quote:
Da's op tv?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb de Friends reunie opstaan, dat is wel leuk hoor
Tsss....quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Ja SBS6, zo leuk al die terugblikken en om te zien hoe ze daar nu zelf op reageren.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Dat is verbodenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
"momenteel het best bekeken"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja SBS6, zo leuk al die terugblikken en om te zien hoe ze daar nu zelf op reageren.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Toen UTO pas begon las mijn zus veel mee op FOK! en vertelde mij dat ze altijd zo om om-Nijn moest lachen
JIj toen altijd met dat zeiltjequote:
Gewonnen tijdens een verkiezingquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Van wie heb je die gejat?
Of ben je milder geworden?
Friends in Central Perkquote:
Oh ik hoorde op de radio dat Lady Gaga ook Smelly Cat gaat zingen.quote:
Je bent gewoon wereldberoemd op FOK! en omstrekenquote:
Oh ja, en met de Hummer om door het hek te scheuren en Billy een corrigerende tik op haar muil te geven met een eind hout...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
JIj toen altijd met dat zeiltje![]()
What are the feeding youquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh ik hoorde op de radio dat Lady Gaga ook Smelly Cat gaat zingen.
Die dikke met dat witte truitjequote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent gewoon wereldberoemd op FOK! en omstreken
Die kwam net van de tandarts, die was niet dronken hoorquote:
Ik kan me jou helemaal niet herinneren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:27 schreef shiitake het volgende:
Ik heb geloof ik toch wat gemist in de UTO topics dan. Kwam er ook pas later terecht.
We zitten gewoon lekker in "onze" kroegquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik kan me jou helemaal niet herinneren.
We zitten trouwens wel enorm te SC-en...
Die eerste heb ik ook niet echt gevolgd, af en toe lurkend. Kwam pas bij Utopia 2 meeposten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kwam net van de tandarts, die was niet dronken hoor![]()
Prima toch? Over de bieren van vanavond is alles al wel gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
Ja, zo noemde .... (naam kwijt) uit Uto mij nadat ik Rowena had af zitten zeiken toen we daar warenquote:
Ja inderdaad, die heeft een paar verkeerde afslagen genomenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar die was ook aan lager wal geraakt enzo, dus da's een excuus
Ah vandaar. Dat heb ik geprobeerd, vond eigenlijk Adriaan het dichtst bij staan, maar ben afgehaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:32 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die eerste heb ik ook niet echt gevolgd, af en toe lurkend. Kwam pas bij Utopia 2 meeposten.
Er was commotie dat hij in deze reunie wat slurrig praatte, en de mensen dachten dronken of drugs.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die heeft een paar verkeerde afslagen genomen
Prima. Heb je al een idee?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:34 schreef D. het volgende:
Maarrrrrr.... thema-maandje de volgende editie?
Oh gaaf.. ik ben slecht in iets terugvinden. Heb toen 2 x verslag geschreven van ons bezoek aan Uto. 2de keer was @Prisha er ookquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kwam een serie foto’s tegen in een oud topic...
Dat ging er vaak wel heftig aan toe ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ah vandaar. Dat heb ik geprobeerd, vond eigenlijk Adriaan het dichtst bij staan, maar ben afgehaakt.
Vond ook de cos niet gezellig, eerlijk gezegd.
Na de eerste groep in Uto ben ik ook afgehaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat ging er vaak wel heftig aan toe ja.
Ik zit dit en witte truitje te MyCroften en moet zo lachen om wat ik leesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, zo noemde .... (naam kwijt) uit Uto mij nadat ik Rowena had af zitten zeiken toen we daar waren
Met haar lik me klit hit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |