Dat heeft Z80 toch ook gedaan?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:09 schreef Barreltje het volgende:
Ah. Ik mag niet vanuit het buitenland inloggen...
Moet je ook maar niet ver weg gaan wonenquote:Op maandag 31 mei 2021 12:06 schreef Barreltje het volgende:
Oh. Ik had Lapo![]()
Maar goed.. ik mag vaccinatie halen..
Alleen computer says no
[ afbeelding ]
Dit werkte in Nederland in ieder geval wel tegen de problemen hier.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Incognitovenster schijnt ook een workaround te zijn.
Ik moet nu meteen weer denken aan Jillianquote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor filmpjes van thuissporterij? Yoga van Adrienne kan ik wel even mee vooruit, maar iets intensievers is misschien ook wel lekker om in de mix te hebben.
Ik vind Leslie Sansone prettig, maar het moet je ding zijn. Ik ga er zo weer voor. Ik ben na 7 weken opbouwen met NLiB wel toe aan iets met wat meer tempo.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft er nog iemand tips voor filmpjes van thuissporterij? Yoga van Adrienne kan ik wel even mee vooruit, maar iets intensievers is misschien ook wel lekker om in de mix te hebben.
Oh ja, Jillian heb ik ook nog gedaan. Zou ik wel weer willen kunnen maar dat zit er voorlopig niet in.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik moet nu meteen weer denken aan Jillian
Oeh ik deed toen ook altijd die tellsell dingen van Beachbody, maar die zijn niet legaal te vinden volgens mij.
Insanity heet dat, maar dan ga je wel echt dood.
Dank, ik moest aan die miles denken, maar hoe heette ze ook alweer.quote:Op maandag 31 mei 2021 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind Leslie Sansone prettig, maar het moet je ding zijn. Ik ga er zo weer voor. Ik ben na 7 weken opbouwen met NLiB wel toe aan iets met wat meer tempo.
Wij ook, gisteren ons all time recordquote:Op maandag 31 mei 2021 12:54 schreef Tuindier het volgende:
Ik had gisteren mijn beste zonnepanelendag sinds ze begin september op het huis liggen.![]()
En met een beetje geluk halen we vandaag voor het eerst een maand van boven de 400kWh opbrengst. * Tuindier staart naar app.
Buiten?quote:Op maandag 31 mei 2021 12:56 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben gisteren begonnen met couch 2 5k. 8x 1 minuut joggen. Vandaag spierpijn.
Nee joh....die ellende duurt 2-3 wedstrijden. Dan gaat Oranje weer naar huis.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Het EK duurt een maand. Dat is best lang.
Ik heb geen idee. Maar dat zegt verder weinig over hoe vaak de tv hier aan gaat staanquote:Op maandag 31 mei 2021 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....die ellende duurt 2-3 wedstrijden. Dan gaat Oranje weer naar huis.
Heel Europa is Gastland. Er worden ook wedstrijden in Amsterdam gespeeld. Je hebt er hoe dan ook toch mee te maken. Tenminste, mocht je verdwalen en richting Amsterdam moeten rijdenquote:Op maandag 31 mei 2021 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....die ellende duurt 2-3 wedstrijden. Dan gaat Oranje weer naar huis.
Via zonnehuur. Huurhuis.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, er waren hier mensen die zonnepanelen hadden geinstalleerd. Bij wie deden jullie dat? Via de energiemaatschappijen? Ik zag dat Centraal Beheer al iets deed met panelen en CoolBlue. Er zijn tig installatiebedrijven. Iets met bomen en bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |