SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh shit....quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogperikelen hier weer
Regel maar een reserveoog
Bij mijn ouders thuis op zolder liggen misschien nog wat mooie knikkers. Kun je er daar een van uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogperikelen hier weer
Regel maar een reserveoog
Jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh shit....
las ik nou dat de enige vervolg optie laseren was?
heeft het misschien niet nog wat tijd nodig met die zalm om alles te genezen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Gisternacht was kut, vannacht nog veel kutterTerwijl ik vannacht zelfs nog wakker ben geweest en een nieuwe lading zalf aangebracht heb
Iets met blauw? Zo’n smurfenknikker?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis op zolder liggen misschien nog wat mooie knikkers. Kun je er daar een van uitzoeken.
Ik zie Buda nu liggen met een moot zalm op z'n oog.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft het misschien niet nog wat tijd nodig met die zalm om alles te genezen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft het misschien niet nog wat tijd nodig met die zalm om alles te genezen?
Mischien heb ik de dokter verkeerd begrepen en moet ik zalm in mijn oog doen?quote:
ah hevige pijn is niet goed. Maar weer afspraak maken dan? En wat doen ze dan met dat laseren?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mischien heb ik de dokter verkeerd begrepen en moet ik zalm in mijn oog doen?
Maar nee, het is echt hevige pijn. Dat zou juist niet mogen gebeuren door die zalf
Heb je alweer contact gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mischien heb ik de dokter verkeerd begrepen en moet ik zalm in mijn oog doen?
Maar nee, het is echt hevige pijn. Dat zou juist niet mogen gebeuren door die zalf
De beschadigde laag verwijderen zodat die weer zonder beschadiging kan teruggroeien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hevige pijn is niet goed. Maar weer afspraak maken dan? En wat doen ze dan met dat laseren?
En waarom heb je dat liever niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De beschadigde laag verwijderen zodat die weer zonder beschadiging kan teruggroeien.
Heerlijk. Echt even bijkomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel genieten tijdens je uitstapje he.
ja kut. Had de arts gezegd dat de zalf misschien niet zou werken?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vandaag maar bellen. Zo verdergaan is zinloos.
Daarom.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vandaag maar bellen. Zo verdergaan is zinloos.
Oogleden open klemmen en *plup*.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:08 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe moet je die zalf in je oog smeren?
Brrrr.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oogleden open klemmen en *plup*.
Lijkt me.
Ik had liever dat het met een zalfje en druppels zou genezen. Ik vind zo’n laserbehandeling best heftig. Kun je ook weer bijwerkingen van hebben.quote:
Maar is het zeker dat het probleem dan verholpen is?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had liever dat het met een zalfje en druppels zou genezen. Ik vind zo’n laserbehandeling best heftig. Kun je ook weer bijwerkingen van hebben.
Druppels/gel heb ik voor overdag. Zalf spuit je in je onderste ooglid. Door knipperen verspreid het zich over je oog.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrrr.
Ik zou dan druppels verwachten.
Brrrrquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Druppels/gel heb ik voor overdag. Zalf spuit je in je onderste ooglid. Door knipperen verspreid het zich over je oog.
Nee, volgens de oogarts is laseren de enige optie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar is het zeker dat het probleem dan verholpen is?
misschien is er nog een ander type zalfje/druppels?
Het went.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, volgens de oogarts is laseren de enige optie.
Ja, druppels indoen vind ik vervelender. Heel tegennatuurlijk om met je oog wijd open te wachten op die druppel.quote:
Nee, nu is de pijn weer redelijk weggetrokken. Maar een uur geleden was het echt heel hevig.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das kut. Mja balen dat het zalfje niet helpt.
maar heb je nu altijd pijn?
Toch raar dat het zo komt en gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nu is de pijn weer redelijk weggetrokken. Maar een uur geleden was het echt heel hevig.
Het gebeurt als mijn ooglid vastgeplakt zit aan dat wondje. Dat moet die zalf voorkomen, maar dat doet hij dus niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch raar dat het zo komt en gaat.![]()
Maar goed ik ga op zoek naar een donoroog,welke kleur?
En dan valt 'ie er bijna in en dan heb je je oogleden alweer losgeworsteld waardoor je nog eens kan gaan druppelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, druppels indoen vind ik vervelender. Heel tegennatuurlijk om met je oog wijd open te wachten op die druppel.
oh shit ... nu kan ik mij er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gebeurt als mijn ooglid vastgeplakt zit aan dat wondje. Dat moet die zalf voorkomen, maar dat doet hij dus niet.
Blauw
Vergeet mijn bestelling nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit ... nu kan ik mij er iets bij voorstellen![]()
Ik ga op jacht
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan valt 'ie er bijna in en dan heb je je oogleden alweer losgeworsteld waardoor je nog eens kan gaan druppelen.
Ik voel me best veilig, de mijne hebben toch ook genoeg gedoe op z'n tijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar snel weg met m'n blauwe ogen.
Joehoe Gerriequote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar snel weg met m'n blauwe ogen.
Nee ik ga echt voor kwaliteitsproductenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me best veilig, de mijne hebben toch ook genoeg gedoe op z'n tijd.
Daar gokte ik op.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik ga echt voor kwaliteitsproducten
Twee perfecte tieten aub.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
BBDS.
Wat vinden jullie van deze bedrijfsnaam? Staat voor Bitterbals Body Delivery Service
Lijkt me te veel op bdsmquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
BBDS.
Wat vinden jullie van deze bedrijfsnaam? Staat voor Bitterbals Body Delivery Service
Dan kun je mooi samenwerken met CherryLips International Transport.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:28 schreef bitterbal het volgende:
BBDS.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je mooi samenwerken met CherryLips International Transport.
Mijn eerste associatie was eerder IBS.quote:
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie was eerder IBS.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan kun je mooi samenwerken met CherryLips International Transport.
Rommelspijsvertering, past ook wel bij bal.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rommelspijsvertering, past ook wel bij bal.
Ik knal elke dag lenzen in m'n ogen, zie het echt een probleem met druppels.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan valt 'ie er bijna in en dan heb je je oogleden alweer losgeworsteld waardoor je nog eens kan gaan druppelen.
Gedwongen opname met Inbewaringstelling (IBS)quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn eerste associatie was eerder IBS.
Lekker gerrieën in de woestijnquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Rommelspijsvertering, past ook wel bij bal.
Jarenlang harde lenzen gehad en een maandje zachte. Druppels zitten ergens daartussen qua irritant om er goed in te krijgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:47 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik knal elke dag lenzen in m'n ogen, zie het echt een probleem met druppels.
Krijg wel rillingen over m'n rug van ontstoken oogbal verhalen enzo brrr
Ik heb al jaren zachte lenzen, een keer gehad dat die helemaal verdwenen was onder m'n ooglid en een keer een gescheurde lens. Over het algemeen geen problemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jarenlang harde lenzen gehad en een maandje zachte. Druppels zitten ergens daartussen qua irritant om er goed in te krijgen.
Zachte lenzen.
Ja ook wel later geworden dan verwachtquote:
Mijn toenmalige bloedmooie vriendin is vroeger wel eens een lens verloren op een bedrijfsfeestje, maanden later gaf de CEO van het bedrijf die aan me terug, die had hem in zijn colbertjasje teruggevonden.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zachte lenzen, een keer gehad dat die helemaal verdwenen was onder m'n ooglid en een keer een gescheurde lens. Over het algemeen geen problemen.
Misschien toch maar eens een afspraak maken om te laseren, zit je weer voor lange tijd goed.
Ik kreeg m'n ogen niet ver genoeg open voor zachte lenzen, die bleven steeds op m'n onderste ooglid hangen ofzo. Dus na een maand kutten gaf ik dat op.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ik heb al jaren zachte lenzen, een keer gehad dat die helemaal verdwenen was onder m'n ooglid en een keer een gescheurde lens. Over het algemeen geen problemen.
Misschien toch maar eens een afspraak maken om te laseren, zit je weer voor lange tijd goed.
Net zo oud als ik.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh kut, proficiat nog met gisteren
Beetje te laat dit wel, maar bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Beetje te laat dit wel, maar bedankt.
Ja watquote:
Alsof ik nu pas bijdehand wordquote:
ja niemand om bij te klagenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja watHeb je je nog wel misselijk gegeten aan de sushi?
dan kunnen er nu speklappen van gesneden wordenquote:
Was het wel een leuke kittenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niemand om bij te klagenHeb mezelf wel een kattengif gegeven voor dat ik ging slapen
Wel om de metalen stukjes heensnijden d0dor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kunnen er nu speklappen van gesneden worden
Pakt zijn proficiatje terug, wijst GRMBL op een pardoes langsvliegend vogeltje en stopt het proficiatje weer droog terug.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Beetje te laat dit wel, maar bedankt.
die kunnen we als spit gebruikenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel om de metalen stukjes heensnijden d0dor.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan kunnen er nu speklappen van gesneden worden
Echt he. Ondankbare flikkerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pakt zijn proficiatje terug, wijst GRMBL op een pardoes langsvliegend vogeltje en stopt het proficiatje weer droog terug.
Zo ben ikquote:
ja maar jij moet werkenquote:
Iedere avond balkon en twee keer per week een picnicbusje vol BBQvlees aan de deurquote:
Allemaal mensen die zich nu nog verheugen op zwoele gezellige avondjes terras die nog niet weten dat ze volgende week in brandwondencentrum Beverwijk liggen.quote:
moest lachenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal mensen die zich nu nog verheugen op zwoele gezellige avondjes terras die nog niet weten dat ze volgende week in brandwondencentrum Beverwijk liggen.
Ze gaat daar niet met een vlammenwerper rondlopen hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal mensen die zich nu nog verheugen op zwoele gezellige avondjes terras die nog niet weten dat ze volgende week in brandwondencentrum Beverwijk liggen.
Niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaat daar niet met een vlammenwerper rondlopen hoor.
Nou dat lijkt me ook wel wat overdreven hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht met tomatensoep.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaat daar niet met een vlammenwerper rondlopen hoor.
Na 3 mensen afgevoerd te hebben zullen ze d'r wel gewoon alleen drankjes op kamertemperatuur in plastic bekertjes laten rondbrengen.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na 3 mensen afgevoerd te hebben zullen ze d'r wel gewoon alleen drankjes op kamertemperatuur in plastic bekertjes laten rondbrengen.
Ik las dit allemaal in het Engels.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
die a perfect planet op de NPO is een mooie serie
Oeh lekker, ik zit hier https://thuisbijvandrakestein.nl/quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook maar gereserveerd bij Tribeca voor lunch
Pehehehequote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las dit allemaal in het Engels.
Dan is toch een ander soort titel
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las dit allemaal in het Engels.
Dan is toch een ander soort titel
Haha Los werkt eigenlijk bij de plantsoenendienstquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Voordeel van veel buiten sporten en klussen, ben al zo bruin als een neger WEETJE.
Alsof ik wat anders kan worden dan een kreeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Voordeel van veel buiten sporten en klussen, ben al zo bruin als een neger WEETJE.
"je hebt je telefoon thuis laten liggen"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde Joop een berichtje sturen, maar die klaphark heeft z'n telefoon thuis laten liggen, dus dat heeft geen nut.
"Ja weet ik"quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"je hebt je telefoon thuis laten liggen"
Dat was een serieuze gedachte vanmorgen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"je hebt je telefoon thuis laten liggen"
Ken je zelf wel terugsturen wat je wilquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde Joop een berichtje sturen, maar die klaphark heeft z'n telefoon thuis laten liggen, dus dat heeft geen nut.
wel lekker rustig als hij niet gestoord wil met z'n minnares. ik bedoel op werk. ik wil absoluut niet stoken natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij heeft geen whatsapp.quote:
Dit jaar kan ik nog prima met de zon omgaanquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ik wat anders kan worden dan een kreeft.
Volgens mij is 'ie gewoon stiekem aan het fietsen in plaats van werken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel lekker rustig als hij niet gestoord wil met z'n minnares. ik bedoel op werk. ik wil absoluut niet stoken natuurlijk
"Geen zon" helpt wel ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit jaar kan ik nog prima met de zon omgaan
Ik krijg al weken het commentaar dat ik veel te bruin benquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:22 schreef Lospedrosa het volgende:
niemand die dat tegen mij zegtquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik krijg al weken het commentaar dat ik veel te bruin ben
KLUSSEN flesquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha Los werkt eigenlijk bij de plantsoenendienst
Ben dan ook wel benieuwd waar los neger van geworden is. zal dan eerder van de modder dan van de zon zijnquote:
Zelfbruiner?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben dan ook wel benieuwd waar los neger van geworden is. zal dan eerder van de modder dan van de zon zijn
ook een optiequote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie gewoon stiekem aan het fietsen in plaats van werken.
Moet je toch meer naar buiten de zon in om een getint balletje te wordenquote:
Zo'n ijdeltuit is het volgens mij wel ..quote:
Ja er was weinig zonquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch meer naar buiten de zon in om een getint balletje te worden
plat hageneesquote:
Lekker met een matje in je nek harkhangen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben al 8 weken niet naar de kapper geweest en heb nogal lang haar nu.
Soort kruising tussen Samson en Adonis nu dus?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben al 8 weken niet naar de kapper geweest en heb nogal lang haar nu.
Of Samson en Gert.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort kruising tussen Samson en Adonis nu dus?
Ik was nog aan het zoeken.quote:
En die rechter als het gaat om jonge presentatrices aantrekken?quote:
Zijn zoon is er ook niet vies van.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die rechter als het gaat om jonge presentatrices aantrekken?
Mijn zus had ook eens zo'n hond, die kon alleen volle luiers eten. mislukte levensvorm.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n hond hebben we gehad trouwens.
Die kon onder water blaffen.
Dacht vooral dat Gert goed was in jonge presentatrices laten aftrekkenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die matcht qua leeftijd iets beter mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn zoon is er ook niet vies van.
Van die 5/10 ANWB wijven jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zelfde idee, potato - potatoquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht vooral dat Gert goed was in jonge presentatrices laten aftrekken
met nasi en kroepoek graagquote:
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die matcht qua leeftijd iets beter mag ik hopen?
Die kan wel 7/10 vrouwen scoren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Niet in z'n pantalon?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn toenmalige bloedmooie vriendin is vroeger wel eens een lens verloren op een bedrijfsfeestje, maanden later gaf de CEO van het bedrijf die aan me terug, die had hem in zijn colbertjasje teruggevonden.
Ik hoop het voor je.quote:
Viel het laseren zelf en die periode erna mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg m'n ogen niet ver genoeg open voor zachte lenzen, die bleven steeds op m'n onderste ooglid hangen ofzo. Dus na een maand kutten gaf ik dat op.Harde gingen wel prima en nu inderdaad gelaserd.
zou ook tijd worden ookquote:
ze woont vlakbij de grens dus dan had ze 'm zo gehadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Moet die fiets uit Duitsland komen ofzo
Zeker! Was een paar weken met druppels (ruime week preventief antibiotica en kunsttranen), een dagje wazig kijken en een weekje aangepast sporten, maar dat was het wel qua impact. Geen last van halo's zien, ogen zijn niet droger dan met bril, dus vooralsnog superblij mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:42 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Viel het laseren zelf en die periode erna mee?
het is 9:45, ik ga nog niet aan de wodka. Het is geen carnavalquote:
hmm, dat klinkt niet slecht. ik kan zonder bril de aan knop de pc niet eens vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Was een paar weken met druppels (ruime week preventief antibiotica en kunsttranen), een dagje wazig kijken en een weekje aangepast sporten, maar dat was het wel qua impact. Geen last van halo's zien, ogen zijn niet droger dan met bril, dus vooralsnog superblij mee.
biertje dan? dat was tot voor kort frisdrank in ruslandquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is 9:45, ik ga nog niet aan de wodka. Het is geen carnaval
Ze kunnen blijkbaar ook varifocaal laseren, maar dat lijkt me maar raar kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, dat klinkt niet slecht. ik kan zonder bril de aan knop de pc niet eens vinden![]()
dus ik loop al een paar maanden te denken aan laseren. heb ik waarschijnlijk daarna nog steeds een leesbril nodig
crap, te laatquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze kunnen blijkbaar ook varifocaal laseren, maar dat lijkt me maar raar kijken.
Ik had zelf dan ook als richtlijn om dat uiterlijk rond m'n 35e te laten doen (op 32 gedaan dus), dan heb ik in ieder geval nog wat echte brilvrije jaren in het verschiet.
Aww.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:51 schreef Fogel het volgende:
Bril- en lenzenvrij zijn is
Wakker worden en gewoon dingen kunnen zien is fantastisch!
Alleen wel een leesbril nodig, maar soit, da’s het me wel waard.
hop hop, doen die zaken. daarna bountycake makenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik hoef maar een paar dingen te doen vandaag maar moet nog beginnen.
/geenzin
meh, heb betere gehadquote:
1 bril blijf ik wel kopen, met enchromaglazen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Alleen dat is het geld al zķ waard.(Overigens kosten iedere paar jaar een nieuwe bril en lenzen+toebehoren me meer als dat hetzelfde blijft tot m'n 70e.
)
Dat verschil ineens wel zien lijkt me echt een bizarre ervaring.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 bril blijf ik wel kopen, met enchromaglazen.
ik snap nu waarom depressie vaker voorkomt bij kleurenblindenholy fuck wat een kleur in de wereld
Ik was erg tevredenquote:
Best een goede.quote:
ja, het is ook bina niet uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verschil ineens wel zien lijkt me echt een bizarre ervaring.
geen brood met hagelslag meer eten danquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
wel buikpijn na mijn boterham met hagelslag
ik word apart genoemd omdat ik je beste vriend benquote:
eet eens wat anders dan. yoghurt ofzoquote:
Pak gecheckt op chocoladewormen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
wel buikpijn na mijn boterham met hagelslag
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, het is ook bina niet uit te leggen.
neem gras, dat beweegt in de wind.
maar met bril zie ik ineens dat het ook van kleur veranderd
bomen hebben verschillende tinten groen, bakstenen zijn echt ROOD.
eerste keer janken niet normaalen niet eens van emotie maar totaal overprikkelt.
kan nog steeds niet autorijden met die bril, veel te veel afgeleid
Gerrie was ooit wel ontbijtquote:
dit is correct en tevens juistquote:
dat hoop ik wel voor jequote:
Meestal in de middag.quote:
sushi, shoarma, gebraden kip, yoghurt, kwark, snorrenvoer. allemaal optiesquote:
Pot meteen verstopt?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was twee dagen niet geweest dus het was even een stuwmeer.
De plee bij m'n broer thuis is dus serieus verstopt, de hele rioleringquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De plee bij m'n broer thuis is dus serieus verstopt, de hele rioleringDus dat blijft ie voorlopig nog wel horen van ons.
vreet hij zoveel frituurquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De plee bij m'n broer thuis is dus serieus verstopt, de hele rioleringDus dat blijft ie voorlopig nog wel horen van ons.
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de eerste keer een bril en dus blaadjes scherp zien een fractie van dat gevoel is?
meh, doe maar warmquote:
hmm gebraden kipquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
sushi, shoarma, gebraden kip, yoghurt, kwark, snorrenvoer. allemaal opties
Ja klinkt echt fantastisch.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedemorgen balansen gaat heel goed onder streef gewicht nu zelfs![]()
![]()
![]()
quote:
Da's geen balans he.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedemorgen balansen gaat heel goed onder streef gewicht nu zelfs![]()
![]()
![]()
Is dat je linker of rechterknie?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
hij is er alhij zou pas vanmiddag komen
[ afbeelding ]
nicequote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt iedereen heeft ook van die gele pennen.
Duur?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
123inkt.nlquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Onder streef = afgevallen =/= balans.quote:
Oh ja, daar hebben we ook eens een hele doos van gekregenquote:
klopt en vandaag er onder vd week was er net iets bovenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder streef = afgevallen =/= balans.
Balans is rond je streef dobberen, de ene dag er iets boven, de andere dag er iets onder.
Komt omdat je de EO aan het kijken bent, prijs de Heerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
H dat is wel prijzig, maar ik zoek ook nog zoietsquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
300 met kortingscode.
Ik vind dat internet radio wel echt vet. ook goede reaggea zenders
ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan is 't goed.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt en vandaag er onder vd week was er net iets boven
ja mooie serie joh.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat je de EO aan het kijken bent, prijs de Heer
* IJsdraakje gooit gele pen naar d0durquote:
ja is het ook wel maar hij kwam erg goed uit de recensies. Heeft eigenlijk alle functies die ik zoek. Dus hoop dat dat het waard wasquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:12 schreef Karzai het volgende:
O
[..]
H dat is wel prijzig, maar ik zoek ook nog zoiets
auw m'n oogquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje gooit gele pen naar d0dur
Twee pijnlijke ogen.quote:
nee heb normaal gegeten en had al dingen toegevoegd zelfs. dus ja ik juich dacht dat ik veel was aangekomen.. eet nl mee op werk en is niet altijd gezond maar het balansen werkt dusquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is 't goed.Juichend "onder streef" triggert altijd wat oplettendheid bij me.
Klinkt hoopvol, thanks! Ik ga mij er binnenkort eens in verdiepen. Heb nog alleen een cilinder met alleen 1 oog een + waarde, benieuwd of het ket mijn ogen kan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker! Was een paar weken met druppels (ruime week preventief antibiotica en kunsttranen), een dagje wazig kijken en een weekje aangepast sporten, maar dat was het wel qua impact. Geen last van halo's zien, ogen zijn niet droger dan met bril, dus vooralsnog superblij mee.
jaquote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee heb normaal gegeten en had al dingen toegevoegd zelfs. dus ja ik juich dacht dat ik veel was aangekomen.. eet nl mee op werk en is niet altijd gezond maar het balansen werkt dus
Neequote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nog nooit wat bij de 123 jongens besteld?
De intakes zijn bij de meesten gratis trouwens, ik ben toen bij Visus Oogkliniek geweest en die deden een uitgebreid onderzoek om te kijken of het kon met m'n ogen en wat m'n opties dan waren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:15 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Klinkt hoopvol, thanks! Ik ga mij er binnenkort eens in verdiepen. Heb nog alleen een cilinder met alleen 1 oog een + waarde, benieuwd of het ket mijn ogen kan.
SPRACHEEEEE!!!!!~``1!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
de rechterknie editie voor @:uitstraling
[ afbeelding ]
geilquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er een beetje uit als het controlepaneel van een wasmachinequote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die van Ikea heeft een internetontvanger?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ooit ook zo'n setje maar ik wilde geen Bluetooth.
Mooi ding, de radio ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
waarom niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ooit ook zo'n setje maar ik wilde geen Bluetooth.
PULL AAN DAT RODE HOEKJEquote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
What has been seen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als het controlepaneel van een wasmachine
(die radio he, niet die knie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |