Ja, want daarom loop je er constant mee te koop natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat ik for real ben?
Shokran bruurquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:05 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
strijder ik respecteer jou canim
vertel (srs).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het uiteindelijk ideologisch weer te herleiden is tot marxisme
huh wat bedoel je en waarmee?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja, want daarom loop je er constant mee te koop natuurlijk
Nadenken. Privé en Fok moet je gescheiden houden er zitten gare mensen hier die genieten van andermans falen. Geen bedrijfsnamen gooien a hoofd.quote:
Maar het is toch allemaal verzonnen. Alleen de pics van zijn treurige dick zijn echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Nadenken. Privé en Fok moet je gescheiden houden er zitten gare mensen hier die genieten van andermans falen. Geen bedrijfsnamen gooien a hoofd.
breek je kaffa er niet over canimquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Nadenken. Privé en Fok moet je gescheiden houden er zitten gare mensen hier die genieten van andermans falen. Geen bedrijfsnamen gooien a hoofd.
stel dat ik overal roep dat ik vroeger toeanchamon was in mijn vorige leven of hoe die egyptische gast heettequote:
TP4quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:25 schreef Bipolaire_Latif het volgende:
[..]
stel dat ik overal roep dat ik vroeger toeanchamon was in mijn vorige leven of hoe die egyptische gast heette
weet je niemand gaat dat geloven. maar stel dat ik het echt was en zo dan hou ik dat voor mezelf snap je habibo? want ik wil niet dat mensen komen kloppen op mijn piramide
kijk naar de bradge hij is het voorbeeld in waarom je niet bekend wil zijn op fok
Zouden wel onder de indruk zijn denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:24 schreef Azula het volgende:
Ja zakelijke contacten zouden maar je piemel in hun inbox krijgen lekker dan. Of die wel of niet van jou is maakt in deze niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |