Ja, het was een geweldige avond/nachtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaaaahhh, jij viel later naar binnen.
Weet je ze nog, of moeten we toch weer vooraan beginnen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week de Untappd app, daar wil ik nog alle biertjes inzetten
Ik zie Deiss nog wel een biercafé beginnen als het zo door gaat... Concurrentie voor SilverFoxquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je ze nog, of moeten we toch weer vooraan beginnen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat een lijstje in de OPquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die komt wel proevenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie Deiss nog wel een biercafé beginnen als het zo door gaat... Concurrentie voor SilverFox
Toevallig heb ik het hier vorige week over gehad met mijn dochter nadat wij bij de Bierkoning waren geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie Deiss nog wel een biercafé beginnen als het zo door gaat... Concurrentie voor SilverFox
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het hier vorige week over gehad met mijn dochter nadat wij bij de Bierkoning waren geweest
quote:
Voor ons eerste ronde niet in de kroeg kijken. 6 uur loopt de wekker af.quote:
Nee die weet ik niet meer, maar dat kan ik in de 51 topics terug lezenquote:
Maak even een uittreksel a.u.b.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die weet ik niet meer, maar dat kan ik in de 51 topics terug lezen
Oja, da's waarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Area 51 zeg maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap lekker luitjesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar lieve mensen, opa en oma storten tussen de vette lappen. 7 uur de wekker. Welterusten en bedankt voor de gezelligheid
Groetjes aan opa en aan m'n tantes!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar lieve mensen, opa en oma storten tussen de vette lappen. 7 uur de wekker. Welterusten en bedankt voor de gezelligheid
Jij ook bedankt!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:17 schreef oma-Nijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |