ik zeg niet dat je ongelijk hebt maar kan het vrouwen ook niet bevrijden? ik moet dan altijd denken aan die mannen die opscheppen als ze weer vrouwen neuken maar als hun zus het doet noemen ze haar een slet of zo en zeggen ze dat ze zich niet moeten laten gebruiken. bij wap heb ik zoiets dat het vrouwen misschien ook kan bevrijdenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Absoluut.
Het degradeert vrouwen en de seksuele integriteit.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Treinen uit de oudheid
De drie wijzen kwamen uit het oosten met de stoptrein of wat?
En hoe.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Absoluut.
Het degradeert vrouwen en de seksuele integriteit.
Klassieke muziek luisteren is goed voor je hoor. Is zelfs wetenschappelijk onderzoek geweest dat het symptomen van depressie verlichtquote:
gewoon lofi habiboquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klassieke muziek luisteren is goed voor je hoor. Is zelfs wetenschappelijk onderzoek geweest dat het symptomen van depressie verlicht
Klopt. En de makkelijkste manier om dat te doen is door vrouwen promiscue te maken het afbreken van de nucleaire familie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat willen de cultuurmarxisten juist. Beschaving afbreken door oeleboele cultuur te pushen. Het Romeinse Rijk is ook gevallen door culturele neergang.
Om aan te tonen dat ik for real ben?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Waarom die drang om dit soort zooi te posten?
waarom die drang om te laten zien dat je real bent habibo?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat ik for real ben?
wat betekend oeleboele habibo?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat willen de cultuurmarxisten juist. Beschaving afbreken door oeleboele cultuur te pushen. Het Romeinse Rijk is ook gevallen door culturele neergang.
Ja maar waarom. Boeit jou het nou wat mensen hier vinden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:00 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat ik for real ben?
Ben ook tegen losbandigheid hoor maar zoek je er niet te veel achter? Waarom zou iemand zoiets willen afbreken, is het niet gewoon korte termijn denken?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. En de makkelijkste manier om dat te doen is door vrouwen promiscue te maken het afbreken van de nucleaire familie.
Korte termijn handelen geeft lange termijn gevolgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ben ook tegen losbandigheid hoor maar zoek je er niet te veel achter? Waarom zou iemand zoiets willen afbreken, is het niet gewoon korte termijn denken?
true maar word veelal niet over nagedacht, vooral als het gaat om sex.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Korte termijn handelen geeft lange termijn gevolgen.
Omdat het uiteindelijk ideologisch weer te herleiden is tot marxismequote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ben ook tegen losbandigheid hoor maar zoek je er niet te veel achter? Waarom zou iemand zoiets willen afbreken, is het niet gewoon korte termijn denken?
strijder ik respecteer jou canimquote:Op vrijdag 28 mei 2021 21:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar waarom. Boeit jou het nou wat mensen hier vinden.
Je geeft teveel info bloot habibo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |