abonnement Unibet Coolblue
pi_199693806
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 13:19:57 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 13:22:53 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199694021
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 09:30 schreef Phoebster het volgende:
Ik zag op Rox haar Instagram dat ze tattoo's op haar benen heeft met de tekst Abuela Frieda *O*
Waarom is dat *O* ?
pi_199694297
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
En eeuh... ACHTIEN MAANDEN IN EEN KLINIEK?
Geloof ik niks van. Dat kan tegenwoordig niet meer.
Afgelopen zomer zat ik 8 weken in een kliniek voor mijn eetstoornis en voor onze buren (drugs/alcohol) gold dezelfde tijdsduur. Niemand wordt meer zo lang opgenomen. Zelfs celebs zoals Ben Affleck verblijven zo'n 30 dagen in een kliniek.
Zou wat zijn zeg, iedereen 18 maanden opnemen. Mogelijk dat het langer duurt als er psychiatrische problematiek meespeelt zoals persoonlijkheidsstoornissen. Ik denk dat Sarah de boel wat aandikt.
pi_199694326
En als je het zelf betaalt?
  maandag 31 mei 2021 @ 13:52:44 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199694328
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Geloof ik niks van. Dat kan tegenwoordig niet meer.
Afgelopen zomer zat ik 8 weken in een kliniek voor mijn eetstoornis en voor onze buren (drugs/alcohol) gold dezelfde tijdsduur. Niemand wordt meer zo lang opgenomen. Zelfs celebs zoals Ben Affleck verblijven zo'n 30 dagen in een kliniek.
Zou wat zijn zeg, iedereen 18 maanden opnemen. Mogelijk dat het langer duurt als er psychiatrische problematiek meespeelt zoals persoonlijkheidsstoornissen. Ik denk dat Sarah de boel wat aandikt.
Alles kan natuurlijk als je maar betaalt, en dan is het waarschijnlijk een andere kliniek dan waar wij gewoon volk terechtkomen, want die doen niet aan 18 maanden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199694429
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:50 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Geloof ik niks van. Dat kan tegenwoordig niet meer.
Afgelopen zomer zat ik 8 weken in een kliniek voor mijn eetstoornis en voor onze buren (drugs/alcohol) gold dezelfde tijdsduur. Niemand wordt meer zo lang opgenomen. Zelfs celebs zoals Ben Affleck verblijven zo'n 30 dagen in een kliniek.
Zou wat zijn zeg, iedereen 18 maanden opnemen. Mogelijk dat het langer duurt als er psychiatrische problematiek meespeelt zoals persoonlijkheidsstoornissen. Ik denk dat Sarah de boel wat aandikt.
Ik denk ook dat jij misschien aan "ziekenfonds" hulp refereert en Saar familie heeft die daar niet door beperkt wordt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199694493
Ziekenfonds bestaat al heel lang niet meer!

Anyhowz; Kruidvat ligt onder vuur vanwege Hazes. Staat op Mediacourant en op de Social Mediakanalen van 't Kruidvat. Iedereen gaat los! :')
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:10:22 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199694582
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:04 schreef Straadthont het volgende:
Ziekenfonds bestaat al heel lang niet meer!

Anyhowz; Kruidvat ligt onder vuur vanwege Hazes. Staat op Mediacourant en op de Social Mediakanalen van 't Kruidvat. Iedereen gaat los! :')
Ik ga ook wel naar de Etos _O-
pi_199694593
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:04 schreef Straadthont het volgende:
Ziekenfonds bestaat al heel lang niet meer!

Anyhowz; Kruidvat ligt onder vuur vanwege Hazes. Staat op Mediacourant en op de Social Mediakanalen van 't Kruidvat. Iedereen gaat los! :')
Ho, stop w/ die sites daar komen alleen maar haters. Die sites liegen. :')
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694608
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:10 schreef maily het volgende:

[..]

Ik ga ook wel naar de Etos _O-
De Etos gaf in 2019 AH cd's weg!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199694616
quote:
19s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:43 schreef Straadthont het volgende:
2 uur geleden in première gegaan.

Dat oranje lied van Sr was wel sjiek. Die bagger van Hazes is niets aan. Waarom moet hij nou alles doen wat zijn pa heeft gedaan. Doe normaal.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694624
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:10 schreef maily het volgende:

[..]

Ik ga ook wel naar de Etos _O-
Trekpleister voor mij. _O_

Maar dat deed ik al voor Faalhazes. Kruidvat is mij te rommelig, kan me niet heugen wanneer ik in een opgeruimd filiaal kon winkelen. Kan niet zo goed tegen rommel. :@
pi_199694641
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat oranje lied van Sr was wel sjiek. Die bagger van Hazes is niets aan. Waarom moet hij nou alles doen wat zijn pa heeft gedaan. Doe normaal.
Ik heb klein stukje geluisterd, niet afgekeken. :{w
Wat slecht en gewoon echt geen feestnummer. De zoveelste faal. :')
pi_199694666
quote:
7s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:14 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik heb klein stukje geluisterd, niet afgekeken. :{w
Wat slecht en gewoon echt geen feestnummer. De zoveelste faal. :')
Dat commentaar, de mensen zijn hem echt kots zat. Hij kan niets meer goed doen.
:P
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694703
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat commentaar, de mensen zijn hem echt kots zat. Hij kan niets meer goed doen.
:P
Eigen schuld. En dat van zijn moeder.
Hij dacht echt dattie werkelijk overal mee weg kon komen. Ha! Nou, dat zien we. Hoogmoed komt voor de val. :W
pi_199694733
Dr zal vast een hoop mis geweest zijn met Sr., maar die zong toch gewoon voor zn geld? Die is toch gewoon door hard werken opgeklommen tot waar hij ooit was? Met vallen en opstaan steeds groter worden? Geen naam of iets waar hij door gekatapulteerd was? Schreef hij zelf enzo? Of had hij een Ewbank?

Hoe dan ook stond ie niet op zn 13e in een vol ahoy waar tout bekendadjacentNL er omheen zoemde om een graantje van de centen die kunnen komen kijken bij die naamsbekendheid.

Schrijft Jr. eigenlijk zelf? Tekst of muziek?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199694774
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dr zal vast een hoop mis geweest zijn met Sr., maar die zong toch gewoon voor zn geld? Die is toch gewoon door hard werken opgeklommen tot waar hij ooit was? Met vallen en opstaan steeds groter worden? Geen naam of iets waar hij door gekatapulteerd was? Schreef hij zelf enzo? Of had hij een Ewbank?

Hoe dan ook stond ie niet op zn 13e in een vol ahoy waar tout bekendadjacentNL er omheen zoemde om een graantje van de centen die kunnen komen kijken bij die naamsbekendheid.

Schrijft Jr. eigenlijk zelf? Tekst of muziek?
Hij is bij het schrijven aanwezig . Thats it. :D
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199694794
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alles kan natuurlijk als je maar betaalt, en dan is het waarschijnlijk een andere kliniek dan waar wij gewoon volk terechtkomen, want die doen niet aan 18 maanden.
Dat moet haast wel.
Toch jammer dat ze vervolgens zo'n junk als Dré als partner kiest. Snap ook niet dat haar familie zo blij is met schoonzoon lief, terwijl hij haar nuchterheid in gevaar brengt.
pi_199694832
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Schrijft Jr. eigenlijk zelf? Tekst of muziek?
Bram Koning schrijft de nummers. Of anders wel Ieuwwbank. Hazes lijkt idd vrij weinig zelf te doen.

https://www.destentor.nl/(...)g%20op%20de%20agenda.
pi_199694845
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij is bij het schrijven aanwezig . Thats it. :D
Dan moet je dus wel als een circusaapje blijven dansen, anders staan de inkomsten stil... Sneu.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 31 mei 2021 @ 14:31:45 #23
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694849
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dat commentaar, de mensen zijn hem echt kots zat. Hij kan niets meer goed doen.
:P
Die Belgen wel, die vinden het prachtig. Zie de reacties op YouTube.

Zullen we hem inpakken en aan België schenken?
  Spellchecker maandag 31 mei 2021 @ 14:34:55 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199694889
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die Belgen wel, die vinden het prachtig. Zie de reacties op YouTube.

Zullen we hem inpakken en aan België schenken?
@praadje _O_
  maandag 31 mei 2021 @ 14:35:13 #25
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_199694891
https://www.viva.nl/stijl(...)ik-wel-naar-de-etos/

De reactie van de Kruidvat is wel heel erg slecht. Wij bepalen wat een hit gaat worden en wij bepalen wat jullie leuk gaan vinden. Nou doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')