Plaknacht moet toch de temperatuur toch op 20+ blijven?quote:Op donderdag 3 juni 2021 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
Vannacht eerste nacht inderdaad die je als ''plaknacht'' mag bestempelen. Maar hey, ventilator aangezet in slaapkamer en gewoon 8 uur geslapen hoor, dus ik klaag niet
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:01 schreef DemonRage het volgende:
Nou beginnen er buien met onweer te ontstaan. De eerste die ons land gaat bereiken trekt richting Zuid-Limburg.
Het dauwpunt tikt op sommige plaatsen de 18°C aan.
Om te plakken is vooral het gevoelsmatige van belang neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juni 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Plaknacht moet toch de temperatuur toch op 20+ blijven?
Hoop dit jaar echt zo min mogelijk absurd hete nachten, dat het niet kouder wordt dan 25 graden en om 23:00 nog 30+
Gister was het warmer, maar vond ik het wel aangenamer.quote:Op donderdag 3 juni 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:
Damn zeg wat is dit lekker. Met laptopje in de tuin, koud flesje water, licht briesje dat af en toe voorbij komt. Chill muziekje in de oortjes. Kan echt niet beter dan dit.
Thuiswerken in je hemdje en korte broek en blote voeten = PURRRRFECT![]()
Pre corona had ik nu met lange broek en overhemd aan op een benauwd kantoor gezeten met alle ramen hermetisch dichtgetimmerd. Fuck dat zeg.
Gisteren was de warmte ook nog niet helemaal doorgedrongen in de stenenquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gister was het warmer, maar vond ik het wel aangenamer.
Daarom, niet binnen zitten nu maar buiten. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 3 juni 2021 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren was de warmte ook nog niet helemaal doorgedrongen in de stenen
Maar gisteravond werd het wel vrij snel heel erg benauwd, en dat is niet meer goedgekomen.
Buiten is het stervensbenauwdquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daarom, niet binnen zitten nu maar buiten. Hoe moeilijk kan het zijn
Hier ook meer wolken dan zon momenteel, maar het briesje is perfect. Dat briesje heb ik binnen nauwelijks. Dus buiten is en blijft fijnerquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buiten is het stervensbenauwd
De zon is zelfs weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |