Ik weet het niet. Jij weet het niet. Niemand weet het. Punt. Dat is gewoon een feit. We weten de lange-termijn effecten nog niet.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt he.. Van die mensen die meteen beginnen te gillen dat ze je DNA aan het aanpassen zijn etc
0-12: de oudersquote:Op zondag 30 mei 2021 17:42 schreef Celestien het volgende:
Waar ik me wel afvraag is hoe het gaat verlopen als minderjarige kinderen zich willen laten vaccineren, maar de ouders zeggen: nee. Wiens stem is dan belangrijker?
Kijk even hoe de WGBO in elkaar zit voordat je allerhande onzin gaat verspreiden man.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij duidelijk, de ouders/verzorgers. Het minderjarige kind heeft in relatie tot leeftijd (12/14/16) weinig te vinden tenzij dit dit tegen het aannemelijk te maken belang van het kind ingaat. Ik denk vooral aan medisch of sociaal noodzakelijk om bv (stel dat) gewoon naar school te kunnen.
Wanneer het kind echt zelf een vaccinatie wil en dat ook maatschappelijk aanvaardbaar is, zal er vast wel een "hulporganisatie" komen die dat gaat doen. Eenmaal dat het kind gevaccineerd is, is niet meer te voorkomen ("fait accompli" methodes).
Er zijn meer gevallen waarbij ouders in hun (gebrek aan) "zorg", opzij werden gezet vwb hun principes.
Blij te lezen.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
0-12: de ouders
12-16: in beginsel beide toestemming maar als puntje bij paaltje komt kind
16+ is in de Gezondheidszorg gewoon volwassen.
Dat iets zo logisch, verklaarbaar is of makkelijk kan, maakt het daarmee nog niet acceptabel.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Mrna is zo kwetsbaar dat is al uit elkaar aan het vallen zodra het geïnjecteerd is, het is een omhulsel van vet. Het veranderd niets aan je het geeft alleen je immuunsysteem een seintje om te beginnen met afweren zonder dat nare nadeel dat de boel in overdrive schiet.
Wat had je liever gezien dan? Gewoon lekker laten COVID laten rauzen?quote:Op zondag 30 mei 2021 18:35 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat iets zo logisch, verklaarbaar is of makkelijk kan, maakt het daarmee nog niet acceptabel.
Genoeg dingen die zelf niets inhouden en evt op termijn, wel degelijk zorgen voor een fundamentele verandering.
De vraag is voor mij is dan of die uitkomst dan gewenst is. Daarin speelt ook een gevoel of zienswijze mee dat ik bvk zelf beslis over zaken die onomkeerbaar uitwerken.
Los daarvan zijn we een fundamentele grens overgestoken door met Covid19 het alleszins acceptabel en (ik denk: heel gewoon) te vinden dat men de celwerking van mensen kunstmatig veranderd om daarmee een algemeen belang te dienen. Ik hoop, vooral, dat het hier bij een eenmalige uitzondering blijft maar vrees dat teerling is geworpen.
Ik gaf ook de leeftijd 12/14/16 aan. En ook onder de 12 kan men ook ingrijpen, door bv de ouders buitenspel te zetten als dat in het belang van het kind is. Het uitgangspunt is nog steeds dat de ouders zeggenschap over hun kinderen hebben.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kijk even hoe de WGBO in elkaar zit voordat je allerhande onzin gaat verspreiden man.
Ach dat mensen zich zorgen maken kan ik nog inkomen. Maar in mijn omgeving zijn het altijd de mensen die geen enkele moeite doen om zich maar in te lezen of op een andere manier aan info te komen. Ik heb meerdere vrienden die het over het onvruchtbaarheidsverhaal bij kinderen hebben terwijl in dezelfde vriendengroep ook 2 mensen zitten wiens werk het is om dat soort dingen te maken. En als ik dan vervolgens vraag waarom ze niet even naar die 2 appen ben ik degene die gek wordt aangekeken.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt he.. Van die mensen die meteen beginnen te gillen dat ze je DNA aan het aanpassen zijn etc
nope, Duitsland is nog steeds oranje, pas bij geel mag je die dingen.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gelukkig wordt die soep niet zo heet gegeten als ze opgediend werd; ik mag vanaf morgen hier in de Kreisstadt gewoon ongevaccineerd en ongetest op het terras zitten. De negatieve testresultaat-eis is er dan nl. vanaf door het lage aantal besmettingen. Wanneer m'n vriendin over anderhalve week jarig is kunnen we ook weer gewoon ongetest in een restaurant gaan uit eten.
Janssen is maar 66% ofzo hè itt Fizer enz 90+. Dus oppassen kan nog steeds geen kwaad.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:31 schreef Noek het volgende:
Ik heb iig Jansen in mijn flikker dus dit is niet meer mijn pandemie.
Ik zoek dat niet op ik ben daar niet slim genoeg voor en dat is zoveel vaktaal of juist niet dat het bijna onmogelijk is om je als leek goed te informeren. Ik ben goed van vertrouwen en in de gelukkige omstandigheid dat een vriendin van me wel zo slim is en mij in lompe lekentaal kan vertellen hoe het werkt.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is aannemelijk. Helemaal weten we het natuurlijk nog niet. mRNA heeft zo veel functies, zoek maar eens op. Waar komt dat Spike eiwit allemaal tot expressie nadat het geïnjecteerd is? Hoe lang duurt dat? Wat is de invloed op andere functies? Zijn er nog shRNA die er iets mee doen? mRNA is zo gigantisch veelzijdig.
The devil is in the details. We weten gewoon nog niet wat de lange-termijn effecten zijn.Dat is gewoon een feit.
Voor Covid?quote:Op zondag 30 mei 2021 18:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik gaf ook de leeftijd 12/14/16 aan. En ook onder de 12 kan men ook ingrijpen, door bv de ouders buitenspel te zetten als dat in het belang van het kind is. Het uitgangspunt is nog steeds dat de ouders zeggenschap over hun kinderen hebben.
Dat interesseert het plaatselijke Ordnungsamt inmiddels ook niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nope, Duitsland is nog steeds oranje, pas bij geel mag je die dingen.
quote:Op zondag 30 mei 2021 16:22 schreef Noek het volgende:
Ja hoi, ik zit in de wachtruimte na mn vaccin. Geen koffie, cake of een versnapering, niks.
1 ster - would not recommend
spoetnik 95%quote:Op zondag 30 mei 2021 18:50 schreef DX11 het volgende:
[..]
Janssen is maar 66% ofzo hè itt Fizer enz 90+. Dus oppassen kan nog steeds geen kwaad.
[ afbeelding ]
Ja jammer dat ze wat anders in de trials gebruikten dan in de producten die de wijde wereld in gingen, toch?quote:
Als keuze ja en zo je wilt; nee.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat had je liever gezien dan? Gewoon lekker laten COVID laten rauzen?
Ik dacht 140%, dat is bij alles uit Rusland toch?quote:
stond op twitter, ja, wil wel weten van het EMA ervan vindtquote:Op zondag 30 mei 2021 19:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze wat anders in de trials gebruikten dan in de producten die de wijde wereld in gingen, toch?![]()
![]()
Siquote:Op zondag 30 mei 2021 19:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stond op twitter, ja, wil wel weten van het EMA ervan vindt
Te laat, zit al op de Bahama's.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:50 schreef DX11 het volgende:
[..]
Janssen is maar 66% ofzo hè itt Fizer enz 90+. Dus oppassen kan nog steeds geen kwaad.
[ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn zo een antivirus dat niet alleen Covid19 tot 95% effectief bestrijdt maar zelf 140% efficiënt ook op jacht gaat naar reeds aanwezig besmettingen om die uit te roeien.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:06 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik dacht 140%, dat is bij alles uit Rusland toch?
Niks te vreten?! Laat dan maar en sterf maar met je vaccin.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:52 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Die zeikboomer in andere topic na haar vaccinatie nog gezien? Misschien kwam ze voor prik nummer twee. Of is ze afgehaakt wegens geen cake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |