Hoe oud is hij eigenlijk?quote:
Five Guys is wel echt lekker volgens mij, wel teringduurquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Morgen bij De Admiraal eten, of toch misschien Five Guys
ik weet het nog niet
Moet er echt een keer heen. Zit op Utrecht CS ook dus dat kan primaquote:
Ja, ik ben minimaal altijd 20 euro kwijtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Five Guys is wel echt lekker volgens mij, wel teringduur
Oh dat wist ik niet eens. Alleen in Indonesië een keer geweest en dat was echt heerlijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet er echt een keer heen. Zit op Utrecht CS ook dus dat kan prima
Utrecht, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam en nog wat plekkenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:16 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet eens. Alleen in Indonesië een keer geweest en dat was echt heerlijk.
Goed om te weten dit.
en Halal Guysquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Utrecht, Den Haag, Eindhoven, Rotterdam en nog wat plekken
tijd dat Shake Shack komt
Onvriendelijke mannetjes aan de food cart daar.quote:
Vriendelijkheid kun je afdwingen met positieve energie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Onvriendelijke mannetjes aan de food cart daar.
Dan ga ik liever naar een andere food cart waar ze hetzelfde maken voor 6$ ofzo
Mwah, als je ziet hoe teringlange rijen die gasten hebben de hele dag lang, mag je ook wel keer onvriendelijk zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:20 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Onvriendelijke mannetjes aan de food cart daar.
Dan ga ik liever naar een andere food cart waar ze hetzelfde maken voor 6$ ofzo
In NYC ben ik altijd vriendelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:21 schreef Azula het volgende:
[..]
Vriendelijkheid kun je afdwingen met positieve energie.
Zijn de mensen daar over het algemeen een beetje vriendelijk eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:21 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
In NYC ben ik altijd vriendelijk
Ja lange rijen idd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, als je ziet hoe teringlange rijen die gasten hebben de hele dag lang, mag je ook wel keer onvriendelijk zijn
Ohjee, het woord halal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |