Die ijsberg was hard weggerend.quote:
Dan had ze Di Caprio niet eens gevonden en was de film een uur korter geweestquote:
Wanneer zou Espri weer op zo'n grote op de boeg staanquote:Op maandag 31 mei 2021 09:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan had ze Di Caprio niet eens gevonden en was de film een uur korter geweest![]()
Goedemorgen allen op deze buitengewoon stralende dag
Lol, ik zie haar al hangen aan meneer Sprietquote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer zou Espri weer op zo'n grote op de boeg staan
Als die boten weer mogen varen wel denk ikquote:Op maandag 31 mei 2021 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, ik zie haar al hangen aan meneer Spriet![]()
Als het zo doorgaat zullen die dit jaar nog wel gaan, denk ik.
Novemberquote:Op maandag 31 mei 2021 09:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer zou Espri weer op zo'n grote op de boeg staan
We hebben inderdaad al geboekt dus het moet gewoon door gaan vinden wijquote:Op maandag 31 mei 2021 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lol, ik zie haar al hangen aan meneer Spriet![]()
Als het zo doorgaat zullen die dit jaar nog wel gaan, denk ik.
Ze varen al maar nog niet overal, het begint al wel weer te lopen.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die boten weer mogen varen wel denk ik
Lekker vooruitzicht! Waar gaan jullie naartoe en wanneer? En moeten we jullie nog uit komen zwaaien?quote:Op maandag 31 mei 2021 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
We hebben inderdaad al geboekt dus het moet gewoon door gaan vinden wij
We beginnen een voorzichtig rondjequote:Op maandag 31 mei 2021 11:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht! Waar gaan jullie naartoe en wanneer? En moeten we jullie nog uit komen zwaaien?
Mooi reisje hoor, veel moois te zien onderweg, sowieso Rotterdamquote:Op maandag 31 mei 2021 11:02 schreef espri het volgende:
[..]
We beginnen een voorzichtig rondjeRotterdam, Belgie, Duitsland voor 8 dagen totaal, we willen eerst weer ervaren of het een beetje te doen is voor we weer 2 of 3 weken boeken.
4November mag je zwaaien vanuit Rotterdam![]()
quote:Op maandag 31 mei 2021 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi reisje hoor, veel moois te zien onderweg, sowieso Rotterdam
Natuurlijkquote:Op maandag 31 mei 2021 11:11 schreef espri het volgende:
[..]Ik zal je wel herkennen aan je vlaggetje he?
quote:Op maandag 31 mei 2021 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NatuurlijkEn anders aan mijn vijl [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |