SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja nou ja, bedoel je dan "op dit moment" of "tegen de tijd dat je aankomt bij wat je nu denkt dat het einde is"?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gewoon dat het ergens begint en ergens stopt
Als het een einde had wat zou daar dan achter zitten? Hu? Huu?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende: Maar fles denk jij dat het heelal eindig is?
Ja dat er een punt komt waar je niet verder kanquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, bedoel je dan "op dit moment" of "tegen de tijd dat je aankomt bij wat je nu denkt dat het einde is"?
ja dat is ook zo ietsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het een einde had wat zou daar dan achter zitten? Hu? Huu?
Of je komt op een punt waar tijd niet bestaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat er een punt komt waar je niet verder kan
Wat dacht je van .....quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het een einde had wat zou daar dan achter zitten? Hu? Huu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Wat dacht je van .....Definieer niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Nee dat zul je niet zo gauw zien gebeuren. Zelfs niet met je tien miljard jaar oude krulletjes (wist je trouwens dat je neus en je oren nooit stoppen met groeien?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat er een punt komt waar je niet verder kan
Dat soort avonden heb ik wel eens gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je komt op een punt waar tijd niet bestaat.
Jij kent ballie niet goed genoeg denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
L
[..]![]()
Doe je dat ook bij mensen als je zo’n algemeen praatje hebt, mooi weer blablablabla..ineens ernstig kijkt en vraagt: “is het heelal eindig”
En dan de volgende dag een ernstig kijkende vriendin op de rand van het bed.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort avonden heb ik wel eens gehad
Leeg, inhoudsloosquote:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort avonden heb ik wel eens gehad
Pinokkioquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zul je niet zo gauw zien gebeuren. Zelfs niet met je tien miljard jaar oude krulletjes (wist je trouwens dat je neus en je oren nooit stoppen met groeien?)
Dan kom je niet bij zo'n slagboom met oud gras eromheen en een bordje of zo. Nee. Geloof ik niet tenminste
Dit fenomeen heeft zich eens voorgedaan op een moment waarbij we de morgen daarna op vakantie zouden gaan met de auto. Had mijn spullen nog niet ingepakt op dat moment, dus wel kwade gezichten gehad totdat we door de kanaaltunnel waren.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan de volgende dag een ernstig kijkende vriendin op de rand van het bed.
ja dta van de neus en oren wist kquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zul je niet zo gauw zien gebeuren. Zelfs niet met je tien miljard jaar oude krulletjes (wist je trouwens dat je neus en je oren nooit stoppen met groeien?)
Dan kom je niet bij zo'n slagboom met oud gras eromheen en een bordje of zo. Nee. Geloof ik niet tenminste
Mijn kledingstukken en vrouwelijke kledingstukken herken ik wel. Heb ik altijd een vreemde tekst gevonden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn?
Huss meeuwis is homo?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn kledingstukken en vrouwelijke kledingstukken herken ik wel. Heb ik altijd een vreemde tekst gevonden.
IK STEL HIER DE VRAGEN JONGEDAMEquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Wist jij hoe een vlieg land op het plafond?
hij maakt een halve looping en land zo op het plafondquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK STEL HIER DE VRAGEN JONGEDAME![]()
![]()
nee
Wie zegt dat het verdwijnt dan?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
Das het zelfde als met het zwarte gat. Alles wat daar in gaat verdwijnt...
Ja waar gaat het dan heen?
het verdwijnt....
dat kan niet
Alles heeft een einde en een worst wel twee.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
het verdwijnt....
dat kan niet
Onderstebovenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dta van de neus en oren wist k![]()
Wist jij hoe een vlieg land op het plafond?
Ja of "hij maakt twee driekwart corkscrew en zes loopings en hij landT op het plafond."quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij maakt een halve looping en land zo op het plafond
Ja dat zeggen ze toch over zwarte gaten? Dat het alles opsloktquote:
En heeft een absoluut niets dan nog een tijd?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Een absoluut niets is wel lastig te bepalen met onze beperkte waarneming.
nee het is een halve looping. ze hebben het onderzochtquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of "hij maakt twee driekwart corkscrew en zes loopings en hij landT op het plafond."
ja technisch gezien zou je daar mokerdik van moeten worden iddquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze toch over zwarte gaten? Dat het alles opslokt
een beetje zoals ik die kaasstengels net naar binnen heb gewerkt
De vraag is of het wel verdwijnt, misschien zitten wij wel in een zwart gat maar kunnen we dat met onze beperkte intelligentie niet waarnemen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij jou weten we hoe dat eindigt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lastig vast te stellen als er geen orientatiepunt is (bijv. carbon dating).quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En heeft een absoluut niets dan nog een tijd?
US had ons dat dan wel verteld hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is of het wel verdwijnt, misschien zitten wij wel in een zwart gat maar kunnen we dat met onze beperkte intelligentie niet waarnemen.
Buttplug met pluizige staartquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij jou weten we hoe dat eindigt.
Leuk weetje, waar het uitkomt kun je ook wat instoppen.
nee in een zwart gat zouden wij dood zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vraag is of het wel verdwijnt, misschien zitten wij wel in een zwart gat maar kunnen we dat met onze beperkte intelligentie niet waarnemen.
NOu jongens. Los heeft het toch even vol gehouden om normaal te doenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij jou weten we hoe dat eindigt.
Leuk weetje, waar het uitkomt kun je ook wat instoppen.
Zoek op reddit even naar /r/ELI5 en dan event horizon en singularity.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
het verdwijnt....
dat kan niet
Denk te ingewikkeld op dit tijdstipquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek op reddit even naar /r/ELI5 en dan event horizon en singularity.
Fijne subreddit dat.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoek op reddit even naar /r/ELI5 en dan event horizon en singularity.
Dat weten we niet, en tijd en materie continuüm wordt vervormd naar onze waarneming, maar dat betekent niet dat het ook daadwerkelijk zo is.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee in een zwart gat zouden wij dood zijn.
Daar is ELI5 voor; dat is allemaal vrij eenvoudig uitgelegd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk te ingewikkeld op dit tijdstip
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US had ons dat dan wel verteld hoor.
Kan je kwispelen.quote:
Ja je hoeft er niet een hele mental image bij te schetsen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hoeft er niet een hele mental image bij te schetsen hoor.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je FOK!t nu met buttplug?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ik nu ook een soort van.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je hoeft er niet een hele mental image bij te schetsen hoor.
Of hij moet nog een beetje doorpersen om de gerrie er uit te krijgen.quote:
Misschien heeft hij wel een verlengde ruggengraat dat het een staartje isquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij moet nog een beetje doorpersen om de gerrie er uit te krijgen.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij moet nog een beetje doorpersen om de gerrie er uit te krijgen.
Of hij is een hyperintelligent buitenaards wezen dat zich probeert voor te doen als mensquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een verlengde ruggengraat dat het een staartje is
Ze bestaan. Ik bezit er geen.quote:
Is leuker voor mannen hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuk cadeau voor je vriendin toch.
Ja dat oversekste gedoe van mannen van middelbare leeftijd op een forum heb ik nooit begrepenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent best een preuts balletje eigenlijk
Alsof ik tussen de boeren woonquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
US dr heeft iemand in je drinkwater gepoept.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-is-gezet~acd223bd/
Wel bijzonder dat jij dat als eerste weetquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
US dr heeft iemand in je drinkwater gepoept.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-is-gezet~acd223bd/
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat oversekste gedoe van mannen van middelbare leeftijd op een forum heb ik nooit begrepen
Walgelijk ja, wil iedereen daarmee ophouden aub, wordt er misselijk van.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat oversekste gedoe van mannen van middelbare leeftijd op een forum heb ik nooit begrepen
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of hij is een hyperintelligent buitenaards wezen dat zich probeert voor te doen als mens
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walgelijk ja, wil iedereen daarmee ophouden aub, wordt er misselijk van.
Ik ben geen kerel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van middelbare leeftijdquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou inderdaad er zou veel meer aandacht voor kantklossen moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet van middelbare leeftijd.quote:
Is dat een handschoenfret?quote:
Ook irl hoor. En tis niet zo dat je ballen verschrompelen als je 30 of 40 wordt hč.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik las kutkotsenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad er zou veel meer aandacht voor kantklossen moeten zijn.
Of extreem strijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Correct.quote:
Ik was er wel even bang voor op mijn 30ste verjaardag.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook irl hoor. En tis niet zo dat je ballen verschrompelen als je 30 of 40 wordt hč.
Nee dat is al jaren terugquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van middelbare leeftijd
Ja okee. Verdient ook meer aandacht inderdaad. Maar dat stond er nietquote:
Da's nog best ingewikkeld trouwens. En dan zie je die oude besjes razendsnel gaan met die klosjes.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was middelbareschool leeftijd, dat is iets anders.quote:
Dat gebeurt pas als je 45 bentquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook irl hoor. En tis niet zo dat je ballen verschrompelen als je 30 of 40 wordt hč.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, is het dan poeier schieten? Zou een nieuwe mirena schelen.quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct.
Ooit gaan we trouwens magiccen hier, kerel is niet tegen en ik heb Erwindikkie hier vlakbij wonen. Weet je dat alvast.
Ze groeien zelf een beetje, vind je niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was er wel even bang voor op mijn 30ste verjaardag.
Ja toch zie je dat vaak bij te dikke, rokende mannen, type vrachtwagen chauffeur of karpervisser.quote:
Hoe zie jij dat dan precies?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch zie je dat vaak bij te dikke, rokende mannen, type vrachtwagen chauffeur of karpervisser.
Nog wel stoer lullen maar omhoog wil die nie.
Stuk ijzer met hormonen in mijn baarmoeder, antikotermaatregel.quote:
Ik ken iemand die is beide. Zal eens vragen naar zijn erectieproblemenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
vrachtwagen chauffeur of karpervisser.
Oh nice! Hier is het wel echt te lang geleden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik heb gisteravond nog de hele avond commander gedaan. Wel 1v1 omdat er mensen moesten afzeggen.![]()
Wel leuke potjes gehad
En ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is beide. Zal eens vragen naar zijn erectieproblemen
Vanaf dat moment ga je in matching jassen van de ANWB fietsen op de Veluwe.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, is het dan poeier schieten? Zou een nieuwe mirena schelen.
Ehm. Misschien dat we eens samen een balletje mayo zouden eten, maar verder sla je wel een paar pionnetjes over ben ik bang hoorquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze leefden nog lang en gelukkig
Misschien volgende week weer. Heeft nog iemand een boosterbox commander legendsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh nice! Hier is het wel echt te lang geleden.
Ik ben ruim vijf jaar jonger he.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf dat moment ga je in matching jassen van de ANWB fietsen op de Veluwe.
Vanaf dat moment gaan vrouwen bier drinken in plaats van het flesje pijpen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanaf dat moment ga je in matching jassen van de ANWB fietsen op de Veluwe.
Shinyquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien volgende week weer. Heeft nog iemand een boosterbox commander legends
quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stuk ijzer met hormonen in mijn baarmoeder, antikotermaatregel.
Flesje pijpen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf dat moment gaan vrouwen bier drinken in plaats van het flesje pijpen.
Ik drink sinds ik alcohol drink voornamelijk bier?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanaf dat moment gaan vrouwen bier drinken in plaats van het flesje pijpen.
Hopen op een mana drain, jeweled lotus, akroma en/of hullbreacherquote:
quote:
Nou toevallig sprak ik mijn zwager vanmiddag en die zei dat en kan het weten.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is beide. Zal eens vragen naar zijn erectieproblemen
Another part of the univers that happens completely beside mequote:
Ik duim voor jequote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hopen op een mana drain, jeweled lotus, akroma en/of hullbreacher
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Another part of the univers that happens completely beside me
Dank je.quote:
Het mooie is dat mocht er ondanks de hormonen een bevruchting plaatsvinden, het alsnog aborteert dankzij de weerhaak.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Another part of the univers that happens completely beside me
Het "wat" is vrij simpel hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet dit onderwerp, kan uren duren
Wat moeten we met dit schepselquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooie is dat mocht er ondanks de hormonen een bevruchting plaatsvinden, het alsnog aborteert dankzij de weerhaak.
Of koperspiraal als je geen zin hebt in hormonen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het mooie is dat mocht er ondanks de hormonen een bevruchting plaatsvinden, het alsnog aborteert dankzij de weerhaak.
Hangt er een dooie hamster aan je eierstokken te bengelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hangt er een dooie hamster aan je eierstokken te bengelen.
Correct.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of koperspiraal als je geen zin hebt in hormonen.
Lijkt me voor de foto gedaan en niet dat die dat de hele ontwikkeling vast heeft gehad, dan zou het eerder in zijn embryo zitten vergroeid ofzo.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kijk wat het kind vast heeft :p
Okee dat is eigenlijk ook wel perfectly genoegquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet dit onderwerp, kan uren duren
Het mooie hieraan is dat het zo zeldzaam is dat het nieuws is.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou kijk wat het kind vast heeft :p
Dat snap ik. Ex van mij ging niet zo goed op allerlei extra hormonen dus koperspiraal was wel een uitkomst.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct.Al bevalt het minder bloeden me uitstekend voorlopig.
waarom zouden ze dat nou were doenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me voor de foto gedaan en niet dat die dat de hele ontwikkeling vast heeft gehad, dan zou het eerder in zijn embryo zitten vergroeid ofzo.
Goh.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
Wat een ontzettend matige film zeg![]()
Cruella is zogenaamd de good guy, en dan een cliché mix tussen The Devil Wears Prada en Ocean's Eleven met een sausje van '70's hitjes![]()
weerhaak in de Arie van je babyquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me voor de foto gedaan en niet dat die dat de hele ontwikkeling vast heeft gehad, dan zou het eerder in zijn embryo zitten vergroeid ofzo.
Dat je geboren wordt met dat ding als een soort Prince Albertquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles voor de views hequote:
GMTAquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je geboren wordt met dat ding als een soort Prince Albert
Krijg je nog meer van die weeklingenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dat ze zich moeten richten op de pil voor mannen
Ja. Maar dan zou ik daar als vrouw niet op vertrouwenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
Is afgebroken, want de proefkonijnen werden te labiel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
metromannenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je nog meer van die weeklingen
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is afgebroken, want de proefkonijnen werden te labiel.
Scheelt wel het zetten als je 14 bent.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je geboren wordt met dat ding als een soort Prince Albert
als man wel op de pil van de vrouw?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zou ik daar als vrouw niet op vertrouwen
nee moet je ook niet doenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als man wel op de pil van de vrouw?
Eens hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ex van mij ging niet zo goed op allerlei extra hormonen dus koperspiraal was wel een uitkomst.
Begrijp niet zo goed waarom die niet vaker voorgeschreven wordt.
Gewoon vrouwen dus?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is afgebroken, want de proefkonijnen werden te labiel.
Ook niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel een soort fantoompijn bij de gedachte alleen
Wacht nou maar eerst je operatie af.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar dan zou ik daar als vrouw niet op vertrouwen
Nee, de proefkonijnen waren man. Maar tests uitgevoerd door man, dus eh.quote:
Tussen je gulp.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik voel een soort fantoompijn bij de gedachte alleen
Heb wel eens gedacht dat ik ongepland vader zou worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Licht euforisch zelfsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik niet.
ik een licht euforisch gevoel omdat jij stiekem toch ook een beetje zoals mij denkt
Ja geloof niet dat je veel test door instabiele vrouwen kunt laten uitvoeren.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, de proefkonijnen waren man. Maar tests uitgevoerd door man, dus eh.
Heb ik altijd op vertrouwd en altijd goed gegaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wie is dat eigenlijk in jouw UIquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet.
Maar wie het krijgt mag het houden.
ken genoeg verhalen van vrouwen die stoppen met de pil zonder het aan wederhelft te melden. en alles er aan doen zodat ie wat in de oven plaatst.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb wel eens gedacht dat ik ongepland vader zou worden.
Oh want dan kan je ineens zwanger wordenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wacht nou maar eerst je operatie af.
Ken wel een aantal vrouwen die na x jaar relatie aangegeven te hebben te stoppen ermee. Maar dat was netjes aangekondigd. Kon de man besluiten wat hij er mee deed.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken genoeg verhalen van vrouwen die stoppen met de pil zonder het aan wederhelft te melden. en alles er aan doen zodat ie wat in de oven plaatst.
De echt instabielen (m/v) zie je dan ook niet op wat zwaardere posities.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geloof niet dat je veel test door instabiele vrouwen kunt laten uitvoeren.
Turks Fruitquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die scčne in There’s Something about Mary vind ik één van meest hilarische ooit
Gaatjes in condooms prikken.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken genoeg verhalen van vrouwen die stoppen met de pil zonder het aan wederhelft te melden. en alles er aan doen zodat ie wat in de oven plaatst.
Accepteren dat die over een aantal maanden met zo'n klein schreeuwmormel opgescheept zat of een nieuwe vrouw zoeken?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kon de man besluiten wat hij er mee deed.
never heard ofquote:
er kan maar 1 koning zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat ik net zo verdorven ben als jij?
Tijd voor kunstheupquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand hier verstand van de botten.
Ben vorige week hard op mijn heup gevallen. Dacht doet ff 3 dagen pijn en weer over maar het lijkt steeds erger te worden.
Er onder zit een blauw zwarte plek Van 15cm maar wat zeer doet is het heupbot en het steekt ook iets naar buiten.
Naaistreek datquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die moet er af.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben vorige week hard op mijn heup gevallen. Dacht doet ff 3 dagen pijn en weer over maar het lijkt steeds erger te worden.
Er onder zit een blauw zwarte plek Van 15cm maar wat zeer doet is het heupbot en het steekt ook iets naar buiten.
Haarscheurtjes in het bot.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Unchained bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niks over films maar die ene scene in Django unlimited vind ik wel epic
If you need medical assistance, find itquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
mja dat is dan nog wel andersquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken wel een aantal vrouwen die na x jaar relatie aangegeven te hebben te stoppen ermee. Maar dat was netjes aangekondigd. Kon de man besluiten wat hij er mee deed.
Tijd voor een bezoekje arts.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Gebroken heup.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij moest losgewurmd met een tangetje.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken alleen het boek. Maar ik vond Brandende Liefde beter
Effy uit Skins.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
never heard of
dacht heel ff dat je het wellicht zelf was
Dat ongeveer inderdaad. Je zou ook nog condooms kunnen gebruiken eventueel.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Accepteren dat die over een aantal maanden met zo'n klein schreeuwmormel opgescheept zat of een nieuwe vrouw zoeken?
of een andere opening vindenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ongeveer inderdaad. Je zou ook nog condooms kunnen gebruiken eventueel.
Maar dan weet je ook wel welke scene ik bedoel tochquote:
Knipknipquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Accepteren dat die over een aantal maanden met zo'n klein schreeuwmormel opgescheept zat of een nieuwe vrouw zoeken?
Misschien het boek eens herlezenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij moest losgewurmd met een tangetje.
Tijd voor een prostaatonderzoek.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Meh,
Heb de hele dag gewerkt, gesleurd met zware materialen in blote bast, geen centje pijn.
Maar als ik ga zitten, poah.
Nee weet niet op welke scene je doeltquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dan weet je ook wel welke scene ik bedoel toch
Weer met die buttplug met pluizige staart aan het spelen geweest?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Meh,
Heb de hele dag gewerkt, gesleurd met zware materialen in blote bast, geen centje pijn.
Maar als ik ga zitten, poah.
Zou me niet verbazen als het een filmtoevoeging was. Tig jaar geleden voor beide.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien het boek eens herlezenLicht helaas in Hongarije
Ik had het al verbeterd, maar FOK! is weer traagquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het een filmtoevoeging was. Tig jaar geleden voor beide.
En licht
Ja ken de film wel, maar miste naar welke scene je refereerdequote:
Jij kwispelt nu?quote:
Dat was toch in American History X? 🤔quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooiste scčne is die met dat hoofd op die stoeprand
Jepquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat was toch in American History X? 🤔
Is ook een goeie scčne hoorquote:
Een coole juffrouw scheelt weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me wel cool vinden hoor.
En jouw strafbare vergrijpen?
Dat is die nieuwe betaalzendert die het voor de sportliefhebber onmogelijk maakt om "gratis" sport te kijken toch??quote:
yupquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe betaalzendert die het voor de sportliefhebber onmogelijk maakt om "gratis" sport te kijken toch??
Ja, je kan mij door de bomen niet meer zien zeg maar..quote:
Boycotten die uitmelkaidsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is die nieuwe betaalzendert die het voor de sportliefhebber onmogelijk maakt om "gratis" sport te kijken toch??
dat hielp destijds met Sport 7 prima, maar tegenwoordig is alles qua streaming en extra kosten kennelijk normaal gewordenquote:
ja klopt. Nouja ik heb nog steeds de keuze om te zeggen "dan niet". Ik ga niet dood zonder F1 op tv hoor.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hielp destijds met Sport 7 prima, maar tegenwoordig is alles qua streaming en extra kosten kennelijk normaal geworden
Ik sta om 10.00 uur weer in het park voor Bootcampquote:Op zondag 30 mei 2021 00:07 schreef koffief1lter het volgende:
Morgen poging 3857 om vroeg op te staan![]()
Slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
het is toch ook vooral de F1 die belachelijke bedragen wil voor uitzendingen?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
succesquote:Op zondag 30 mei 2021 00:07 schreef koffief1lter het volgende:
Morgen poging 3857 om vroeg op te staan![]()
Slaap lekker
quote:Op zondag 30 mei 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sta om 10.00 uur weer in het park voor Bootcamp
RIPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geheid dat de 'Superleague' dat ook was gaan eisenquote:Op zondag 30 mei 2021 00:10 schreef mschol het volgende:
[..]
het is toch ook vooral de F1 die belachelijke bedragen wil voor uitzendingen?
Superleague had er gewoon moeten komen.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geheid dat de 'Superleague' dat ook was gaan eisen
wat zou dat verbeteren volgens jou?quote:Op zondag 30 mei 2021 00:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Superleague had er gewoon moeten komen.
fifa er uit, corrupte op geld beluste clubeigenaren aan de machtquote:Op zondag 30 mei 2021 00:16 schreef mschol het volgende:
[..]
wilde ze de fifa niet ermee uit knikkeren, dat zou alles al verbeteren
Misschien niets (behalve meer aanbod dus meer vrije handel)quote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik sta om 10.00 uur weer in het park voor Bootcamp
HrrrburpeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
eensquote:Op zondag 30 mei 2021 00:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien niets (behalve meer aanbod dus meer vrije handel)
Maar het zou vrij moeten zijn om een 2e League te beginnen.
Die fifa is zo belachelijk machtig dat ze dat zo kunnen voorkomen.
Kijk elke andere sport heeft meerdere League’s/divisies/competities.
Hoeft niet eens.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eens
Maar dan ga je wel alles parallel krijgen, dus ook een 2e EK/WK, etc
een hoop goede affiches die verloren gaanquote:
Omdat je er van over je nek gaat, denk ik.quote:
Ha! misschien is cool niet helemaal het goede woord ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een coole juffrouw scheelt weer.
Ho ho, mijn voornemens waren niet om crimineel te worden he? Ik kan er niks aan doen dat het op jouw lijstje stond.Maar om je vraag te beantwoorden, nee hooguit kattenkwaad uitgehaald hier.
Wat ga je doen dan?quote:Op zondag 30 mei 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
jongens het is half 9, gooi die brug eens open
Denk dat ik zo meteen begin met een rondje wandelenquote:
lekker vroegquote:Op zondag 30 mei 2021 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat ik zo meteen begin met een rondje wandelen
moet ook, voordat de toeristen wakker worden.quote:
Omlaag bedoel je?quote:Op zondag 30 mei 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
jongens het is half 9, gooi die brug eens open
poteeto, potato..quote:
quote:
*slurpt koffie snel op*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |