Ja, het was een geweldige avond/nachtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jaaaahhh, jij viel later naar binnen.
Weet je ze nog, of moeten we toch weer vooraan beginnen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week de Untappd app, daar wil ik nog alle biertjes inzetten
Ik zie Deiss nog wel een biercafé beginnen als het zo door gaat... Concurrentie voor SilverFoxquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Weet je ze nog, of moeten we toch weer vooraan beginnen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Er staat een lijstje in de OPquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Die komt wel proevenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie Deiss nog wel een biercafé beginnen als het zo door gaat... Concurrentie voor SilverFox
quote:
Toevallig heb ik het hier vorige week over gehad met mijn dochter nadat wij bij de Bierkoning waren geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie Deiss nog wel een biercafé beginnen als het zo door gaat... Concurrentie voor SilverFox
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het hier vorige week over gehad met mijn dochter nadat wij bij de Bierkoning waren geweest
quote:
Voor ons eerste ronde niet in de kroeg kijken. 6 uur loopt de wekker af.quote:
Nee die weet ik niet meer, maar dat kan ik in de 51 topics terug lezenquote:
Maak even een uittreksel a.u.b.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee die weet ik niet meer, maar dat kan ik in de 51 topics terug lezen
Oja, da's waarquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Area 51 zeg maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nice onequote:
Slaap lekker luitjesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar lieve mensen, opa en oma storten tussen de vette lappen. 7 uur de wekker. Welterusten en bedankt voor de gezelligheid
Groetjes aan opa en aan m'n tantes!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Maar lieve mensen, opa en oma storten tussen de vette lappen. 7 uur de wekker. Welterusten en bedankt voor de gezelligheid
Jij ook bedankt!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:17 schreef oma-Nijn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |