Dus een keer je woorden terugnemen staat gelijk aan geen ruggengraat hebbenquote:Op zondag 30 mei 2021 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeker gevraagd of je zijn ruggengraat mag lenen
Never back down!!!quote:Op zondag 30 mei 2021 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus een keer je woorden terugnemen staat gelijk aan geen ruggengraat hebben
[ afbeelding ]
Ik denk dat je er juist mee aantoont wel over een ruggengraat te beschikkenquote:Op zondag 30 mei 2021 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus een keer je woorden terugnemen staat gelijk aan geen ruggengraat hebben
[ afbeelding ]
Oh jawel hoor. Jezelf beetje afremmen af en toe is echt niet ergquote:
quote:
Zit je weer tieten te kijken op Dumpert, kleine viespeuk.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Blijf er nou even af godverdomme. Zie niks zo met die grote handen! Kan iemand die chat contact met haar heeft even wat regie tips geven. Dit is gewoon irritant om naar te kijken. Rustig aan, laat eerst van alle kanten in de verpakking zien. Dus sideview, underview, pan back. Dan ruuuustiiiiggg dat topje omlaag. Niet meteen gaan knijpen alsof het klei is! Maar streel zachtjes de tepels daarna misschien een beetje squeezen. Even sprayen met wat water en weer wat sideviews met beter lichteffect. Dan i.p.v schudden alsof je in een tractor zit, gewoon zachtjes op en neer wiegen.
Als ik denk dat ik denk, maar eigenlijk niet denk, denk ik dan?quote:
Ik denk het.quote:Op zondag 30 mei 2021 13:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Als ik denk dat ik denk, maar eigenlijk niet denk, denk ik dan?
Wel een sletje is ze in die filmquote:Op zondag 30 mei 2021 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Never Back Down (2008) - IMDb is echt leuke film lol
amber haert WOW
Die is wel vet jaquote:Op zondag 30 mei 2021 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Never Back Down (2008) - IMDb is echt leuke film lol
amber haert WOW
Zo bedoelde je hem zekerquote:Op zondag 30 mei 2021 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze lijkt op mijn middelbare school crush die ik aanrandde lol
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:45 schreef Fok-it het volgende:
Heb aloa al een dm gestuurd jongens, dat berichtje was inderdaad niet nodig. Nou iedereen weer van het zonnetje genieten
Simpcuckquote:Op zondag 30 mei 2021 10:45 schreef Fok-it het volgende:
Heb aloa al een dm gestuurd jongens, dat berichtje was inderdaad niet nodig. Nou iedereen weer van het zonnetje genieten
Simpcuck of rasautist, wat is het? Of krijg je gewoon een strakke plasser van heel hard gillen?quote:
Volwassenheid is overratedquote:
Dat zal ik gemakshalve dan maar van je moeten aannemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |