Waarom? Het is een openingsPLAN niet een openingsFEIT, maar nu staat er iets wat gewoon feitelijk totaal niet meer klopt met de werkelijke planning...quote:Op maandag 31 mei 2021 10:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zullen we gewoon even afwachten wat er in Juni gaat gebeuren voor jij (en wij) weer teleurgesteld worden onverhoopt?
Het duurt 2 weken voordat het vaccin werkzaam is toch?quote:Op maandag 31 mei 2021 10:50 schreef Nia het volgende:
[..]
Wel een mooie datum eigenlijk. Per 1 juni kan ik dat klote virus voorgoed mijn leven uit schoppen. Ik heb eind februari/begin maart twee zware weken doorgemaakt met extreme spierpijnen, vermoeidheid en kortademigheid. Dit leed gun ik niemand.
Ik had inderdaad binnen 3 dagen mijn afspraak (provincie Groningen) al voor het Janssen vaccin. Vanochtend kon ik meteen doorlopen naar de prikruimte. De rij wachtenden voor het andere vaccin was een stuk langer,quote:Op maandag 31 mei 2021 10:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja daar zal het verschil wel in kunnen zitten.
1 week voor Pfizer, en 2 weken voor Moderna en AZ, toch?quote:Op maandag 31 mei 2021 10:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het duurt 2 weken voordat het vaccin werkzaam is toch?
Zie de boze blikken al voor me, zo'n typisch tafereel dat we allemaal wel kennenquote:Op maandag 31 mei 2021 10:53 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik had inderdaad binnen 3 dagen mijn afspraak (provincie Groningen) al voor het Janssen vaccin. Vanochtend kon ik meteen doorlopen naar de prikruimte. De rij wachtenden voor het andere vaccin was een stuk langer,
Waarom ben je daar benieuwd naar? Of ze zich gaan laten vaccineren?quote:Op maandag 31 mei 2021 10:52 schreef MissionPhailed het volgende:
De Nederlandse vaccinatiecampagne is als een diesel in die zin dat het begin traag was met horten en stoten, maar nu zit het tempo er goed in. Ben benieuwd naar de ervaringen van 40-minners.
quote:Op maandag 31 mei 2021 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie de boze blikken al voor me, zo'n typisch tafereel dat we allemaal wel kennen
Vooral naar eventuele bijwerkingen in de eerstvolgende dagen ná vaccinatie en dit in verband met het wél of niet nemen van voorzorgsmaatregelen. Hierbij doel ik op het aanpassen van het drink- en eetpatroon in de dagen rondom de vaccinatie.quote:Op maandag 31 mei 2021 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom ben je daar benieuwd naar? Of ze zich gaan laten vaccineren?
Je verwacht dat dat anders is bij 40- dan bij 40+?quote:Op maandag 31 mei 2021 10:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vooral naar eventuele bijwerkingen in de eerstvolgende dagen ná vaccinatie en dit in verband met het wél of niet nemen van voorzorgsmaatregelen. Hierbij doel ik op het aanpassen van het drink- en eetpatroon in de dagen rondom de vaccinatie.
Aanpassen eet en drinkpatroon?? Euhh.... hoe dan? Ik was mij niet bewust dat je dat moest aanpassen in de dagen rondom vaccinatiequote:Op maandag 31 mei 2021 10:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Vooral naar eventuele bijwerkingen in de eerstvolgende dagen ná vaccinatie en dit in verband met het wél of niet nemen van voorzorgsmaatregelen. Hierbij doel ik op het aanpassen van het drink- en eetpatroon in de dagen rondom de vaccinatie.
quote:
Niet significant, maar het immuunsysteem is bij jonge(re) mensen sterker en ik ben benieuwd of dat invloed gaat hebben op het welbevinden in de dagen na de prik.quote:Op maandag 31 mei 2021 10:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je verwacht dat dat anders is bij 40- dan bij 40+?
quote:
Hier 1 nacht mezelf ellendig gevoeld.quote:Op maandag 31 mei 2021 10:59 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
hoe zit het eigenlijk met AZ, wordt dat nog gebruikt?quote:Op maandag 31 mei 2021 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
1979 en 1980 krijgen weer Pfizer of Moderna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |