Komt uit het Reddit woordenboekquote:Op zondag 30 mei 2021 15:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Die nieuwe woorden van tegenwoordig rollen ook niet echt lekker van de tong hè?!
Ja, heb dat in deze SC geleerdquote:Op zondag 30 mei 2021 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Simpcuck of rasautist, wat is het? Of krijg je gewoon een strakke plasser van heel hard gillen?
Nu nog wonen als een volwassenen en ik kan alles afstrepenquote:Op zondag 30 mei 2021 15:50 schreef Azula het volgende:
[..]
En toch toon je het door het recht te zetten met aloa. Niks mis mee.
De leef is geen lijstje habibo.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu nog wonen als een volwassenen en ik kan alles afstrepen
Nee anders was het wel blanco hahahquote:
Mijn moedertaal geeft me al ellende genoeg.quote:
Autistentaal, dat wordt getypt niet uitgesprokenquote:Op zondag 30 mei 2021 15:48 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Die nieuwe woorden van tegenwoordig rollen ook niet echt lekker van de tong hè?!
Daar krijg je micro-balletjes vanquote:
Zn opgezwollen voeten zijn geëxplodeerd dus ripquote:
Nee dat niet.quote:
Treurigquote:Op zondag 30 mei 2021 16:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zn opgezwollen voeten zijn geëxplodeerd dus rip
Wel leuk dat je als kind vroeger droomde over al die levenservaring alsof het zulks positiefs wasquote:Op zondag 30 mei 2021 17:01 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ben ik emotioneel volwassen als ik een burn-out heb gehad door alle levenservaring die me dat heeft opgeleverd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |