SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rollende bamischijfquote:
Nee nee, er kwam een stuk schaduw in mijn tuin precies waar ik zat dus moest even verhuizen naar een plek met zon.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags was dat je cameo voor vandaag?
Hij is alweer wegquote:Op maandag 31 mei 2021 18:39 schreef dud0r het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Rollende bamischijf
Bourgondiër!quote:Op maandag 31 mei 2021 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee nee, er kwam een stuk schaduw in mijn tuin precies waar ik zat dus moest even verhuizen naar een plek met zon.
Ben er weer hoor.
Nee, ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bourgondiër!
Heb je wel goed gesmeerd?
heb je mevrouw haags laten smeren?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren.
Uiteraard.
Goed zoquote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren.
Uiteraard.
Ik welquote:Op maandag 31 mei 2021 18:42 schreef Haags het volgende:
ik ga iedere dag de zon in tussen 12.00 en 15.00 zonder in te smeren
Nee hoor kon het zelf wel afquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zoWe moeten een beetje zuinig zijn op onze FOK!-iconen
Dan ben je nu vast een kreeft?quote:
welke kreeg ze?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee hoor kon het zelf wel af
Mevrouw Haags is ziek na haar vaccinatie van gister.
Nee ben gewoon al maanden aan het voorbruinenquote:
Pfizerquote:Op maandag 31 mei 2021 18:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
welke kreeg ze?
m'n ouders waren een paar dagen ziek van AZ, ik ben een dikke dag goed moe geweest van Pfizer.
Ik ben daar erg voorzichtig mee. Geef niet zoveel om kleurtje. Verbrand te snel dus ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen om niet te verbanden.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ben gewoon al maanden aan het voorbruinen
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Pfizer
Ze is niet alleen moe, ook spierpijn, misselijkheid, rillingen warm/koud.
Niet echt fijn..
Vuige Ginger Ben je ook he. Vuurtoren.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben daar erg voorzichtig mee. Geef niet zoveel om kleurtje. Verbrand te snel dus ik probeer er zoveel mogelijk aan te doen om niet te verbanden.
Het komt wel weer goed. Ze zei 5 minuten geleden dat ze zich al veel beter voelde dan vanmorgen vroeg.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik compenseer het met mijn woest aantrekkelijke look.
@:bitterbal kan dit bevestigen.
Ja, anders gaat die in de frituur. Arme ballie. Verbrand aan een moderator. RIPquote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Helpquote:Op maandag 31 mei 2021 18:55 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, anders gaat die in de frituur. Arme ballie. Verbrand aan een moderator. RIP
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende bui staat voor oktober gepland.
Nog meer prikkelsquote:Op maandag 31 mei 2021 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even doorbijten. Misschien kun je nog cactus worden?
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik die van hem niet eerst gevonden
#ballienatortheheadseperatorquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb ik die van hem niet eerst gevonden
Heb je weer eens buiten de deur zitten snacken?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Je werkt bij de AIVD en bent nieuwe martelmethodes aan het onderzoeken?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet voor mijn werk iets bekijken. Ben nu even verplicht naar SBS6 lang leve de liefde aan het kijken. Too much cringe.
Laatst online: 19.10 uur ...quote:Op maandag 31 mei 2021 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij ook positief is
Zo snel poets jij de badkamer toch niet?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij om 19.15 uur weer terug is, weet je wat hij aan het doen was.
Denk jij dat bal aftrekbaar is?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als hij om 19.15 uur weer terug is, weet je wat hij aan het doen was.
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo snel poets jij de badkamer toch niet?
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je onder de belastingvrije snackvoet blijft.
Nee, wordt het wel weer eens tijd voor.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je weer eens buiten de deur zitten snacken?
Dat hoor ik vaker, aldus @dud0rquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, wordt het wel weer eens tijd voor.
[..]
Dat hoor ik vaker, aldus @:dud0r
Had deze week ook vakantie moeten hebben. Meteen vakantiegeld opmaken.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
WAT EEN HEERLIJK STRANDWEERTJE VANDAAG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hele middag op het strand gelegen en daarna nog eens lekker op een terrasje gegeten en G&T's gedronken
Zee is nog wel een beetje koud, maar ga morgen gewoon weerquote:Op maandag 31 mei 2021 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had deze week ook vakantie moeten hebben. Meteen vakantiegeld opmaken.
Zou ik ook doen. Helaas is zee niet om de hoek voor mij.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zee is nog wel een beetje koud, maar ga morgen gewoon weer
lekkerquote:Op maandag 31 mei 2021 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zee is nog wel een beetje koud, maar ga morgen gewoon weer
Ik moet ook wel even een uurtje rijden hoor.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. Helaas is zee niet om de hoek voor mij.
Ja. Maar dat was wel te verwachten. Zodra de temperatuur boven de 20 komt krijgt heel Nederland hetzelfde idee. Strand en/of barbecueënquote:
Barbecueën op het strandquote:Op maandag 31 mei 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was wel te verwachten. Zodra de temperatuur boven de 20 komt krijgt heel Nederland hetzelfde idee. Strand en/of barbecueën
Dan ben je wel even bezig op het strandquote:
Werkzoekend of studeerde je nog?quote:Op maandag 31 mei 2021 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet ook wel even een uurtje rijden hoor.
Maar ja toch geen reedt te doen verder
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En als bitterbal voorbij komt is die ook zo verdwenen.
Sabbaticalquote:Op maandag 31 mei 2021 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkzoekend of studeerde je nog?
Toen ik nog studeerde kon ik ook richting het strand of zwembad met dit weer.
Inderdaad. Die zuigt dat hele varken van het spitquote:Op maandag 31 mei 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En als bitterbal voorbij komt is die ook zo verdwenen.
Dit jaquote:
Voor mij ook niet. Zeker niet bij zo'n soort programma als First Dates.....quote:Op maandag 31 mei 2021 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. zo op tv is niets voor mij.
Zou het voor mij ook niet zijn. Zijn wel wat dinner-date achtige concepten die ik vast wel gedaan zou hebben.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Zeker niet bij zo'n soort programma als First Dates.....
Ik ben ooit 1 keer geinterviewd door Studio040, Dat vond ik eigenlijk al meer dan genoeg..
Goed bezigquote:
Zoals het hoortquote:
Dat heb ik ook wel eens gehad. Of zo hard gaan dat de terugweg naar huis al de vraag is of je het redtquote:Op maandag 31 mei 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de tijd dat ik nog veel sporten wel eens zo moe dat ik niet kon slapen
Ook wel eens gehad. Dat ik zo duizelig was dat ik maar beter op bed kon gaan liggen.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad. Of zo hard gaan dat de terugweg naar huis al de vraag is of je het redt
Daar heb ik ook wel eens last van gehad, vooral na een HMquote:Op maandag 31 mei 2021 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Het naar huis fietsen ging wel steeds trager ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |