Heb er al 4,7 km opzitten vanmorgenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]Nou zeg dát!! Zo maar eens een stuk lopen
Lekker!!! thnx!!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb er al 4,7 km opzitten vanmorgen
Wandelse
Dat is een prima wandeling voor de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 10:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb er al 4,7 km opzitten vanmorgen
Wandelse
Zeker weten! was om 8.30 al aan het wandelenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een prima wandeling voor de vroege ochtend.
kker bezigquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:28 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeker weten! was om 8.30 al aan het wandelen
ik ben naar de sportschool gewandeld. anderhalf uur daar bezig geweest en weer terug gewandeld.quote:
Klinkt alsof je goed bezig bent geweest duudjequote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben naar de sportschool gewandeld. anderhalf uur daar bezig geweest en weer terug gewandeld.
net de lunch naar binnen geschoven, ondertussen weer verder werken en straks de kleine ophalen van school.
m'n buikspieren zijn het er nog niet over uit of het goed was of nietquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klinkt alsof je goed bezig bent geweest duudje![]()
Last van ?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
m'n buikspieren zijn het er nog niet over uit of het goed was of niet
ik kan goed merken dat ik ze heel erg gebruikt hebquote:
Oeiquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik kan goed merken dat ik ze heel erg gebruikt heb
Het is hard gaan of niet gaan.quote:
Anders heeft het zo weinig nut hequote:
Lekker pik!!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben naar de sportschool gewandeld. anderhalf uur daar bezig geweest en weer terug gewandeld.
net de lunch naar binnen geschoven, ondertussen weer verder werken en straks de kleine ophalen van school.
Benchen ging nergens meer over na 5 maanden niks gedaan te hebben.quote:
stang 20 neem ik aan....elke dag proberen op te drukken 3x20/30 x zit je met een paar weken op 80kgquote:Op dinsdag 1 juni 2021 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Benchen ging nergens meer over na 5 maanden niks gedaan te hebben.
45 kilo erop gehangen maar dat was wel echt de max.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |