quote:
Ik stel voor dat we dat afschaffenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ongelooflijk hè, er zijn in een jaar tijd ook 3 40+ users overleden, dat is veel
Ik had die dag ook nog Utopia Cees ontmoet bij de open dag van de Universiteit in Amsterdamquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was de eerste meet die ik organiseerde. Met 7 of 8 waren we toen. Tonja, espri Prisha, GOA, Zucht, Haagsie
En amphora wilde graag, maar kon helaas niet meer.
Ik heb nog een Affligem liggen, maar die laat ik mooi liggenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:53 schreef D. het volgende:
Ik had nog een Westmalle staan, dus die maar gepakt
Da's een terugkerend ietsquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een Affligem liggen, maar die laat ik mooi liggen
Ja he, ik meld dat volgens mij elke keer weerquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit ff het witte truitje topic te lezen
Jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja he, ik meld dat volgens mij elke keer weer
ik zal het hier meldenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Voelt vreemd mocht je 'm straks ineens opdrinken
Ik postte tenminste gewoon doorquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh is je TV programma soms afgelopen?
Ik heb haar niet gezien, Justin Bieber was er wel, maar die zong niet, hij liep alleen langs in een aardappekpakquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was Lady Gaga er nou wel of niet?
Jaaaahhh, jij viel later naar binnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had die dag ook nog Utopia Cees ontmoet bij de open dag van de Universiteit in Amsterdam
Bizar, zat van de weke in de auto en toen ging het hierover en toen vertelden ze dat Lady Gaga Smelly cat ging zingen met Phoebequote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gezien, Justin Bieber was er wel, maar die zong niet, hij liep alleen langs in een aardappekpak
Ik heb sinds vorige week de Untappd app, daar wil ik nog alle biertjes inzettenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Graag, en natuurlijk een verslag van of ie beviel
Misschien heb ik dat gemist, want ik heb het niet helemaal gezien, ik heb nog geen uurtje gezien en volgens mij duurde het totaal 2 uur ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bizar, zat van de weke in de auto en toen ging het hierover en toen vertelden ze dat Lady Gaga Smelly cat ging zingen met Phoebe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |