SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etappe 16 deed 't 'm, maar daarvoor was Bernal ook wel vaak te slim.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tijdverlies correleerde ook wel met slecht weer had ik het idee.
Als je eenmaal piekt om je contract te verlengen kan je die vorm ook wel even verzilveren natuurlijk, dat lijkt me in principe het makkelijkste onderdeel van het wielrennen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:39 schreef Mykonos het volgende:
Toch bijzonder dat Koentje harder gaat rijden na een contractverlenging, dat verwacht je eerder omgekeerd.
Had ook wel het idee dat Bernal met krachten smeet, snap gezien zijn verleden wel dat Yates daar niet in meeging.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Etappe 16 deed 't 'm, maar daarvoor was Bernal ook wel vaak te slim.
Zou 'ie 'm de etappe nog gunnen zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:41 schreef Mykonos het volgende:
Martinez krijgt na de Giro een mooi horloge van Egan denk ik zo.
We kunnen het hem niet verwijten, attractief genoeg gekoerstquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jody gewoon via de wattagemeter gekoerst.
Niet goed gekeken dan haha.quote:
Bernal en Yates ook hoor ik net.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Almeida heeft nog wel een goede laatste kilometer
Woensdag was leuker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah. Alles op een postzegel. Had grotere verschillen verwacht.
Je verwacht te veel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah. Alles op een postzegel. Had grotere verschillen verwacht.
Schroeiende laatste kilometers begint wel een absolute must te worden zo lijkt het. Heeft J. Rodriguez toch een innovatie gebracht in het wielrennen.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:49 schreef El-Stinho het volgende:
Dit wint Simon gewoon, jammer Zwja. Morgen weer een dag.
Gerrans vindt dit ook een leuke post.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Schroeiende laatste kilometers begint wel een absolute must te worden zo lijkt het. Heeft J. Rodriguez toch een innovatie gebracht in het wielrennen.
8 minuten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:52 schreef Bugno3 het volgende:
8 minuten voor 5, hoeveel minuten pakken ze op het snelste schema
Fijn iig voor je dochter dat ze niet weer een half uur hoeft te wachten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:52 schreef Bugno3 het volgende:
Stuk of acht dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:52 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, nu moet ik een half uur doorbrengen met Kop over Kop. Weet niet wat leuker is.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn iig voor je dochter dat ze niet weer een half uur hoeft te wachten.
Die gaat in ieder geval morgen niet beter zijn. Dus weer het metertje erbij. Hopelijk hebben Simon en Damiano nog iets in het vat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bernal toch niet echt indrukwekkend. Laten we hopen dat dit de renners gaat inspireren om er morgen nog wat moois van te maken.
De koers op de eerste klim laten ontploffen en hopen dat hut man tegen man wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen is op zich wel een prima etappe om er eerder dan de slotklim aan te beginnen, maar tegen Ineos is dan weer weinig te beginnen.
Bij Ganna lijkt het beste er ook wel af, dus dan moet het van Castro en Martinez komen. Niet heel veel om te controleren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen is op zich wel een prima etappe om er eerder dan de slotklim aan te beginnen, maar tegen Ineos is dan weer weinig te beginnen.
Dani Martinez is toch de enige die een zak knikkers verdient. Verder is het toch het overwegen waard om in etappe 20 scheuren in het gammele beton aan te brengen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
BRUGGENHOOFDEN.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De koers op de eerste klim laten ontploffen en hopen dat hut man tegen man wordt.
Castro is in de deze week ook wel bij de 10/15 besten.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dani Martinez is toch de enige die een zak knikkers verdient. Verder is het toch het overwegen waard om in etappe 20 scheuren in het gammele beton aan te brengen?
Castroviejo die nog op kop rijdt als er nog 10 man over zijn is toch prima?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dani Martinez is toch de enige die een zak knikkers verdient. Verder is het toch het overwegen waard om in etappe 20 scheuren in het gammele beton aan te brengen?
Ook zo.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Castroviejo die nog op kop rijdt als er nog 10 man over zijn is toch prima?
Pippo moest er vroeg af vandaag vond ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
BRUGGENHOOFDEN.
Al denk ik dat Pippo dit niet gaat toestaan.
Harm heeft van deze rit toch ook een doel gemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:00 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Jeroen kan het zo erg niet hebben dat godarme Koen Bouwman alle Belgen in deze Giro naar huis rijdt.
Dat had hij zich toch anders voorgesteld.. Even geen ruimte voor een lach om Sjimmie.
Ja, had het vooral over de vlakke aanloop waar een vroege vlucht gaat rijden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Pippo moest er vroeg af vandaag vond ik.
Eens, maar als er een ploeg op de een na laatste klim echt een klap op geeft en Bernal alleen z'n meter en Martinez heeft, dan is er een kans. Anders wint Bernal met een minuutje voorsprong de Sjiero ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, had het vooral over de vlakke aanloop waar een vroege vlucht gaat rijden.
Er is alleen geen ploeg die daar sterk genoeg voor isquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens, maar als er een ploeg op de een na laatste klim echt een klap op geeft en Bernal alleen z'n meter en Martinez heeft, dan is er een kans. Anders wint Bernal met een minuutje voorsprong de Sjiero ofzo.
Nee, lijkt me niet nee. Misschien een loller-Astana-putsch en dat dan Vlasovgod gelijk lost ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er is alleen geen ploeg die daar sterk genoeg voor is
Volgend jaar voor KOES in de Rogla Expressquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jumbo met nummer 9, 11 en 12 in het klassement, tja.
Maar Bouwman toch wel met een doorbraakje, niets mis mee.
Voor de AG2R-trofee.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jumbo met nummer 9, 11 en 12 in het klassement, tja.
Maar Bouwman toch wel met een doorbraakje, niets mis mee.
Koentje is wel een renner die kan winnen. Maar anderzijds, etappes kapen, zo eervol is het ook weer niet als je ziet wat voor krabbelaars zoal winnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgend jaar voor KOES in de Rogla Express
DNS blijkbaar vandaag.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 12:29 schreef Chiappucci het volgende:
Weet iemand wat er met Cepeda aan de hand is? Die reed nog zo sterk in de Tour of the Alps en werd door veel kenners al als een van de mogelijke verrassingen van de Giro bestempeld. Ik heb hem nog niet één keer in beeld gezien.
Ja, las het toevallig ook vlak na mijn post. Dan zal hij waarschijnlijk toch wat onder de leden hebben gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |