quote:
Da's op tv?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de Friends reunie opstaan, dat is wel leuk hoor
Tsss....quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Ja SBS6, zo leuk al die terugblikken en om te zien hoe ze daar nu zelf op reageren.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat is verbodenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
"momenteel het best bekeken"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja SBS6, zo leuk al die terugblikken en om te zien hoe ze daar nu zelf op reageren.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Toen UTO pas begon las mijn zus veel mee op FOK! en vertelde mij dat ze altijd zo om om-Nijn moest lachen
JIj toen altijd met dat zeiltjequote:
Gewonnen tijdens een verkiezingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Van wie heb je die gejat?
Of ben je milder geworden?
Friends in Central Perkquote:
Oh ik hoorde op de radio dat Lady Gaga ook Smelly Cat gaat zingen.quote:
Je bent gewoon wereldberoemd op FOK! en omstrekenquote:
Oh ja, en met de Hummer om door het hek te scheuren en Billy een corrigerende tik op haar muil te geven met een eind hout...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj toen altijd met dat zeiltje![]()
What are the feeding youquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh ik hoorde op de radio dat Lady Gaga ook Smelly Cat gaat zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |