Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de gehele Westerse Wereld geldt een mondmaskerplicht, zelfs in het ver-gevaccineerde Israël. Nu afschaffen van de mondmaskerplicht is gewoon niet logisch.
In de VS hoeft het volgens mij niet meer als je volledig gevaccineerd bent.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
In de gehele Westerse Wereld geldt een mondmaskerplicht, zelfs in het ver-gevaccineerde Israël. Nu afschaffen van de mondmaskerplicht is gewoon niet logisch.
Dat doen communisten wel vaker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat een onzin in de VS hoef je geen mondkapje te dragen als je gevaccineerd bent in Israël volgens mij ook.
[ twitter ]
Dus je bent zoals gewoonlijk weer is onzin aan het verkopen.
Le-zen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Wat een onzin in de VS hoef je geen mondkapje te dragen als je gevaccineerd bent in Israël volgens mij ook.
[ twitter ]
Dus je bent zoals gewoonlijk weer is onzin aan het verkopen.
Klopt in sommige staten is die zelfs al voor iedereen afgeschaft. Texas en Florida volgens mij.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de VS hoeft het volgens mij niet meer als je volledig gevaccineerd bent.
Ik vind dat Nederland niet eigenwijs moet zijn en mee moet doen met de rest van Europa. Dus, heeft Duitsland een mondmaskerplicht, dan heeft Nederland ook een mondmaskerplicht. Schaft Duitsland de mondmaskerplicht af, dan schaft Nederland ook de mondmaskerplicht af.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij niet, ik wel.
Ik denk dat het gros van de Nederlanders af willen van iets wat toch niet helpt.
Valt Duitsland Polen binnen, dan Nederland ook?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland niet eigenwijs moet zijn en mee moet doen met de rest van Europa. Dus, heeft Duitsland een mondmaskerplicht, dan heeft Nederland ook een mondmaskerplicht. Schaft Duitsland de mondmaskerplicht af, dan schaft Nederland ook de mondmaskerplicht af.
En ze mogen niet vragen of je gevaccineerd bent daar dus niemand draagt er nog een.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In de VS hoeft het volgens mij niet meer als je volledig gevaccineerd bent.
Ze waren daar veel meer van altijd masker dragen in buitenlucht.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:43 schreef Nia het volgende:
Überhaupt een mondmasker moeten dragen in de VS als je op je fiets rijdt of aan het hardlopen bent. Welke idioot heeft dat verzonnen?
Omdat?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:43 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland niet eigenwijs moet zijn en mee moet doen met de rest van Europa. Dus, heeft Duitsland een mondmaskerplicht, dan heeft Nederland ook een mondmaskerplicht. Schaft Duitsland de mondmaskerplicht af, dan schaft Nederland ook de mondmaskerplicht af.
Dan moet je betere maskers kopen. Hier een suggestie van masker die ik heb besteld:quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:40 schreef josja het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind het afgrijselijk. krijg standaard een loopneus als ik dat ding op moet. Kan sowieso niet goed tegen dingen in mijn gezicht, sjaals enzo trek ik ook niet. En daarnaast vind ik het een grote freakshow, je kunt mensen niet meer zien lachen, mimiek is weg. Alsof je overal in een ziekenhuis rondloopt. Overigens lijkt het me stug dat er in Duitsland niemand zeurt
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Le-zen.
Wat jij zegt staat er niet.
Er staat: Niet in kleine groepen, bij fietsen, buiten eten en zo. Dat hoefde hier al niet.
Als je het nieuws had gevolg wist je dat die later ook al is aangepast.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Le-zen.
Wat jij zegt staat er niet.
Er staat: Niet in kleine groepen, bij fietsen, buiten eten en zo. Dat hoefde hier al niet.
Voor dat halve uurtje dat je in de supermarkt ben kan een mondmasker best gedragen worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?
Je kunt als land gewoon je eigen plan trekken.
Of mogen we op snelwegen hier straks ook zo hard we willen.
Eigenwijs ook echt...
Dat interessert me niks. Jij post iets met een bron en die bron ondersteunt op geen enkele wijze je verhaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[..]
Als je het nieuws had gevolg wist je dat die later ook al is aangepast.
https://www.cdc.gov/coron(...)choosingSaferAct.pdf
Ik moet dat ding minstens 4 uur dragen tijdens een dienst.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Voor dat halve uurtje dat je in de supermarkt ben kan een mondmasker best gedragen worden.
Dat bepaal jij niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Voor dat halve uurtje dat je in de supermarkt ben kan een mondmasker best gedragen worden.
Officieel wellicht, maar het personeel van de supermarkt bv draagt "gewone" wegwerpmaskersquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat is toch het probleem van die mondmaskerplicht? In Duitsland zeurt niemand om de mondmaskers en daar geldt een algemene FFP2-maskerplicht.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zijn er al fabrikanten die dat (voor wat dan?) "aanpassen" gepland hebben of dat reeds doen ?
Ik heb vooral interesse in wat zij dan - inhoudelijk - plannen om te doen.Die doorlooptijd is aangepast. Als ze met een paar base-paar substitituties het spike-eiwit waartegen je afweer opbouwt aan kunnen passen hoeven ze niet meer de volledige phase I/II en III molen door. Ze kunnen dan gelijk phase III in. De enige manier om de effectiviteit te testen, is om het in te zetten in de gebieden waar de mutatie heerst, dus effectief is de phase III dan het inzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat iets snel is aan te passen (in een lab) is één ding. Het dan testen, goedkeuren etc.etc. en beschikbaar maken voor algemeen preventief gebruik op locatie zal denk ik een geruimere tijd nemen.
Ik vermoed dat de doorlooptijd minstens even lang zal zijn zoals bv. van toepassing voor/bij de periodieke toelatingsprocedures mbt influenza-vaccins (6-9 maanden).
Daarbij zal de wetenschap" nog uitsluitsel moeten geven of het mogelijk is - zoals bij influenza - om na een eerdere Covid19 vaccinatie, dan daarna/later die met/tegen een andere versie te (kunnen) vaccineren. Goed denkbaar is dat de menselijke afweer daar mogelijk anders (of niet) op gaat reageren dan is bedoeld. Iets dat sws speelt met vaccinatiecombinaties die elkaar kunnen tegenwerken.
Er zijn verschillende publikaties geweest over hoe snel dat aangepast kan worden, volgens mij kan Oxford dat in 5 dagen. Daarna moet het wel nog gekweekt worden, wat wel ettelijke weken kost om genoeg te hebben om enkele tienduizenden mensen mee in te enten.
Omdat ik per ongeluk de verkeerde bron erbij pakte. Zoals je ziet in me laatste link zie je dat ik wel degelijk gelijk heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat interessert me niks. Jij post iets met een bron en die bron ondersteunt op geen enkele wijze je verhaal.
Dus verkoop je onzin.
Van de zomer zelfs in een whiskey bar in Edinburgh moeten reserve, voor een tijdslot van 1 uur. 3 whiskeys erin en eruit geschopt worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Reserveringen werken ook alleen voor restaurants. Bij kroegen moet je daar niet mee willen beginnen.
In Nederland hoef je vrijwel nergens te reserveren op het terras. Dat zal voor de kroegen volgende week niet anders zijn. Vol is vol.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Van de zomer zelfs in een whiskey bar in Edinburgh moeten reserve, voor een tijdslot van 1 uur. 3 whiskeys erin en eruit geschopt worden.
Dat gebeurt overal in Europa en betekent niet dat wij als enige Europese land daarvan moeten afwijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
Daarnaast zijn er mensen die de hele dag met zo’n ding (dat toch niet helpt) op hun gezicht lopen.
Je mag als land je eigen regels bepalen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat gebeurt overal in Europa en betekent niet dat wij als enige Europese land daarvan moeten afwijken.
En dan vervolgens de paria binnen Europa zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mag als land je eigen regels bepalen.
Dat betekent dat we niet zomaar mee moeten gaan met andere Europese landen.
Nederland heeft dit beleid zelf bepaald, natuurlijk. Zelfde als met de gezamelijke inkoop van vaccins waar Nederland wel voor EU samenwerking heeft gekozen, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mag als land je eigen regels bepalen.
Dat betekent dat we niet zomaar mee moeten gaan met andere Europese landen.
Wat een onzin weer..quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
En dan vervolgens de paria binnen Europa zijn
En? Waaruit maak jij op dat dit ook maar op enige wijze relevant is voor Nederland?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wat dan nog?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 18:56 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |