Met Prisquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ooit 2 geschreven van onze bezoeken. Eén van boksgala en één van de opening van de beach bar van Bas.
Iemand van hier vroeg er naar.. maar ik wist het niet te vinden.
Ja dat blijft bestaanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef shiitake het volgende:
[..]
Blijft die bestaan? Ik lees in ieder geval niet meer dat het binnenkort ophoudt. Dat stond er eerst wel bij.
Ga je nog een theetopic maken?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag doen we om 20:30 rooibos honing, en om 21:15 groene thee cranberry
Jaaahquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit topic? UTO / De Nijntjes gaan op Utopia trip.
Komt goed uit want vrijdagmiddag word ik geprikt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Aanstaande vrijdag doen we om 20:30 rooibos honing, en om 21:15 groene thee cranberry
Ow, je moet een account aanmakenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neehttp://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Dat was de beachparty. Daar hebben we haar ontmoet voor het eerst. Geweldig wijf is hetquote:
Ja ik ook. Een forum zonder zoekfunctie is ook niet handig vind ik. Ik gebruik het dagelijks. Even kijken wat bepaalde users nou weer voor iets doms hebben gepost.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat blijft bestaanBondage gaat het overdragen naar FOK!
![]()
Ik vind het een geweldige zoekfunctie.
Gewoon dts in je myatquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook. Een forum zonder zoekfunctie is ook niet handig vind ik. Ik gebruik het dagelijks. Even kijken wat bepaalde users nou weer voor iets doms hebben gepost.
Komt goed straks, met theemaandquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat Thee bestaat
Volgens mij werkt de gewone search amperquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je moet een account aanmaken
Maar, werkt die beter dan de gewone search?
quote:
Ik was erbijquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond ook dezeUTO / Cos meeting bij die dikke met dat witte truitje <-- Lief knijntje
Ik kon de bon van mijn Soundtouch van Bose niet vinden en wilde weten wanneer we die gekocht hadden, ik wist dat ik het op FOK! had verteld, dus toen wist ik het zoquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook. Een forum zonder zoekfunctie is ook niet handig vind ik. Ik gebruik het dagelijks. Even kijken wat bepaalde users nou weer voor iets doms hebben gepost.
Ik heb hem ook nog niet op en moet zeggen dat hij steeds beter gaat smaken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit nog aan de schoppenboer, Bijna op.
Jammer dat ik dat toen allemaal gemist heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond ook dezeUTO / Cos meeting bij die dikke met dat witte truitje <-- Lief knijntje
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet op en moet zeggen dat hij steeds beter gaat smaken.
Ja ongelooflijk hè, er zijn in een jaar tijd ook 3 40+ users overleden, dat is veelquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit dat verslag nog even te lezen... zoveel users al niet meer. Of een andere naam.
Was de eerste meet die ik organiseerde. Met 7 of 8 waren we toen. Tonja, espri Prisha, GOA, Zucht, Haagsiequote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |