SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja nou ja, bedoel je dan "op dit moment" of "tegen de tijd dat je aankomt bij wat je nu denkt dat het einde is"?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou gewoon dat het ergens begint en ergens stopt
Als het een einde had wat zou daar dan achter zitten? Hu? Huu?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:54 schreef bitterbal het volgende: Maar fles denk jij dat het heelal eindig is?
Ja dat er een punt komt waar je niet verder kanquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja, bedoel je dan "op dit moment" of "tegen de tijd dat je aankomt bij wat je nu denkt dat het einde is"?
ja dat is ook zo ietsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het een einde had wat zou daar dan achter zitten? Hu? Huu?
Of je komt op een punt waar tijd niet bestaat.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat er een punt komt waar je niet verder kan
Wat dacht je van .....quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als het een einde had wat zou daar dan achter zitten? Hu? Huu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Wat dacht je van .....Definieer niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Nee dat zul je niet zo gauw zien gebeuren. Zelfs niet met je tien miljard jaar oude krulletjes (wist je trouwens dat je neus en je oren nooit stoppen met groeien?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat er een punt komt waar je niet verder kan
Dat soort avonden heb ik wel eens gehadquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je komt op een punt waar tijd niet bestaat.
Jij kent ballie niet goed genoeg denk ikquote:Op zaterdag 29 mei 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
L
[..]![]()
Doe je dat ook bij mensen als je zo’n algemeen praatje hebt, mooi weer blablablabla..ineens ernstig kijkt en vraagt: “is het heelal eindig”
En dan de volgende dag een ernstig kijkende vriendin op de rand van het bed.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort avonden heb ik wel eens gehad
Leeg, inhoudsloosquote:
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort avonden heb ik wel eens gehad
Pinokkioquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zul je niet zo gauw zien gebeuren. Zelfs niet met je tien miljard jaar oude krulletjes (wist je trouwens dat je neus en je oren nooit stoppen met groeien?)
Dan kom je niet bij zo'n slagboom met oud gras eromheen en een bordje of zo. Nee. Geloof ik niet tenminste
Dit fenomeen heeft zich eens voorgedaan op een moment waarbij we de morgen daarna op vakantie zouden gaan met de auto. Had mijn spullen nog niet ingepakt op dat moment, dus wel kwade gezichten gehad totdat we door de kanaaltunnel waren.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan de volgende dag een ernstig kijkende vriendin op de rand van het bed.
ja dta van de neus en oren wist kquote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zul je niet zo gauw zien gebeuren. Zelfs niet met je tien miljard jaar oude krulletjes (wist je trouwens dat je neus en je oren nooit stoppen met groeien?)
Dan kom je niet bij zo'n slagboom met oud gras eromheen en een bordje of zo. Nee. Geloof ik niet tenminste
Mijn kledingstukken en vrouwelijke kledingstukken herken ik wel. Heb ik altijd een vreemde tekst gevonden.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de vloer ligt een lege fles wijn, en kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |