In Duitsland zijn die plannen er al wel, daar willen ze vanaf 12 jaar gaan vaccineren. Er lijkt vanuit de EMA groen licht te komen voor Pfizer en als die goedkeuring er is dan kan Nederland het vaccin ook beschikbaar stellen voor 12+.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:59 schreef Cathmar het volgende:
Is er al sprake van vaccinatie plannen voor jongeren? Bv voor mijn dochter van bijna 14.
Misschien had je je antwoord al: maar dat is voor de mensen met allergieën.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:25 schreef exode het volgende:
Oh en ik zat gewoon netjes 15 minuten te wachten hoor. Ik ben ooit in een soort paniek stand gegaan bij volledige narcose (als kind) en sindsdien denk ik daar wel aan.
Na die 15 minuten was ik nog 5 minuten bezig om de Jaarbeurs te verlaten, dus ik had extra speling. Overigens was er ook een 30 minuten wachten zone, is daar een speciale reden voor? Mensen met verhoogd risico op onwel worden?
Ik dacht al zoiets inderdaad. Er werd daar ter plekke geen uitleg gegeven maar ik ging er al vanuit dat als je 30 minuten moest wachten, dat vast wel verteld zou worden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Misschien had je je antwoord al: maar dat is voor de mensen met allergieën.
Een vriend van mij heeft een notenallergie en die moest ook in de "30-zone". Op zich wel logisch dat ze die langer vasthouden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:18 schreef exode het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets inderdaad. Er werd daar ter plekke geen uitleg gegeven maar ik ging er al vanuit dat als je 30 minuten moest wachten, dat vast wel verteld zou worden.
De tech-journalist en ethisch hacker Daniël Verlaan heeft dit laatst ook verteld in "Beau". Wel enorm jammer dat hij zei:"En ze vroegen nergens om indentificatie". Ik heb teruggespoeld, hij zei het echt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:21 schreef exode het volgende:
Als dit tempo doorgaat, mag mijn schatje dinsdag een afspraak inplannen. Maar dan de vraag natuurlijk wanneer ze daadwerkelijk terecht kan. Haar eigen agenda laat weinig schuiven toe vanwege kamp etc.
Wat zijn mensen soms toch aso wezens he:
https://www.nu.nl/coronav(...)ge-voordringers.html
Ik moest wel echt alles laten zien steeds, tot 3x toe. Ook telefonisch moest ik de code intikken en vragen beantwoorden. Maar ja, ze zullen niet overal zo te werk gaan denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:32 schreef McLaura het volgende:
[..]
De tech-journalist en ethisch hacker Daniël Verlaan heeft dit laatst ook verteld in "Beau". Wel enorm jammer dat hij zei:"En ze vroegen nergens om indentificatie". Ik heb teruggespoeld, hij zei het echt.
Er zit een bug in de site (lekker handig inderdaad). Probeer het met een andere browser, incognitovenster of clear je cache.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:08 schreef Kyara het volgende:
Ook raar, nu hoor lees je overal dat mensen uit ´74 en ´75 online een afspraak kunnen maken. Maar op de website komt bij invullen van geboortejaar (van man) "u kunt online geen afspraak maken". En telefonisch mag pas vanaf 1 juni.
Lekker handig weer.
Ok, ik neem m'n boorduurwerkje wel mee lees ikquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Misschien had je je antwoord al: maar dat is voor de mensen met allergieën.
Het was meer dat hij, die zich heel veel bezighoudt met id-fraude, indentificatie zei.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:46 schreef exode het volgende:
[..]
Ik moest wel echt alles laten zien steeds, tot 3x toe. Ook telefonisch moest ik de code intikken en vragen beantwoorden. Maar ja, ze zullen niet overal zo te werk gaan denk ik.
SBS6 gemist misschien?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:49 schreef Lemijn het volgende:
Waar kan je het terugkijken?
Ik ben te lui om zelf te zoeken.....
Zou het leven echt zo simpel zijn ja?quote:
Jennifer en Courtney zijn wel echt vrienden in het echie. De rest niet zover ik weet.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 09:29 schreef amaranta het volgende:
Ik vond het wel leuk maar niet super fantastisch ... maar het voelde vrij gemaakt soms.
Zijn de acteurs Friends for life? Lisa zei wel iets over dat ze elkaar bijna dagelijks appen (zou de appgroep Friends heten?) maar ik kreeg niet echt de indruk dat ze vaak contact hadden met elkaar.
Dat vind ik zo lomp, die hoor je vakerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:12 schreef McLaura het volgende:
[..]
Het was meer dat hij, die zich heel veel bezighoudt met id-fraude, indentificatie zei.
Ja. Voorzorgsmaatregel om niet onwel geworden mensen van de parkeerplaats of uit een autowrak te moeten laten halenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:21 schreef PKM het volgende:
Mijn moeder kreeg Pfizer en vader AstraZeneca, allebei hadden ze geen last. Mijn moeder moest wel ver reizen voor haar prik, terwijl mijn vader bij de huisarts mocht. Denk dat mijn moeder dan net zo lief Astra had gehad.
Voor mij wordt het waarschijnlijk ook langer wachten, want heftig allergisch voor amoxyciline.
Moet je eigenlijk bij alle vaccins dat kwartier wachten?
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja. Voorzorgsmaatregel om niet onwel geworden mensen van de parkeerplaats of uit een autowrak te moeten laten halen
Mijn man is uit '75 en krijgt Pfizer. Wellicht dat de groep 40-45 jarigen dan idd Janssen krijgt. Val ik zelf ook in dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:35 schreef mefke79 het volgende:
Yes, man kon vanochtend afspraak maken (1976 mag sinds een uurtje) en krijgt maar 1 prik en is woensdag al aan de beurt. Dat gaat ineens heel snel, ik hoop dat ik nu ook zo mag en dat ik ook naar Janssen kan. Hij moet naar Eindhoven, maar dat was ingecalculeerd, Helmond prikt alleen Moderna voorlopig. En ach, in Eindhoven zijn we ook zo (en anders Boxtel of Oostrum, helemaal goed).
Maar begrijp ik dan goed dat je een willekeurige postcode kunt invullen, die later niet meer wordt gecontroleerd?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:33 schreef hilliebillie het volgende:
Over de vaccinatieafaspraken maken, collega van mij ging vorige week een afspraak maken en dat kon pas over een week of drie/vier op zijn vroegst waardoor haar tweede prik in haar vakantie viel. Dus nog even zitten dubben wat ze dan zou doen. Hoorde ze later dat haar schoonzus die een paar dagen later een afspraak maakte veel eerder aan de beurt was.
Toen heeft ze bij het maken van de afspraak de postcode van haar schoonzus ingevoerd en kon ze uit drie andere priklocaties kiezen en kan ze twee weken eerder terecht. En de priklocatie is amper verder dan de gene waar ze anders zo vroeg mogelijk terecht kon. Maar goed nog steeds 1,5/2 weken wachten. Dus als ik zo lees dat sommige locaties de zelfde week al kunnen dat is wel heel snel. Veel verschil dus overal..
Wat voor invloed heeft allergie voor amoxy op vaccinatie? Mijn man is ook allergisch daarvoor, maar wordt maandag ingeënt...quote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:21 schreef PKM het volgende:
Mijn moeder kreeg Pfizer en vader AstraZeneca, allebei hadden ze geen last. Mijn moeder moest wel ver reizen voor haar prik, terwijl mijn vader bij de huisarts mocht. Denk dat mijn moeder dan net zo lief Astra had gehad.
Voor mij wordt het waarschijnlijk ook langer wachten, want heftig allergisch voor amoxyciline.
Moet je eigenlijk bij alle vaccins dat kwartier wachten?
In het nieuws staat dat iedereen van 1976 Janssen krijgt.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:50 schreef mefke79 het volgende:
Ik vermoed dat voor 1976 hier in de regio Janssen nu beschikbaar gesteld is. Collega kreeg eergisteren nog ongeveer dezelfde locaties, maar andere vaccins en dan later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |