abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199684606
De politie is op zoek naar de automobilist die zondagmiddag is doorgereden na een aanrijding in Zaltbommel, meldt Omroep Gelderland. Bij de aanrijding kwam een hardloper om het leven.

De aanrijding vond rond 12.30 uur plaats op de Ketelsteeg in de Gelderse plaats. De politie kan nog niets zeggen over de identiteit van het slachtoffer.

Na de aanrijding werd de hardloper volgens Omroep Gelderland ter plaatse gereanimeerd. Vervolgens werd de persoon overgebracht naar het ziekenhuis. Daar is het slachtoffer aan de verwondingen overleden.

De bestuurder van de auto die de hardloper aanreed, sloeg na de aanrijding op de vlucht. Vermoedelijk is de betrokken auto een donkerblauwe Volkswagen Caddy.

De politie deed via Burgernet een oproep aan het publiek om uit te kijken naar de bestuurder en diens auto. Vermoedelijk is de zijspiegel of koplamp van de donkerblauwe wagen kapot.

Zondagmiddag meldt de politie een bestelauto te hebben aangetroffen. De wetshandhavers onderzoeken of deze betrokken is geweest bij het ongeval.
https://www.nu.nl/binnenl(...)r-in-zaltbommel.html

Sporten is gezond. Waarom is de automobilist doorgereden? Uit angst of dronken?
pi_199684631
Misschien had de bestuurder iets in de oven staan wat er echt uit moest
pi_199684651
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_199684662
meestal bij liquidaties vw caddy, maar ik bemoei niet.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 30 mei 2021 @ 17:09:07 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199684685
Kan goed zijn dat de vlucht uit pure angst is gekozen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 30 mei 2021 @ 17:13:33 #6
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_199684750
graag op anoniem
  zondag 30 mei 2021 @ 17:15:59 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199684786
Misschien zat er drugsafval in het busje?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199684875
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_199684916
Rip tong. Net nu hij zijn leven had gebeterd en was begonnen met hardlopen.
pi_199684997
Expres aangereden?

pi_199685283
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:03 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Misschien had de bestuurder iets in de oven staan wat er echt uit moest
Je hebt ze er bij :r

Een kennis is lang geleden aangereden, hij en zijn vriend staken met groen licht over, een auto reed door rood en ramde op volle vaart hun auto. 1 persoon overleden, mijn kennis levensgevaarlijk gewond. Dat stuk stront is zijn auto ontvlucht en naar huis gelopen, daar het op een zuipen gezet (zei hij), daarna stond de politie bij hem voor de deur.

Die vieze flikker heeft tot bij de rechter volgehouden dat hij niet had gedronken en pas thuis het op een zuipen heeft gezet om van de schrik te bekomen.

gelukkig was daar de kroegbaas waar hij vandaan kwam die als getuigen heeft opgetreden en exact verteld heeft hoeveel bier die rat naar binnen heeft getankt alvorens achter het stuur te kruipen.

Gelukkig was de rechter was niet mild voor die gast
pi_199685614
twitter
  zondag 30 mei 2021 @ 18:45:30 #13
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199685799
Kennisje van Tarik?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 30 mei 2021 @ 18:49:55 #14
117098 Hathor
Effe niet
pi_199685868
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Auto van de zaak, die hebben ze zo.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_199685955
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Alleen is dit een Opel Combo en geen Volkswagen Caddy.

Maar het zou 'm kunnen zijn wellicht. Al verwacht ik meer schade als je iemand doodrijdt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 30 mei 2021 @ 19:00:22 #16
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199686032
Dan knijp je hem toch wel als ze die auto nu al gevonden hebben. Ben benieuwd wat hier nou weer voor smoes cq vieze leugen voor bedacht wordt.
pi_199686194
opel combo
zoals auto liquidatie Wiersum
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_199686221
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:09 schreef Netsplitter het volgende:
Kan goed zijn dat de vlucht uit pure angst is gekozen.
Pure angst of ranzige lafheid.. of is dat hetzelfde. In ieder geval mogen dat soort mensen van mij een nekschot krijgen.
pi_199686249
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar het zou 'm kunnen zijn wellicht. Al verwacht ik meer schade als je iemand doodrijdt.
Lijkt op een Caddy, toch? We keuren hem goed
pi_199690783
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Lijkt op een Caddy, toch? We keuren hem goed
Misschien even een onderzoek afwachten? Zo moeilijk zal het niet aan te tonen zijn of dit hem is. Kledingsporen, locatie van impact en misschien wat puzzelen met koplampglas. Met niet moeilijk bedoel ik niet de inspanning van de onderzoeker maar meer de juridische onderbouwing met een dergelijk resultaat.

Het ziet er erg naar uit dat dit hem is maar wacht liever even op bewijs voor ferme uitspraken te doen.
  maandag 31 mei 2021 @ 08:43:27 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199690864
quote:

[..]

Zou ik ook denken. Maar goed, je kan ook gewoon iemand relatief zacht raken en dat die persoon dan met z'n hoofd op het asfalt stuitert.
  maandag 31 mei 2021 @ 10:32:06 #22
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199691806
quote:

[..]

wellicht? :')

voorruit kapot, koplamp kapot. een werkgever laat je niet zo de weg op gaan, deze schade is dus van zeer kort geleden.
moet m wel zijn.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:36:31 #23
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199693471
quote:
15s.gif Op maandag 31 mei 2021 10:32 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

wellicht? :')

voorruit kapot, koplamp kapot. een werkgever laat je niet zo de weg op gaan, deze schade is dus van zeer kort geleden.
moet m wel zijn.
Verrek, die schade aan de voorruit had ik nog niet gezien. Dit kan bijna niet anders idd. Kleur is goed en hoe maak je op een andere manier schade aan je auto; dit kan nooit door een gewone aanrijding geweest zijn. In gedachte kun je een beetje zien hoe dat lichaam letterlijk door die auto geschept is en aan de linkerkant bovenop de auto kwam. Heel triest.

Die hardloper moet dan haast wel links van de weg tegen het verkeer in gelopen zijn, zodat hij de auto niet zag aankomen en verwachtte dan er genoeg ruimte was zodat een auto 'van de andere kant' makkelijk kon passeren. Maar als daar iemand in zit, die wellicht met andere dingen bezig is, zoals whatsapp bijvoorbeeld, heb je wel een probleem, zeker als je dat niet ziet aankomen, anders spring je wel opzij.

Ik merk zelf op de fiets ook wel dat auto's soms veel te dicht langs mij heen rijden. Ik vermoed dat dat veel te maken heeft met dat mensen teveel met andere dingen (hun telefoon oid) bezig zijn.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:41:24 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199693523
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:36 schreef Tengano het volgende:

[..]

Verrek, die schade aan de voorruit had ik nog niet gezien. Dit kan bijna niet anders idd. Kleur is goed en hoe maak je op een andere manier schade aan je auto; dit kan nooit door een gewone aanrijding geweest zijn. In gedachte kun je een beetje zien hoe dat lichaam letterlijk door die auto geschept is en aan de linkerkant bovenop de auto kwam. Heel triest.

Die hardloper moet dan haast wel links van de weg tegen het verkeer in gelopen zijn, zodat hij de auto niet zag aankomen en verwachtte dan er genoeg ruimte was zodat een auto 'van de andere kant' makkelijk kon passeren. Maar als daar iemand in zit, die wellicht met andere dingen bezig is, zoals whatsapp bijvoorbeeld, heb je wel een probleem, zeker als je dat niet ziet aankomen, anders spring je wel opzij.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)odslag-over-man-heen doet me hieraan denken.

mensen begrijpen niet dat er tegenwoordig zoveel gekkies rondlopen in nederland.. en soms denken ouderen ook dat ze alles kunnen maken en proberen mensen tot stoppen te dwingen.. tja dan is het een spelletje "chicken"

Bij de hardloper zou het idd ook kunnen dat ie van achter is aangereden, daar doe je weinig tegen.
en ik heb ook een auto.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:42:24 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199693543
quote:
Overleden hardloper is 52-jarige man uit Zaltbommel, bestuurder nog zoek
ZALTBOMMEL - De hardloper die zondagmiddag omkwam bij een aanrijding aan de Ketelsteeg is een 52-jarige man uit Zaltbommel. De politie meldt dat de automobilist die het dodelijk ongeluk veroorzaakte nog steeds zoek is.

https://www.bd.nl/bommele(...)r-nog-zoek~ab8e844f/
  maandag 31 mei 2021 @ 12:46:44 #26
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199693602
quote:
15s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:41 schreef junkiesietze het volgende:
Bij de hardloper zou het idd ook kunnen dat ie van achter is aangereden, daar doe je weinig tegen.
Ik merk bij mezelf dat als ik op een dergelijke weg fiets en er komt een auto van achter aan dat ik toch ook even omkijk om te zien of iemand rekening met mij houdt. Soms ga ik zelfs even aan de kant omdat ik gewoon geen risico wil nemen. De ervaring heeft gewoon geleerd dat mensen niet altijd rekening met je houden, en als je dat weet, kun je daar maar beter een beetje rekening mee houden. Better be safe than sorry zeg maar.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:48:02 #27
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199693618
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:46 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik merk bij mezelf dat als ik op een dergelijke weg fiets en er komt een auto van achter aan dat ik toch ook even omkijk om te zien of iemand rekening met mij houdt. Soms ga ik zelfs even aan de kant omdat ik gewoon geen risico wil nemen. De ervaring heeft gewoon geleerd dat mensen niet altijd rekening met je houden, en als je dat weet, kun je daar maar beter een beetje rekening mee houden. Better be safe than sorry zeg maar.
dan ben je een van de weinigen die fietst zonder muziek in de oren, kon bij de hardloper ook het geval zijn, heeft t niet zien of horen aankomen.
en ik heb ook een auto.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:48:29 #28
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199693623
Waarom zou je blijven staan als niemand het ziet?
Je gaat jezelf niet de problemen in jagen.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:49:33 #29
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199693637
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:48 schreef airconditioning het volgende:
Waarom zou je blijven staan als niemand het ziet?
Je gaat jezelf niet de problemen in jagen.
omdat zoals je ziet, je toch wel gevonden word.. en dan de rapen heeel gaar zijn voor je.
en ik heb ook een auto.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:51:16 #30
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199693665
quote:
15s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:49 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

omdat zoals je ziet, je toch wel gevonden word.. en dan de rapen heeel gaar zijn voor je.
Ik zie nergens dat de persoon is gevonden. En je kan altijd zeggen dat je een paniekreactie had
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:51:29 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199693669
quote:
15s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:48 schreef junkiesietze het volgende:
dan ben je een van de weinigen die fietst zonder muziek in de oren, kon bij de hardloper ook het geval zijn, heeft t niet zien of horen aankomen.
Klopt. Dat vind ik ook niet ook niet zo slim als je je in het verkeer begeeft. Daarnaast ben ik me graag bewust van mijn omgeving ipv dat ik mezelf afsluit. En als ik muziek wil luisteren doe ik dat liever op een relaxede plek zoals thuis bijvoorbeeld. De man was trouwens 52 en ik vermoed dat hij ook geen oortjes in had maar wel dacht dat hij links van de weg wel veilig liep en mensen vast wel rekening met hem hielden.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:53:15 #32
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199693700
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:51 schreef Tengano het volgende:

[..]

Klopt. Dat vind ik ook niet ook niet zo slim als je je in het verkeer begeeft. Daarnaast ben ik me graag bewust van mijn omgeving ipv dat ik mezelf afsluit. En als ik muziek wil luisteren doe ik dat liever op een relaxede plek zoals thuis bijvoorbeeld. De man was trouwens 52 en ik vermoed dat hij ook geen oortjes in had maar wel dacht dat hij links van de weg wel veilig liep en mensen vast wel rekening met hem hielden.
mijn vader is 70 en die loopt met een koptelefoon op buiten tijdens het de hond uitlaten, leeftijd zegt niks.
en ik heb ook een auto.
pi_199696294
twitter
  dinsdag 1 juni 2021 @ 14:00:54 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199705744
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Daar hadden ze niet zo lang voor nodig. Ben benieuwd wat de vermoedelijke bestuurder 'te vertellen' heeft maar dat zullen we wel niet meekrijgen. Tenzij we via de advocaat te horen krijgen dat betrokkene geen herinnering aan een dergelijk voorval heeft. Ja, wat dat betreft geen onze Minpres Mark wel het goede voorbeeld :+
pi_199705789
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 16:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
waarom hebben ze kenteken afgeplakt?
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_199706200
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef Tengano het volgende:

[..]

Daar hadden ze niet zo lang voor nodig. Ben benieuwd wat de vermoedelijke bestuurder 'te vertellen' heeft maar dat zullen we wel niet meekrijgen. Tenzij we via de advocaat te horen krijgen dat betrokkene geen herinnering aan een dergelijk voorval heeft. Ja, wat dat betreft geen onze Minpres Mark wel het goede voorbeeld :+
:{w

Geen actieve herinnering.

Geen herinnering hebben is gewoon totaal ongeloofwaardig. Kom op he, wel even bij de les blijven zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_199708491
Of hij heeft het niet gedaan Maar bij toeval de hardloper zien liggen. Omdat hij vroeger ok al in de picture was voor gevaarlijk rijden heeft hij niemand iets gezegd en is door gereden. Om zaken niet erger te maken zegt hij helemaal niets en gaat er van uit vrij gesproken te worden.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:45:19 #38
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199708529
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:40 schreef qajariaq het volgende:
Of hij heeft het niet gedaan Maar bij toeval de hardloper zien liggen. Omdat hij vroeger ok al in de picture was voor gevaarlijk rijden heeft hij niemand iets gezegd en is door gereden. Om zaken niet erger te maken zegt hij helemaal niets en gaat er van uit vrij gesproken te worden.
En de schade aan de auto? Hoe lul je die weg?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 1 juni 2021 @ 17:56:19 #39
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199708641
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:40 schreef qajariaq het volgende:
Of hij zegt dat er vanuit het niets ineens een man op zijn auto sprong. Waardoor hij snel is weggereden omdat hij bang was dat hij anders de schuld zou krijgen O-)
pi_199708670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En de schade aan de auto? Hoe lul je die weg?
Zie het antwoord hierboven. Zou Roethof nog tijd hebben?
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:01:54 #41
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199708704
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:59 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Zie het antwoord hierboven. Zou Roethof nog tijd hebben?
:D
pi_199708746
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 17:56 schreef Tengano het volgende:

[..]

Of hij zegt dat er vanuit het niets ineens een man op zijn auto sprong. Waardoor hij snel is weggereden omdat hij bang was dat hij anders de schuld zou krijgen O-)
Of zeggen dat je bang was dat het een overvaller was die opeens op zijn auto sprong. Gelukkig kon ie nog hard wegrijden en de overvaller afschudden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_199708768
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:06 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Of zeggen dat je bang was dat het een overvaller was die opeens op zijn auto sprong. Gelukkig kon ie nog hard wegrijden en de overvaller afschudden.
Of een borrel op of wat anders. Ik lees steeds meer dat de bestuurder doorrijdt of de auto verlaat. De straf is wat minder dan.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:09:41 #44
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199708775
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:06 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zou toch wel toevallig zijn als die advocaat straks met dergelijke verklaringen op de proppen komt. Krijg je idd net zo'n Jos B. verhaal; van nou bewijs het dan maar hoe het wel gegaan is meneer de officier, maar mijn client houdt het bij de videoverklaring want hij voelt zich niet in staat om hier in het openbaar over te verklaren en hij verwacht dat hij inmiddels al schuldig is bevonden door alle commotie, Fok!- en overige media-aandacht hieromtrent (trial by media).
pi_199708789
De dader is in ieder geval een lafbek. nu even afwachten of de verdachte als dader aangewezen kan worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Of een borrel op of wat anders. Ik lees steeds meer dat de bestuurder doorrijdt of de auto verlaat. De straf is wat minder dan.
Dat komt ook nog al eens voor. Echter is doorrijden na ongeval ook niet mals, zeker als je niet binnen een dag jezelf meldt.
pi_199708800
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:10 schreef qajariaq het volgende:
De dader is in ieder geval een lafbek. nu even afwachten of de verdachte als dader aangewezen kan worden.
[..]

Dat komt ook nog al eens voor. Echter is doorrijden na ongeval ook niet mals, zeker als je niet binnen een dag jezelf meldt.
Ok ik hoop het.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199708816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:10 schreef qajariaq het volgende:
[..]

Ik kan het me nog enigszins voorstellen dat je uit paniek doorrijd maar als je weer bij zinnen komt dan zou je toch heel rap weer teruggaan (of melden bij de politie) lijkt me.
pi_199708832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:13 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik kan het me nog enigszins voorstellen dat je uit paniek doorrijd maar als je weer bij zinnen komt dan zou je toch heel rap weer teruggaan (of melden bij de politie) lijkt me.
Nee niet echt je rijdt een mens aan. Een ongeluk kan altijd gebeuren.
pi_199708842
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:13 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Precies, de truuk is dan even je roes uitslapen of melden dat je thuis van de schrik een paar borrels hebt gedronken en dan de politie bellen. Dat zijn ook lafbekken maar juridisch sta je dan een stuk sterker dan dronken gepkt te worden of je helemaal niet melden.
pi_199708856
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee niet echt je rijdt een mens aan. Een ongeluk kan altijd gebeuren.
Praat het ook niet goed en zou het zelf ook absoluut niet doen maar als het zo onverwacht gebeurd kan ik me voorstellen dat je uit paniek nog even doorrijd. Om daarna zo snel mogelijk terug te keren.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 18:20:59 #51
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199708898
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:17 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Praat het ook niet goed en zou het zelf ook absoluut niet doen maar als het zo onverwacht gebeurd kan ik me voorstellen dat je uit paniek nog even doorrijd. Om daarna zo snel mogelijk terug te keren.
Misschien maakt die procedure ook geen deel uit van het theorie-examen, waardoor mensen gewoon even niet weten hoe je in zo'n situatie moet handelen. Misschien goed om dit toch even op te nemen.
pi_199708928
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:20 schreef Tengano het volgende:

[..]

Misschien maakt die procedure ook geen deel uit van het theorie-examen, waardoor mensen gewoon even niet weten hoe je in zo'n situatie moet handelen. Misschien goed om dit toch even op te nemen.
Lol wat? Je rijdt iemand aan en je denk ach dat was niet op mijn theorie examen _O-
pi_199708964
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Lol wat? Je rijdt iemand aan en je denk ach dat was niet op mijn theorie examen _O-
U rijdt een hardloper aan met een flinke vaart, wat doet u :

A. U rijdt door en doet net of er niets gebeurd is.
B. U rijdt door en neem nog een alcoholische versnapering om van de schrik te bekomen.
C. U stapt uit en kijkt of niemand het gezien heeft. Vervolgens sleept u het lichaam naar de greppel.
D. U stapt uit en kijkt wat u kunt doen en belt zo snel mogelijk de hulpdiensten.
pi_199708979
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:28 schreef Pedroso het volgende:

[..]

U rijdt een hardloper aan met een flinke vaart, wat doet u :

A. U rijdt door en doet net of er niets gebeurd is.
B. U rijdt door en neem nog een alcoholische versnapering om van de schrik te bekomen.
C. U stapt uit en kijkt of niemand het gezien heeft. Vervolgens sleept u het lichaam naar de greppel.
D. U stapt uit en kijkt wat u kunt doen en belt zo snel mogelijk de hulpdiensten.
E. je gaat je roes uitslapen.
pi_199709257
Je moet ook altijd hardlopen aan de kant van de weg waar het verkeer je tegemoet komt. Dan word je niet snel verrast door een imbeciel die niet oplet. Het verbaast me wel eens hoeveel mensen deze simpele wijsheid negeren en het verkeer van achteren laten komen.
pi_199709260
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 18:30 schreef Soury het volgende:

[..]

E. je gaat je roes uitslapen.
F. U doet een factory reset op uw telefoon zodat de politie er niet (zo makkelijk) achterkomt dat u zat te whatsappen
pi_199709296
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Je moet ook altijd hardlopen aan de kant van de weg waar het verkeer je tegemoet komt. Dan word je niet snel verrast door een imbeciel die niet oplet. Het verbaast me wel eens hoeveel mensen deze simpele wijsheid negeren en het verkeer van achteren laten komen.
Zo te zien was het niet een erg brede weg.
pi_199709321
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Zo te zien was het niet een erg brede weg.
Ja dan heb je weinig keus. En dan verwacht je ook niet dat een imbecieltje te snel rijdt.
  dinsdag 1 juni 2021 @ 19:16:51 #59
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_199709419
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb je wel goed gekeken aan welke kant de auto schade had, en aan welke kant van de weg hij die man dus geschept heeft.
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 12:36 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ik merk zelf op de fiets ook wel dat auto's soms veel te dicht langs mij heen rijden. Ik vermoed dat dat veel te maken heeft met dat mensen teveel met andere dingen (hun telefoon oid) bezig zijn.
pi_199709454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:16 schreef Tengano het volgende:

[..]

Heb je wel goed gekeken aan welke kant de auto schade had, en aan welke kant van de weg hij die man dus geschept heeft.
[..]

Ja kut, dan rij je maar door
pi_199709503
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:16 schreef Tengano het volgende:

[..]

[..]

Ff kijken..bestuurderskant..dus dan liep de hardloper sowieso aan de goede kant van de weg. Nou ja, in theorie dan
pi_199709652
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ff kijken..bestuurderskant..dus dan liep de hardloper sowieso aan de goede kant van de weg. Nou ja, in theorie dan
Al liep hij in het midden. Je laat niet iemand dood gaan
pi_199709687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juni 2021 19:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Al liep hij in het midden. Je laat niet iemand dood gaan
Idd.. voor mij is dit een voorbeeld van de verhuftering van de maatschappij. Iemand die je niet kent..wat kan jou die persoon verrotten..al ligt hij dood in de berm. Die instelling hebben veel meer mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')