Eten jullie hotdog vandaag?quote:Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Daarom dus een Teckel: geen verkorte snuit en platgedrukt koppie
[ link | afbeelding ]
Jeroenquote:Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wel zat andere gezondheidsrisico'squote:Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Typisch kopieergedrag van die ouwe die dan ook extra onuitstaanbaar was.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat interessant gaat worden. Hij mag weer optreden. Met zijn band op pad. Daar wilt hij niemand bij hebben dat is zijn ding. Straks zijn concert in AHOY dan is hij weer super moeilijk zoals hij zelf zegt.
Ik denk dat Saartje minder veel trekt dan Mo.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Typisch kopieergedrag van die ouwe die dan ook extra onuitstaanbaar was.
Ben benieuwd hoelang Saartje dit gaat trekken.
En echt he. Als ik die gozer was geweest en half NL ging over de zeik omdat ik mee zou doen dan zou ik elk beeld kapen.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef -river- het volgende:
A2 is gewend dat de zangers van Holland zingt Hazes in zijn kont kruipen en de Streamers zitten hier niet bij dus doen dat niet en dat was gisteren duidelijk te merken.
Ach, ze hep nou een hontje he ...quote:Op zondag 30 mei 2021 15:02 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Typisch kopieergedrag van die ouwe die dan ook extra onuitstaanbaar was.
Ben benieuwd hoelang Saartje dit gaat trekken.
quote:Op zondag 30 mei 2021 15:12 schreef Tally het volgende:
[..]
En echt he. Als ik die gozer was geweest en half NL ging over de zeik omdat ik mee zou doen dan zou ik elk beeld kapen.Elke keer in beeld lopen. Meebleren met de muziek boven de rest uit en door het beeld heen dansen. Maar nee. We zitten liever met een biertje en bacootje aan de bar te zuipen.
Ikzelf was wel blij dattie niet teveel in beeld was
Deze pup is nog zo jong die hoort nog helemaal niet in haar handen te liggen. Laat ze lekker met rust bij moeders en de broertjes en zusjes.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef Woonbootjes het volgende:
Er komt gezinsuitbreiding
[ link | afbeelding ]
Ik vraag mij af of hier goed overnagedacht is. Met het ongeregeld leven dat hij heeft.quote:
Dat is wel zeker. Kijk maar eens naar de likes bij beide dames. Dan weet je genoeg.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat Saartje minder veel trekt dan Mo.
Boeit toch niet?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of hier goed overnagedacht is. Met het ongeregeld leven dat hij heeft.
Ja triest genoeg denkt dat volk zo. Deze pup hoort bij moeders te liggen en te groeien.quote:
Te jong om te poseren . Laat ze met rust.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:40 schreef fleuril het volgende:
volgens mij post ze bestaande foto's van https://www.instagram.com/frenchies.only/?hl=nl en is het niet haar hondje
Oei, die postte ik paar jaar terug in het Utopia topic. Ze waren not amused, discriminatie enzoquote:
Dat is inderdaad goed te zien. Dat wordt dus een hond met gedrags-, hechtingsproblematiek. Of ben ik nu te negatief?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Deze pup is nog zo jong die hoort nog helemaal niet in haar handen te liggen. Laat ze lekker met rust bij moeders en de broertjes en zusjes.
De zoveelste.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:03 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed te zien. Dat wordt dus een hond met gedrags-, hechtingsproblematiek. Of ben ik nu te negatief?
Nee klopt , maar ze moet er vanaf blijven de pup is nog veel te jong .quote:Op zondag 30 mei 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Staat toch helemaal niet bij dattie nu al mee komt?
Flinke opgeblazen tetten.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CPf_YxWDqdP/?utm_medium=copy_link
Die tekst bij de foto,![]()
Maakt indruk hoor, zeker in combinatie met de foto
Lijkt wel een rollade met al die touwtjes...quote:Op zondag 30 mei 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Is het met honden niet zo dat je ze vroeg moet laten wennen aan veel contacten met mensen en andere dieren?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee klopt , maar ze moet er vanaf blijven de pup is nog veel te jong .
Dat zijn haar handen niet, kijk maar naar de nagels. Ze repost gewoon iets van een anderquote:Op zondag 30 mei 2021 16:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee klopt , maar ze moet er vanaf blijven de pup is nog veel te jong .
Jeroenquote:Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Staat ze weer met d'r uitgestreken arrogante muil. Aandachtshoer.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Dan mot ie 't selluf weer doen straks.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat Saartje minder veel trekt dan Mo.
quote:Op zondag 30 mei 2021 16:29 schreef soapie het volgende:
[..]
Lijkt wel een rollade met al die touwtjes...
Lijkt mij idd een foto die de fokker gemaakt heeft.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:46 schreef fleuril het volgende:
dat is
[..]
Dat zijn haar handen niet, kijk maar naar de nagels. Ze repost gewoon iets van een ander
quote:Op zondag 30 mei 2021 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]streamers met Tally
Zou kijken en opnemen
Ongeacht wie het is. Zo jong is niet goed om de pup vast te houden. Is niet goed voor de ingewanden etcquote:Op zondag 30 mei 2021 16:46 schreef fleuril het volgende:
dat is
[..]
Dat zijn haar handen niet, kijk maar naar de nagels. Ze repost gewoon iets van een ander
Ach, alleen al het feit dat ze het nodig acht om een "I dont care" achtig tekstje uit te moeten braken zegt al genoeg.quote:Op zondag 30 mei 2021 17:18 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Staat ze weer met d'r uitgestreken arrogante muil. Aandachtshoer.![]()
Ze had die grote bek moeten hebben toen ze een camera op d'r neus kreeg bij de zwarte weduwe. Maar dan komt er geen zinnig woord uit en is het niks meer dan een onzekere groupie van een narcist. Zielig mokkel.
quote:
Beter het slaat nergens op. Ga op de barricade voor puppies uit het oostblok.quote:Op zondag 30 mei 2021 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Te korte neuzen en te vroege handen bij honden kunnen hier besproken worden Flora & Fauna
En niet in deze Hazes-SC, want een gate is het allang niet meer.
Dat ze hem in elk geval in het gareel kon houden, als zijnde in elk geval destijds zijn manager.quote:Op zondag 30 mei 2021 19:16 schreef Noek het volgende:
Mooie boobs.
[..]Nou, en wat zegt het over Monique?
Moet die niet gewoon eens gaan werken ofzo?
😂🤣🤪quote:Op zaterdag 29 mei 2021 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
In de kleedkamer waarschijnlijk ..... janken aan de foon met mammie
Hoezo arrogant 2.Oquote:Op zaterdag 29 mei 2021 23:26 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onze conclusie hier, hij kent geen enkel nummer van anderen. De streamers kunnen zo voor elkaar invallen, meezingen als het ff niet lukt. Iedereen staat klaar om mee te doen. André kent niks, snapt niks doet niks.
Zwaar door de mand gevallen.
Nou, daar gaan we dan ... fasten your seatbeltsquote:Op zondag 30 mei 2021 21:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)ndre-hazes-en-sarah/
Puppy lovequote:Op zondag 30 mei 2021 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we dan ... fasten your seatbelts
3, 2, 1 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand...quote:Op zondag 30 mei 2021 21:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)ndre-hazes-en-sarah/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |