Ik moet er echt niet aan denkenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb op dit forum begrepen dat Free-huggen helemaal het einde is dus misschien gaat er een wereld voor je open.
Servië, Bosnië, Montenegro, Albanië, Kosovo, Noord-Macedonië, Moldavië en Turkije: wat mij betreft gaan de overgebleven AstraZeneca-vaccins daar naar toe. De achtertuin van Europa. Juist Europa coronavrij maken zou prioriteit hebben. Dat betekent ook dat we wat vaccins sturen naar de landen op de Balkan, Moldavië en Turkije.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het dan toch ergens heen gaat dan maar liever Suriname, heb ik toch meer mee dan pak m beet Tanzania
Iemand die dit weet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:30 schreef Arcee het volgende:
Die toegang na 30 juni op basis van een vaccinatiebewijs, gaat dat om 1 prik, 2 prikken of gewoon volledige vaccinatie (1 week na 2e Pfizer-prik, 2 weken na 1 Janssen-prik, etc.)?
100% goed zullen ze wel niet zijn geweest nee, maar tegenover de enkele honderden pechvogels staan toch maar mooi 700000 joden die gered zijn. In ieder geval waren ze een stuk beter af dan in Nederlandquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Ok. Als we met dit soort totale onzinvergelijkingen aan komen moeten we het ook maar direct nuanceren.
https://www.trouw.nl/nieu(...)land-dacht~b1e4d2b7/
Niet eerder dan medio augustus. Voor afschaffing van de mondmaskerplicht moet er toch een zekere mate van groepsimmuniteit ontstaan en daarbij moet haast iedereen die dat wil volledig gevaccineerd zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
Leuk dat er zoveel open gaat, maar wanneer gaan die domme mondkapjes in de prullenbak?
ze zitten nu pas in een strenge lockdown, dat wat ze een maand geleden al moeten doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:00 schreef asco het volgende:
Het is weer eens een puinhoop in Suriname en dan mag Nederland natuurlijk weer opdraven.
https://nos.nl/artikel/23(...)ddelen-naar-suriname
Ik denk op basis van volledig gevaccineerd, dus 1x Janssen, 1x welke dan ook na doormaken covid en 2x Pfizer/moderna/AZ.quote:
Is nog niet bepaald. En er bestaat nog geen vaccinatiebewijs dus ook de uitrol ervan is nog niet zeker op 1-7quote:
700000?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
100% goed zullen ze wel niet zijn geweest nee, maar tegenover de enkele honderden pechvogels staan toch maar mooi 700000 joden die gered zijn. In ieder geval waren ze een stuk beter af dan in Nederland
Ok..offtopic dit. Excuses mensen
Ik heb toch echt een registratiekaart coronavaccinatie gekregen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Is nog niet bepaald. En er bestaat nog geen vaccinatiebewijs dus ook de uitrol ervan is nog niet zeker op 1-7
werk in een andere browser wel. dit is wel een vaccinatie kaart, maar geen document om te reizen dat je gevaccineerd bent, in de juiste talen.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:04 schreef patrickt37 het volgende:
https://postimg.cc/KKNZr85Q
Wanneer je volledig bent gevaccineerd krijg je dus een vaccinatie kaart.
Hugo's eigen geboortejaar,quote:
Daarom ben ik ook zo blij dat vanaf 30 juni letterlijk alles weer mag zonder 1.5m, maar niet gevaccineerden moeten steeds getest worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)dio-s-gaan-weer-open
Tijd voor hekken om Urk, Staphorst en Rotterdam-Zuid.
" ,,We moeten deze families kwijt zien te raken'', schreef een Deense ambtenaar van het ministerie van justitie destijds. ,,Ze leven meestal van de steun en hebben geen toekomstmogelijkheden.''"quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:43 schreef OProg het volgende:
[..]
700000?
7742 zal je bedoelen mede omdat ze er niet meer hadden omdat ze vanaf de jaren dertig de grens potdicht hielden.
quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:48 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo blij dat vanaf 30 juni letterlijk alles weer mag zonder 1.5m, maar niet gevaccineerden moeten steeds getest worden.
Dat gaan ze heel vervelend vinden dus een flink deel zal de prik halen om van het gezeik af te zijn.
Sterker nog, ze gaan voor 85% vaccinatiegraad, als ik lowlands was zou ik een sneltest in de buurt doen, dan kunnwn de 85% gevaccineerden zien wie in de andere rij binnenkomt en niet gevaccineerd is. Beetje groepsdruk creëren.
Is een afschrift, geen bewijsquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een registratiekaart coronavaccinatie gekregen.
WO2 is wat offtopic hier (behalve ten tijde van de avondklokquote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Los daarvan is de politiek in mijn ogen een afspiegeling van de samenleving, dus dat het in Denemarken allemaal beter gaat dan hier begrijp ik wel. Moest ook denken aan de 2e WO. In Denemarken zijn bijna alle joden ontkomen. Waarom? Omdat de bevolking collectief de houding had: dit pikken we niet. Die saamhorigheid is er in Nederland niet, hooguit wat infantiel klappen voor de zorg. Een samenleving van individualisten , egoďsten en zeikerds krijgt precies de politici die daar bij passen.
https://twitter.com/YorickB/status/1398427095773159427quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:04 schreef SilverEyes het volgende:
1 jaar per dag! Denk toch echt dat ik ergens in de week van 7 juni een afspraak kan maken (bouwjaar '85 hier). Toch sneller dan ik had verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |