Ik ook!quote:Op zondag 30 mei 2021 23:58 schreef Nolita het volgende:
Wat sneu Majo! Hopelijk slaapt hij nu snel.
Mochten het wel tandjes blijken te zijn. Ik ben fan van chamodent tandgel.
Oja, die heb je ook nog. Hoe gaat het bij jullie met de krampjes?quote:
Yes!quote:Op maandag 31 mei 2021 11:43 schreef Gaddle het volgende:
@:Donna
Wil je mij in de op zetten? I of moppie. ze is geboren 1 december.
Wat een nacht. Eerst met mijn oudste tot 2 uur in de weer geweest. Toen ging mijn jongste om 4 uur verder.
Gelukkig voel ik mij nog wel oke.
@:Majo hoe is het met je aapje? Hopelijk komt de rust weer gauw terug voor jullie.
Ruk. De kleine man krijst s avonds echt alles bij elkaar. M'n zusje ging gisteren serieus weg omdat ze het niet trok. En die is normaal echt onze held met de kinderen.quote:Op maandag 31 mei 2021 10:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oja, die heb je ook nog. Hoe gaat het bij jullie met de krampjes?
Ik denk dat een koud iets wel het beste helpt. Koude bijtringen of een koud stuk komkommer/paprika.
Ik woon in Vleuterweide, Utrecht. Ik probeer mijzelf niet steeds voorbij te lopen. het is wel moeilijk, maar tot nu toe red ik mij net. Ik ben alleen steeds erg moe.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:26 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ruk. De kleine man krijst s avonds echt alles bij elkaar. M'n zusje ging gisteren serieus weg omdat ze het niet trok. En die is normaal echt onze held met de kinderen.
En fijn majo!
En gaddle, zorg wel dat je jezelf niet vergeet. Niemand heeft er iets aan als je blijft doorgaan en uiteindelijk echt crasht. Sterkte lieverd! Misschien woont er wel een fokker in de buurt die eens kan helpen? Waar zit jij ergens?
Veel plezier en fijn dat het weer wat beter gaat. Hopelijk slapen jullie vanavond lekker.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:13 schreef MaJo het volgende:
Vandaag gaat het stukken beter met Aapie! Hij is weer zijn vrolijke zelf en de medicatie hebben we nog niet nodig gehad (wel ingeslagen). Afgelopen nacht was drama, uiteindelijk heeft hij nog wel aardig geslapen tussen ons in maar man en ik hebben nauwelijks geslapen.
We zijn nu in Heijderbos (Center Parcs), lekker even er tussenuit!
Ik werk in Utrecht en ben er morgen weer. Kan je niet helpen met de kindjes want ik trek de mijne zelf ook amper.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:12 schreef Gaddle het volgende:
[..]
Ik woon in Vleuterweide, Utrecht. Ik probeer mijzelf niet steeds voorbij te lopen. het is wel moeilijk, maar tot nu toe red ik mij net. Ik ben alleen steeds erg moe.
Ik hoop dat dat crashen niet gaat gebeuren. Daar zit ik inderdaad niet op te wachten.
[..]
Veel plezier en fijn dat het weer wat beter gaat. Hopelijk slapen jullie vanavond lekker.
Als ie lekker sliep en niet ijskoud aanvoelde wel toch?quote:Op maandag 31 mei 2021 21:18 schreef monsterd. het volgende:
Aah sneu alle kindjes met last! (En ook de mama’s en papa’s).
Genieten jullie wel een beetje van het mooie weer? En tevens een vraagje: hoe ingepakt slapen jullie baby’s? Ik heb E gisteren laten slapen in korte mouw en mouwloze slaapzak. Denk dat het circa 24-25 graden was in de slaapkamer. Is dat prima?
Hier ook een verstopte neus bij de baby. Zo zielig, ze lag naar lucht te happen en te hoesten. Ik moest om half 2 op zoek naar zoutoplossing die bij peuter in de kamer lag. Hielp natuurlijk niks. Het was een interessante nachtquote:Op dinsdag 1 juni 2021 09:03 schreef SQ het volgende:
Ik had vannacht een baby met een verstopte neus, wat een kutnacht
En hij bijt me momenteel steeds (Ja in de tepel dus met zijn scheermessen) en als ik dan heel boos word lacht hij me uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit lag net zo heerlijk te slapenHet waren fijne 45 minuten. De eikel slaapt nu uiteraard verder in de draagzak
![]()
23/24 graden hoor, gewoon lekker voorjaarsweer. Maar omdat omslag vindt iedereen het meteen superwarm volgens mijquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:01 schreef 1inamelon het volgende:
Hoe warm is het dan in Nederland? Wij rijden donderdag naar Nederland. Voor een maandMisschien moet ik de koffer even opnieuw inpakken als het zo warm is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |