SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rollende bamischijfquote:
Nee nee, er kwam een stuk schaduw in mijn tuin precies waar ik zat dus moest even verhuizen naar een plek met zon.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags was dat je cameo voor vandaag?
Hij is alweer wegquote:Op maandag 31 mei 2021 18:39 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Rollende bamischijf
Bourgondiėr!quote:Op maandag 31 mei 2021 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee nee, er kwam een stuk schaduw in mijn tuin precies waar ik zat dus moest even verhuizen naar een plek met zon.
Ben er weer hoor.
Nee, ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bourgondiėr!
Heb je wel goed gesmeerd?
heb je mevrouw haags laten smeren?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren.
Uiteraard.
Goed zoquote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren.
Uiteraard.
Ik welquote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren
Nee hoor kon het zelf wel afquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zoWe moeten een beetje zuinig zijn op onze FOK!-iconen
Dan ben je nu vast een kreeft?quote:
welke kreeg ze?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee hoor kon het zelf wel af
Mevrouw Haags is ziek na haar vaccinatie van gister.
Nee ben gewoon al maanden aan het voorbruinenquote:
Pfizerquote:Op maandag 31 mei 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke kreeg ze?
m'n ouders waren een paar dagen ziek van AZ, ik ben een dikke dag goed moe geweest van Pfizer.
Ik ben daar erg voorzichtig mee. Geef niet zoveel om kleurtje. Verbrand te snel dus ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen om niet te verbanden.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben gewoon al maanden aan het voorbruinen
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Pfizer
Ze is niet alleen moe, ook spierpijn, misselijkheid, rillingen warm/koud.
Niet echt fijn..
Vuige Ginger Ben je ook he. Vuurtoren.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben daar erg voorzichtig mee. Geef niet zoveel om kleurtje. Verbrand te snel dus ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen om niet te verbanden.
Het komt wel weer goed. Ze zei 5 minuten geleden dat ze zich al veel beter voelde dan vanmorgen vroeg.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik compenseer het met mijn woest aantrekkelijke look.
@:bitterbal kan dit bevestigen.
Ja, anders gaat die in de frituur. Arme ballie. Verbrand aan een moderator. RIPquote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Helpquote:Op maandag 31 mei 2021 18:55 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, anders gaat die in de frituur. Arme ballie. Verbrand aan een moderator. RIP
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende bui staat voor oktober gepland.
Nog meer prikkelsquote:Op maandag 31 mei 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even doorbijten. Misschien kun je nog cactus worden?
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik die van hem niet eerst gevonden
#ballienatortheheadseperatorquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik die van hem niet eerst gevonden
Heb je weer eens buiten de deur zitten snacken?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Je werkt bij de AIVD en bent nieuwe martelmethodes aan het onderzoeken?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet voor mijn werk iets bekijken. Ben nu even verplicht naar SBS6 lang leve de liefde aan het kijken. Too much cringe.
Laatst online: 19.10 uur ...quote:Op maandag 31 mei 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij ook positief is
Zo snel poets jij de badkamer toch niet?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij om 19.15 uur weer terug is, weet je wat hij aan het doen was.
Denk jij dat bal aftrekbaar is?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij om 19.15 uur weer terug is, weet je wat hij aan het doen was.
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo snel poets jij de badkamer toch niet?
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je onder de belastingvrije snackvoet blijft.
Nee, wordt het wel weer eens tijd voor.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je weer eens buiten de deur zitten snacken?
Dat hoor ik vaker, aldus @dud0rquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, wordt het wel weer eens tijd voor.
[..]
Dat hoor ik vaker, aldus @:dud0r
Had deze week ook vakantie moeten hebben. Meteen vakantiegeld opmaken.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
WAT EEN HEERLIJK STRANDWEERTJE VANDAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele middag op het strand gelegen en daarna nog eens lekker op een terrasje gegeten en G&T's gedronken
Zee is nog wel een beetje koud, maar ga morgen gewoon weerquote:Op maandag 31 mei 2021 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had deze week ook vakantie moeten hebben. Meteen vakantiegeld opmaken.
Zou ik ook doen. Helaas is zee niet om de hoek voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zee is nog wel een beetje koud, maar ga morgen gewoon weer
lekkerquote:Op maandag 31 mei 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zee is nog wel een beetje koud, maar ga morgen gewoon weer
Ik moet ook wel even een uurtje rijden hoor.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Helaas is zee niet om de hoek voor mij.
Ja. Maar dat was wel te verwachten. Zodra de temperatuur boven de 20 komt krijgt heel Nederland hetzelfde idee. Strand en/of barbecueėnquote:
Barbecueėn op het strandquote:Op maandag 31 mei 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was wel te verwachten. Zodra de temperatuur boven de 20 komt krijgt heel Nederland hetzelfde idee. Strand en/of barbecueėn
Dan ben je wel even bezig op het strandquote:
Werkzoekend of studeerde je nog?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet ook wel even een uurtje rijden hoor.
Maar ja toch geen reedt te doen verder
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En als bitterbal voorbij komt is die ook zo verdwenen.
Sabbaticalquote:Op maandag 31 mei 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkzoekend of studeerde je nog?
Toen ik nog studeerde kon ik ook richting het strand of zwembad met dit weer.
Inderdaad. Die zuigt dat hele varken van het spitquote:Op maandag 31 mei 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En als bitterbal voorbij komt is die ook zo verdwenen.
Dit jaquote:
Voor mij ook niet. Zeker niet bij zo'n soort programma als First Dates.....quote:Op maandag 31 mei 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. zo op tv is niets voor mij.
Zou het voor mij ook niet zijn. Zijn wel wat dinner-date achtige concepten die ik vast wel gedaan zou hebben.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Zeker niet bij zo'n soort programma als First Dates.....
Ik ben ooit 1 keer geinterviewd door Studio040, Dat vond ik eigenlijk al meer dan genoeg..
Goed bezigquote:
Zoals het hoortquote:
Dat heb ik ook wel eens gehad. Of zo hard gaan dat de terugweg naar huis al de vraag is of je het redtquote:Op maandag 31 mei 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog veel sporten wel eens zo moe dat ik niet kon slapen
Ook wel eens gehad. Dat ik zo duizelig was dat ik maar beter op bed kon gaan liggen.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad. Of zo hard gaan dat de terugweg naar huis al de vraag is of je het redt
Daar heb ik ook wel eens last van gehad, vooral na een HMquote:Op maandag 31 mei 2021 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Het naar huis fietsen ging wel steeds trager ja.
Voor mij was het lopend en op 5 minuten van huis heb ik heel erg getwijfeld of ik niet moest gaan zitten omdat ik niet wist of ik het nog zou redden. Benen waren helemaal gesloopt.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad. Dat ik zo duizelig was dat ik maar beter op bed kon gaan liggen.
Law and order.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
De Racisme Kennis Test, zitten er een dozijn donkere mensen en Peter R de Vries
Jachtseizoen geopend?quote:Op maandag 31 mei 2021 20:31 schreef koffief1lter het volgende:
Uurtje normaal gefietst, kom ik mega veel wielrenners tegen en had ik toch liever de racefiets gepakt om indruk te maken op al die vrouwen. Laat de zomer maar beginnen.
Ik vond het gisteren ook heel aangenaam, de dames tegenover mij jump squats of jumping Jacks maaktenquote:Op maandag 31 mei 2021 20:31 schreef koffief1lter het volgende:
Uurtje normaal gefietst, kom ik mega veel wielrenners tegen en had ik toch liever de racefiets gepakt om indruk te maken op al die vrouwen. Laat de zomer maar beginnen.
Vrouwen lopen compleet leeg met pretvocht als ze een wielrenner zien inderdaad.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:31 schreef koffief1lter het volgende:
Kan mij niet voorstellen haha, ondersom kijkt wél lekker weg.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen lopen compleet leeg met pretvocht als ze een wielrenner zien inderdaad.
Sowieso heerst er altijd wel een prettig sfeertje bij de bootcamps. Alle kudo's naar de trainertquote:Op maandag 31 mei 2021 20:35 schreef koffief1lter het volgende:
Zeg dat, glimlachende vrouwen in zomeroutfits.
"wAnT Ik Heb HeT HeLemAAl GEHAD met jou,quote:Op maandag 31 mei 2021 20:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als pakkende tekst van nieuwe zomerhit.
Glitterpakkie aan en gaan.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"wAnT Ik Heb HeT HeLemAAl GEHAD met jou,
je slAAT ME steeDS WEER HIMMEL BONT EN BlauW"
polonaise
Alleen als je ergens afstapt en je wienerwurst dikgeaderd door het pakje heen schijnt.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
NPO moet nodig gesaneerd wordenquote:Op maandag 31 mei 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
De Racisme Kennis Test, zitten er een dozijn donkere mensen en Peter R de Vries
Klinkt als Berghain dit.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen als je ergens afstapt en je wienerwurst dikgeaderd door het pakje heen schijnt.
Zo'n lekker dadbod in spandexquote:Op maandag 31 mei 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen als je ergens afstapt en je wienerwurst dikgeaderd door het pakje heen schijnt.
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.esquire.com/n(...)egendarische-review/
Haha, en wij ons afvragen waarom HIV er nog is.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.esquire.com/n(...)egendarische-review/
Je loopt er niet zomaar als Amerikaanse toerist binnen.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, en wij ons afvragen waarom HIV er nog is.
(Al neem ik aan dat dit hele stuk gefantaseerd is)
NEUKEN RIMMEN BEFFEN PIJPEN SEX SEX SEXquote:
Das nog een uitzondering. Waar kijk je nu?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:16 schreef mschol het volgende:
oh fijn je moet nu al bieden om uberhaupt een appartement eventueel te kunnen bezichtigen
zoetermeer den haag evt ook wel optie maar als het even kan zit ik wat dichter bij werk (en in die richting is wel meer te koop maar zie er maar tussen te komen)quote:Op maandag 31 mei 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das nog een uitzondering. Waar kijk je nu?
Kan ballie mooi je deurknop likken, net als bij Koenquote:
dat kon ze al.. heb d'r nooit gespot op de cameraquote:Op maandag 31 mei 2021 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan ballie mooi je deurknop likken, net als bij Koen
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:32 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
US, je zei een poos geleden iets over een neef die een uitbundig leven wilde hebben op een boot. Was dit em?
Te kleine boot en de vrouwen zijn meer dan gratiesquote:Op maandag 31 mei 2021 21:32 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
US, je zei een poos geleden iets over een neef die een uitbundig leven wilde hebben op een boot. Was dit em?
ja bod doen voor het kunnen bezichtigen vind ik toch zo arrogantquote:Op maandag 31 mei 2021 21:18 schreef mschol het volgende:
[..]
zoetermeer den haag evt ook wel optie maar als het even kan zit ik wat dichter bij werk (en in die richting is wel meer te koop maar zie er maar tussen te komen)
Blijkbaar kun je dat flikken.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bod doen voor het kunnen bezichtigen vind ik toch zo arrogant
zal vast ook wel gebeuren maar zijn gewoon uitzonderingen.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je dat flikken.
Ik ken zelfs verhalen van mensen die een huis kochten zonder bezichtiging
quote:Op maandag 31 mei 2021 21:32 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, ik kocht een huis dat nog niet eens bestond. Ben ik nu raar?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je dat flikken.
Ik ken zelfs verhalen van mensen die een huis kochten zonder bezichtiging
Niet als je wel even op locatie bent geweest om te kijken waar het zou komen enzoquote:Op maandag 31 mei 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, ik kocht een huis dat nog niet eens bestond. Ben ik nu raar?
Dit heb ik zelfs twee keer gedaan.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, ik kocht een huis dat nog niet eens bestond. Ben ik nu raar?
Koenboyquote:
Ik ook, 2e huis zelfs grotendeels zelf ontworpenquote:
Voor of na de MAP?quote:
In het westen dinsdag en woensdag nog prima, daarna minderquote:
In CH kom ik niet zo veel op het moment door home-office maar in de Elsas gaat het redelijkquote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Hoest leven in Zwitserland @:crv en Noorwegen @:fogel. International community
Bijna goed maar helemaal foutquote:
Het leven is prima, alleen de stad sinds vandaag in een net-niet-helemaal-lock-down omdat de besmettingen opeens omhoog schoten. Oslo is aan het heropenen... en Trondheim, wat al heel lang "groen" was nu opeens knalrood.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Hoest leven in Zwitserland @:crv en Noorwegen @:fogel. International community
Ik was vorig weekend een half uurtje in Belgiėquote:Op maandag 31 mei 2021 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
In CH kom ik niet zo veel op het moment door home-office maar in de Elsas gaat het redelijk
En bij jouw?
Ja hoor uitstraling moet het weer overdrijven. En blijf eens van Fogel z'n account afquote:
Ssdd dus same herequote:Op maandag 31 mei 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was vorig weekend een half uurtje in Belgiė. So far mijn internationale reizen
. Verder ellende maar verder vol te houden en klaag ik niet
Ach is Noorwegen politiek correct bezigquote:Op maandag 31 mei 2021 21:59 schreef Fogel het volgende:
In juli pas.
Ze vonden het nodig om een bult spuiten weg te geven aan "landen in nood" ipv "eigen volk eerst". Pfizer geven ze dan weg ook, lekker handig.
Dat ze maar een eind opdonderen en lekker politiek correct een spuit in mijn arm rossen zodat ik politiek correct op reis kanquote:Op maandag 31 mei 2021 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach is Noorwegen politiek correct bezig
Mevr Koen is nog steeds niet aan het werk en mijn moeder zit nog steeds niet op d'r definitieve plekquote:
Was toch vooral AZ dat ze weggegeven hebben?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat ze maar een eind opdonderen en lekker politiek correct een spuit in mijn arm rossen zodat ik politiek correct op reis kan
Handigquote:Op maandag 31 mei 2021 21:59 schreef Fogel het volgende:
In juli pas.
Ze vonden het nodig om een bult spuiten weg te geven aan "landen in nood" ipv "eigen volk eerst". Pfizer geven ze dan weg ook, lekker handig.
Maken ze daar iets van een doorstart op helemaal opnieuw beginnen met zoeken?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen is nog steeds niet aan het werk en mijn moeder zit nog steeds niet op d'r definitieve plek
Past je tentje der op dan?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Binnenkort maar weer eens op het balkon kamperen
Wel apart, Noorwegen stond altijd als mega stabiel te boek, wordt op m'n werk ook altijd als gidsland genoemd. Paar Indiėrs geļmporteerd?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het leven is prima, alleen de stad sinds vandaag in een net-niet-helemaal-lock-down omdat de besmettingen opeens omhoog schoten. Oslo is aan het heropenen... en Trondheim, wat al heel lang "groen" was nu opeens knalrood.
Achja, het zal allemaal wel, heb het prima op mijn thuiskantoor
AZ is permanent stopgezet hier. Of ze de rest hebben wegegeven weet ik zo niet. Maar waarom zouden ze iets weggeven waarvan ze achten dat het niet goed is?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was toch vooral AZ dat ze weggegeven hebben?
Ben anderhalve week geleden geweestquote:
Jij mag waarschijnlijk ook over een paar dagen hoor, ik moet nog een weekje wachtenquote:
Ze zijn in principe overgenomen maar doorstart wordt door ex eigenaar ietwat getraineerdquote:Op maandag 31 mei 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maken ze daar iets van een doorstart op helemaal opnieuw beginnen met zoeken?
nee toch?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag waarschijnlijk ook over een paar dagen hoor, ik moet nog een weekje wachten
En voel je je thuis zo achter de geraniums?quote:
Ze zijn al bij 1980quote:
17 mei, goed weer, nationale feestdag, feesten, geen afstand, dat soort dingen. Was in ieder geval de reden voor Trondheim en Hammerfest (daar zit een kwart van de bevolking nu in quarantaine!).quote:Op maandag 31 mei 2021 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel apart, Noorwegen stond altijd als mega stabiel te boek, wordt op m'n werk ook altijd als gidsland genoemd. Paar Indiėrs geļmporteerd?
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
En voel je je thuis zo achter de geraniums?
Hoe dat zo, heb wat gemist denk ikquote:Op maandag 31 mei 2021 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen is nog steeds niet aan het werk en mijn moeder zit nog steeds niet op d'r definitieve plek
Hier wel, gaan toch honderd duizenden AZ aan Suriname weggevenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was toch vooral AZ dat ze weggegeven hebben?
Die 5G zul je krijgenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck![]()
dacht dacht we nog wel even hadden Waarom gaat het ineens zo snel
Voor je het weet steken ze iets in je.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck![]()
Wil je extra lang wachten dan?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
fuck![]()
Erg racistisch welquote:Op maandag 31 mei 2021 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier wel, gaan toch honderd duizenden AZ aan Suriname weggeven
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je het weet steken ze iets in je.
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n automatieksnack die te lang achter het luikje heeft gelegen
Volgens mij ging dat al heel vroeg weg in Noorwegen als ik me niet vergis. Zijn nog landen die er gewoon mee prikken.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
AZ is permanent stopgezet hier. Of ze de rest hebben wegegeven weet ik zo niet. Maar waarom zouden ze iets weggeven waarvan ze achten dat het niet goed is?
Het gezeik in de kranten ging over pfizer weggeven in ieder geval.
Mevr Koen werkte bij D-Reizen (= failliet) en mijn moeder is geestelijk snel achteruit aan het gaanquote:
Dat als je erin bijt dat het terugveert.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n automatieksnack die te lang achter het luikje heeft gelegen
oh ik weet wat je bedoeld jaquote:Op maandag 31 mei 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat als je erin bijt dat het terugveert.
Die doen niet zo moeilijk om het aan 60- te geven, hier raak je AZ aan de straatstenen niet meer kwijtquote:
Geloof dat het een voormalig junk was die Jezus heeft gevondenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof hij tien jaar in Ruinerwold heeft gewoond.
prijs de heerquote:Op maandag 31 mei 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat het een voormalig junk was die Jezus heeft gevonden
Hij is nu uit de bijbel aan het voorlezenquote:
Goed voor hem dan.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geloof dat die genoeg heeft gebruikt dat het onderdeel van zijn dna is gewordenquote:
Als je die een hand geeft gaat ze kreunend aan je duim zuigen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag volgens mij Iris Hond ook zitten; heeft die nieuwe muziek of zoekt die nieuwe kerel?
Je zult maar toevallig uit Ruinerwold komen..quote:Op maandag 31 mei 2021 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof hij tien jaar in Ruinerwold heeft gewoond.
Riep je ?quote:
Met boksbeugelquote:Op maandag 31 mei 2021 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die lach, ik zou hem op z'n smoel willen slaan
Ik heb wel beetje een zwak voor vrouwen die muziek maken.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die een hand geeft gaat ze kreunend aan je duim zuigen.
Zeker wel en iedere keer als deze opstaat vanachter de piano komt haar krukje een stukje meequote:Op maandag 31 mei 2021 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel beetje een zwak voor vrouwen die muziek maken.
Net zoals Nulde, ook zo'n besmette plaatsnaamquote:Op maandag 31 mei 2021 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zult maar toevallig uit Ruinerwold komen..
Nog jaren onderwerp van “de familie uit Ruinerwolde”.
Ja dat zou lukkenquote:
Toch knap, iemand vinden die zo’n 2000 jaar geleden bij het grof vuil is gedumptquote:Op maandag 31 mei 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volendam bijvoorbeeld.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Net zoals Nulde, ook zo'n besmette plaatsnaam
Ow je hebt een nieuwe vlam?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou lukkenmaar ik ga dan lekker op een luchtbed onder de blote hemel liggen
Of Putten of Deventer. Allemaal plekken waar ik gewoond heb, allemaal bekend van moordzaken. Tsja.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben ze je ooit gepakt?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of Putten of Deventer. Allemaal plekken waar ik gewoond heb, allemaal bekend van moordzaken. Tsja.
Nee nog nietquote:Op maandag 31 mei 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je de fiets al opgegeten ahahahahahahha
Heb ooit eens een programma van haar gezien over waarom ze geen man kon vindenquote:Op maandag 31 mei 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die een hand geeft gaat ze kreunend aan je duim zuigen.
Emmen ookquote:Op maandag 31 mei 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of Putten of Deventer. Allemaal plekken waar ik gewoond heb, allemaal bekend van moordzaken. Tsja.
Een swingermannetje lijkt me wel bij haar passen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ooit eens een programma van haar gezien over waarom ze geen man kon vinden
Viesmad op de blije bakkesquote:
quote:
Marco viel wel in die categorie.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een swingermannetje lijkt me wel bij haar passen.
Zoek je ruzie?quote:
Weet niet. Ze had iig zeer veel eisen.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een swingermannetje lijkt me wel bij haar passen.
Wat is je punt ?quote:
Wel vermoeiendquote:Op maandag 31 mei 2021 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet de slechtste verslaving die je kunt hebben
Valt wel mee als je een oude getrouwde Italiaanse volkszanger zijn kwakje naar binnen slurpt.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet niet. Ze had iig zeer veel eisen.
Ik ben ook viesmad nu.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo die kijken wel heel smerig boos
Waco Texasquote:Op maandag 31 mei 2021 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof slapen niet jouw favoriete bezigheid is
Martini's drink je niet met een rietjequote:Op maandag 31 mei 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
seksualiteit is geen akkefietje,
een leven zonder lief is als een cocktail zonder rietjeeeeeeeeeee....
alsof ik ga luisteren naar een wijndrinkerquote:Op maandag 31 mei 2021 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Martini's drink je niet met een rietje
Hoe komt dat ?quote:
Zou goed voor je zijnquote:Op maandag 31 mei 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alsof ik ga luisteren naar een wijndrinker
Wat?quote:Op maandag 31 mei 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee als je een oude getrouwde Italiaanse volkszanger zijn kwakje naar binnen slurpt.
Welke idioot heeft die nu weer gepostquote:
vandaag niets noemenswaardigsquote:Op maandag 31 mei 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
hee @:bitterbal zijn er nou al schepen langsgeweest
1 is ook wel voldoende voor de avond denk ikquote:Op maandag 31 mei 2021 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kom qua alcohol niet verder dan een fles rum nu
Ingeschonken door een dame met Karpatische ogen en rood haar die precies weet dat haar tieten de reden zijn dat de Aarde draait.quote:Op maandag 31 mei 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Met een olijf erin.
En Russisch kaviaar.
Volgende slachtoffer zoeken denk ikquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tijd voor een klachtenbrief naar Aboutaleb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |