel dagen teruggestuurd en doet het nu met de 3de?Dus die gaat ook terug?
Keyboards, microfoons, etc, alles gaat terug. Braadgod houdt van bezorgers aan de deurquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:02 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
hij heeft 2x een camera gekocht en na zoveel dagen teruggestuurd en doet het nu met de 3de?Dus die gaat ook terug?
6 liter tanken, lekker man.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:09 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
voor 12.50 tanken dat is echt pauper
ik heb ook wel geile meid aan de deur bij avond bezorging tfoe die had echt een geile broek aan laatst moet dat ook vaker doen zoals de bradgequote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Keyboards, microfoons, etc, alles gaat terug. Braadgod houdt van bezorgers aan de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |