SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Etappe 16 deed 't 'm, maar daarvoor was Bernal ook wel vaak te slim.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tijdverlies correleerde ook wel met slecht weer had ik het idee.
Als je eenmaal piekt om je contract te verlengen kan je die vorm ook wel even verzilveren natuurlijk, dat lijkt me in principe het makkelijkste onderdeel van het wielrennen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:39 schreef Mykonos het volgende:
Toch bijzonder dat Koentje harder gaat rijden na een contractverlenging, dat verwacht je eerder omgekeerd.
Had ook wel het idee dat Bernal met krachten smeet, snap gezien zijn verleden wel dat Yates daar niet in meeging.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Etappe 16 deed 't 'm, maar daarvoor was Bernal ook wel vaak te slim.
Zou 'ie 'm de etappe nog gunnen zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:41 schreef Mykonos het volgende:
Martinez krijgt na de Giro een mooi horloge van Egan denk ik zo.
We kunnen het hem niet verwijten, attractief genoeg gekoerstquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jody gewoon via de wattagemeter gekoerst.
Niet goed gekeken dan haha.quote:
Bernal en Yates ook hoor ik net.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Almeida heeft nog wel een goede laatste kilometer
Woensdag was leuker.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah. Alles op een postzegel. Had grotere verschillen verwacht.
Je verwacht te veel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mwoah. Alles op een postzegel. Had grotere verschillen verwacht.
Schroeiende laatste kilometers begint wel een absolute must te worden zo lijkt het. Heeft J. Rodriguez toch een innovatie gebracht in het wielrennen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |