Ik weet niet wat het is. Ik vind het gewoon fascinerend dat een vrouw haar man terug neemt na zoveel overspel.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles volgens het plan van de media adviseur.
Nee hoor, sommige mensen hebben geen reden nodig om vreemd te gaan. Gewoon, omdat het kan. Even een vette bek halen als je toch langs de Mc rijdt, ondanks dat je toch heel erg van je eigen haute cuisine houdt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat is het dan? Als het thuis perfect is pies je niet buiten de deur. Er moet iets zijn waarom hij daar toch veelvuldig heeft gedaan.
Dat zegt toch niks over het feit dat Leontien voor het geld bij hem zou blijven?quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat is het dan? Als het thuis perfect is pies je niet buiten de deur. Er moet iets zijn waarom hij daar toch veelvuldig heeft gedaan.
Dat heb ik ook nergens beweerd .quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks over het feit dat Leontien voor het geld bij hem zou blijven?
Bizar.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee hoor, sommige mensen hebben geen reden nodig om vreemd te gaan. Gewoon, omdat het kan. Even een vette bek halen als je toch langs de Mc rijdt, ondanks dat je toch heel erg van je eigen haute cuisine houdt.
Ik ben compleet in shock!!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
.....De Waarheid (Marco zong het al)
Dames, statistisch gezien gaan van een flink deel van jullie je 'mannetjes' ook vreemd hoor. Dus kijk het ventje vanavond nog maar eens indringend aan, als je de dampende piepers voor zijn neus schuift, die je als ideale huisvrouw natuurlijk voor hem hebt klaarstaan als manlief klaar is met zijn werk. Want het zal hem aan niets ontbreken, toch? Alleen zo voorkom je dat hij vreemdgaat. Iemand die alles thuis perfect heeft, zal immers nooit daadwerkelijk naar een ander talen.
Denken jullie. Maar jullie Wesley, of Jarno of Kevin heeft vanmiddag het meisje van de postafdeling op de derde nog staan vingeren in het kopieerhok. En dat gaat nu al maanden zo. Ja echt! Niet gedacht hè? Want jij bent er toch altijd voor hem? En alles is thuis perfect, en jij scheert je poes, dus dan hoeft hij toch niemand anders?
Nou ja, behalve dan dus dat hij Denise van de post neukt. En daarvoor trouwens een tijdje de buurvrouw van nummer 17a. Jij had toch elke woensdagavond die diamantpaintingcoachingsessies om je weer in je kracht te zetten? Nou dan klom hij dus de trap omhoog naar zij van 17a. Even haar diamantje painten in alle hoeken van de kamer.
En die Ronnie van jou... ja, jíj daar in dit topic... Jouw Ronnepon stopte gisteren nog even bij de homoparkeerplaats voor hij weer thuis kwam eten. Ook dat is statistiek, lieve dames. Met jullie wijzende vingertjes naar de stoute mannen en naar alles wat jullie nooit zou overkomen.
Over stoute mannen gesproken... wel eens bedacht met wie al die stoute mannen vreemdgaan? Met jouw stoute beste vriendin. En jouw stoute zus. En je stoute collega Tineke. Die kéúrige Tineke! En jij daar, lurker, wist je dat jouw moeder, ja, zelfs op haar leeftijd, ook heel stout is?
Het valt natuurlijk niet mee om de barstjes te zien in jullie idyllische leventje waarin jij en je partner nóóit vreemd zouden gaan, maar De Waarheid (Marco zong het al) is:
Ze gaan allemaal vreemd!
JIJ BENT DE ENIGE DIE NIET VREEMDGAAT. BWAHAHAHAHA!!!
Dus kijk hem inderdaad nog maar eens indringend aan, die honnepon van je.
Met zijn trouwe hondenogen.
Geen idee , de Privé advertentie stond in de krant.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ben compleet in shock!!![]()
Kost een los exemplaar van Privé écht ¤4,29?!
Wat een onzin.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames, statistisch gezien gaan van een flink deel van jullie je 'mannetjes' ook vreemd hoor. Dus kijk het ventje vanavond nog maar eens indringend aan, als je de dampende piepers voor zijn neus schuift, die je als ideale huisvrouw natuurlijk voor hem hebt klaarstaan als manlief klaar is met zijn werk. Want het zal hem aan niets ontbreken, toch? Alleen zo voorkom je dat hij vreemdgaat. Iemand die alles thuis perfect heeft, zal immers nooit daadwerkelijk naar een ander talen.
Denken jullie. Maar jullie Wesley, of Jarno of Kevin heeft vanmiddag het meisje van de postafdeling op de derde nog staan vingeren in het kopieerhok. En dat gaat nu al maanden zo. Ja echt! Niet gedacht hè? Want jij bent er toch altijd voor hem? En alles is thuis perfect, en jij scheert je poes, dus dan hoeft hij toch niemand anders?
Nou ja, behalve dan dus dat hij Denise van de post neukt. En daarvoor trouwens een tijdje de buurvrouw van nummer 17a. Jij had toch elke woensdagavond die diamantpaintingcoachingsessies om je weer in je kracht te zetten? Nou dan klom hij dus de trap omhoog naar zij van 17a. Even haar diamantje painten in alle hoeken van de kamer.
En die Ronnie van jou... ja, jíj daar in dit topic... Jouw Ronnepon stopte gisteren nog even bij de homoparkeerplaats voor hij weer thuis kwam eten. Ook dat is statistiek, lieve dames. Met jullie wijzende vingertjes naar de stoute mannen en naar alles wat jullie nooit zou overkomen.
Over stoute mannen gesproken... wel eens bedacht met wie al die stoute mannen vreemdgaan? Met jouw stoute beste vriendin. En jouw stoute zus. En je stoute collega Tineke. Die kéúrige Tineke! En jij daar, lurker, wist je dat jouw moeder, ja, zelfs op haar leeftijd, ook heel stout is?
Het valt natuurlijk niet mee om de barstjes te zien in jullie idyllische leventje waarin jij en je partner nóóit vreemd zouden gaan, maar De Waarheid (Marco zong het al) is:
Ze gaan allemaal vreemd!
Ze gaan allemaal vreemd!
Ja dat bevreemdt mij ook hoor. Ze passen kennelijk prima bij elkaar. Het is toch al tekenend dat ze op die gladjakkerenzemoeder viel to begin with.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:31 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Het is wmb niet eens het vreemdgaan maar vooral het feit dat ze dan uit elkaar gaan en de hele shit over straat ligt en ze dan toch weer bij elkaar komen. Dat bevreemd mij.![]()
En hij is gewoon een vieze engerd! Maar dat was ik al voor ik wist dat ie een beetje rondneukte.
Enneh... hoe zit het met de vrouwen dan? Die gaan niet vreemd?
Ik denk dat geld een boel te maken heeft. Ga jij je gang en ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat bevreemdt mij ook hoor. Ze passen kennelijk prima bij elkaar. Het is toch al tekenend dat ze op die gladjakkerenzemoeder viel to begin with.
En alle vrouwen gaan ook vreemd. Of genoeg in elk geval. Waar doen anders alle (of genoeg voor al die vreemdgaande vrouwen) mannen het mee? Leo zal het er best van genomen hebben. En misschien wisten ze het van elkaar. Dikke prima toch.
Ging mij om die dooddoener 'Als hij het thuis goed geeft, gaat mijn mannetje niet vreemd'.
*wacht even, even zijn geruite pantoffels halen, ben zo terug hoor!quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat bevreemdt mij ook hoor. Ze passen kennelijk prima bij elkaar. Het is toch al tekenend dat ze op die gladjakkerenzemoeder viel to begin with.
En alle vrouwen gaan ook vreemd. Of genoeg in elk geval. Waar doen anders alle (of genoeg voor al die vreemdgaande vrouwen) mannen het mee? Leo zal het er best van genomen hebben. En misschien wisten ze het van elkaar. Dikke prima toch.
Ging mij om die dooddoener 'Als hij het thuis goed geeft, gaat mijn mannetje niet vreemd'.
Yups.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
Ben ik dan de enige sukkel die níet vreemd gaat?![]()
![]()
Teken dat jij het thuis echt héél goed hebt!quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
![]()
Of gewoon een klassieke sexverslaafde.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het scheelt waarschijnlijk wel dat je niet rijk en/of beroemd bent. Als dat wel zo was kreeg je dergelijke kansen vaak genoeg op een presenteerblaadje aangebodenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:51 schreef Cynix ® het volgende:
![]()
Nou als dat al zo was dan zou ik als ik Leo was na zo'n publiekelijk narcistisch cringecircus alsnog mijn biezen hebben gepakt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou eerder omgekeerd, als ze echt een afspraak hadden dat ze het beiden buiten de deur mochten zoeken (wat Goldback schreef) dan zou ik mij niet na de tijd laten dwingen om zo'n cringecircus op te moeten voeren om haar 'weer terug te winnen'. Hij mocht het toch buiten de deur zoeken?quote:Op donderdag 3 juni 2021 08:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nou als dat al zo was dan zou ik als ik Leo was na zo'n publiekelijk narcistisch cringecircus alsnog mijn biezen hebben gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |