Dit kan tegelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon gaan rukken ipv aan braddie denken
Je mag mij wel komen rukkenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon gaan rukken ipv aan braddie denken
Zou mij niet verbazen hier neequote:
quote:
Weet waar je om vraagt vriendquote:
Ga jij nou eens je feedback verwerken papoeaquote:
Sowww, dat is niet eens zo lang geleden maar volgens mij heeft hij er alweer een kilootje of 10/15 bijgesmikkeldquote:
Waar moet ik wezen?quote:
Overmorgen heeft hij weer een nieuwe tent op thuisbezorgd ontdekt en die moet hij gewoon even uitproberen.quote:
The fat and the curiousquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Overmorgen heeft hij weer een nieuwe tent op thuisbezorgd ontdekt en die moet hij gewoon even uitproberen.
zou het kapsel nog uitmaken als je er zo uitziet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:32 schreef Azula het volgende:
Die gozer moet echt naar de kapper dit is niet om aan te zien.
Ja want dan zie je er iets minder zo uit. Je kunt ook dik zijn en er verzorgd uitzien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
zou het kapsel nog uitmaken als je er zo uitziet?
Stop eens met dat pestenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:32 schreef Azula het volgende:
Die gozer moet echt naar de kapper dit is niet om aan te zien.
Kapsel maakt altijd uit. Maakt je ook minder dik met korter kapselquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
zou het kapsel nog uitmaken als je er zo uitziet?
weet niet ik vind mensen in die gewichtsklasse wel echt viesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja want dan zie je er iets minder zo uit. Je kunt ook dik zijn en er verzorgd uitzien.
Als ik achter laptop zit.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga jij nou eens je feedback verwerken papoea
Heb je toch geen tijd voor als je de hele dag werktquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:35 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
weet niet ik vind mensen in die gewichtsklasse wel echt viesik weet je mag niet bodyshamen maar kijk dat is gewoon echt morbide obesitas en in zijn geval het is niet dat hij er niets aan kan doe beetje wandelen en frietjes eten en kilo's vliegen eraf maar ja als je elke dag thuisbezorgd eet
Je kan de hele week gezond eten hoor met Thuisbezorgd. Ligt er wel aan waar je woont danquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:35 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
weet niet ik vind mensen in die gewichtsklasse wel echt viesik weet je mag niet bodyshamen maar kijk dat is gewoon echt morbide obesitas en in zijn geval het is niet dat hij er niets aan kan doe beetje wandelen en frietjes eten en kilo's vliegen eraf maar ja als je elke dag thuisbezorgd eet
Oke is goed ama lamaquote:
Wel steeds meer keuze jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan de hele week gezond eten hoor met Thuisbezorgd. Ligt er wel aan waar je woont dan
oh dacht dat hij geen werk hadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je toch geen tijd voor als je de hele dag werkt
ja maar als hij gewoon eens fatsoenlijk leerde koken nu heb ik het idee dat hij vaak haalt omdat hij nog geen ei in de pan kan makenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan de hele week gezond eten hoor met Thuisbezorgd. Ligt er wel aan waar je woont dan
Hij heeft een instant pot nodig. Die dingen zijn zo goudquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:38 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
oh dacht dat hij geen werk had
[..]
ja maar als hij gewoon eens fatsoenlijk leerde koken nu heb ik het idee dat hij vaak haalt omdat hij nog geen ei in de pan kan maken
Meer kapselgenotquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja want dan zie je er iets minder zo uit. Je kunt ook dik zijn en er verzorgd uitzien.
Word hier gewoon verdrietig van.
Oh shitquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik verwacht nu wel feedback van minimaal zeventien alineas natuurlijk
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:38 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
omdat hij nog geen ei in de pan kan maken
instant pot is wle baba ja heb zo'n ding waar ik soms wel wat mee maak maar laatste tijd bijna niet gebruikt moet eens wat recepten zoeken er voor of kookboek ik heb die instant pot gekocht toen ik voor het eerst ging kokenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft een instant pot nodig. Die dingen zijn zo goud
daar kan die blijkbaar niks aan doen is probleem met zijn vingers maar ja als hij vork zou vasthouden hoe hij mes vasthoudt zou het moeten lukkenquote:
https://www.sixsistersstu(...)instant-pot-recipes/quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:45 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
instant pot is wle baba ja heb zo'n ding waar ik soms wel wat mee maak maar laatste tijd bijna niet gebruikt moet eens wat recepten zoeken er voor of kookboek ik heb die instant pot gekocht toen ik voor het eerst ging koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAA HAAAA HAAAAAAAAAAAAAtjes
WHIE HIE HIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |