SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh shit....quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogperikelen hier weer
Regel maar een reserveoog
Bij mijn ouders thuis op zolder liggen misschien nog wat mooie knikkers. Kun je er daar een van uitzoeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oogperikelen hier weer
Regel maar een reserveoog
Jaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh shit....
las ik nou dat de enige vervolg optie laseren was?
heeft het misschien niet nog wat tijd nodig met die zalm om alles te genezen?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Gisternacht was kut, vannacht nog veel kutterTerwijl ik vannacht zelfs nog wakker ben geweest en een nieuwe lading zalf aangebracht heb
Iets met blauw? Zo’n smurfenknikker?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders thuis op zolder liggen misschien nog wat mooie knikkers. Kun je er daar een van uitzoeken.
Ik zie Buda nu liggen met een moot zalm op z'n oog.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft het misschien niet nog wat tijd nodig met die zalm om alles te genezen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft het misschien niet nog wat tijd nodig met die zalm om alles te genezen?
Mischien heb ik de dokter verkeerd begrepen en moet ik zalm in mijn oog doen?quote:
ah hevige pijn is niet goed. Maar weer afspraak maken dan? En wat doen ze dan met dat laseren?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mischien heb ik de dokter verkeerd begrepen en moet ik zalm in mijn oog doen?
Maar nee, het is echt hevige pijn. Dat zou juist niet mogen gebeuren door die zalf
Heb je alweer contact gehad?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mischien heb ik de dokter verkeerd begrepen en moet ik zalm in mijn oog doen?
Maar nee, het is echt hevige pijn. Dat zou juist niet mogen gebeuren door die zalf
De beschadigde laag verwijderen zodat die weer zonder beschadiging kan teruggroeien.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hevige pijn is niet goed. Maar weer afspraak maken dan? En wat doen ze dan met dat laseren?
En waarom heb je dat liever niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De beschadigde laag verwijderen zodat die weer zonder beschadiging kan teruggroeien.
Heerlijk. Echt even bijkomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:06 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel genieten tijdens je uitstapje he.
ja kut. Had de arts gezegd dat de zalf misschien niet zou werken?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vandaag maar bellen. Zo verdergaan is zinloos.
Daarom.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vandaag maar bellen. Zo verdergaan is zinloos.
Oogleden open klemmen en *plup*.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:08 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe moet je die zalf in je oog smeren?
Brrrr.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oogleden open klemmen en *plup*.
Lijkt me.
Ik had liever dat het met een zalfje en druppels zou genezen. Ik vind zo’n laserbehandeling best heftig. Kun je ook weer bijwerkingen van hebben.quote:
Maar is het zeker dat het probleem dan verholpen is?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had liever dat het met een zalfje en druppels zou genezen. Ik vind zo’n laserbehandeling best heftig. Kun je ook weer bijwerkingen van hebben.
Druppels/gel heb ik voor overdag. Zalf spuit je in je onderste ooglid. Door knipperen verspreid het zich over je oog.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Brrrr.
Ik zou dan druppels verwachten.
Brrrrquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Druppels/gel heb ik voor overdag. Zalf spuit je in je onderste ooglid. Door knipperen verspreid het zich over je oog.
Nee, volgens de oogarts is laseren de enige optie.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar is het zeker dat het probleem dan verholpen is?
misschien is er nog een ander type zalfje/druppels?
Het went.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, volgens de oogarts is laseren de enige optie.
Ja, druppels indoen vind ik vervelender. Heel tegennatuurlijk om met je oog wijd open te wachten op die druppel.quote:
Nee, nu is de pijn weer redelijk weggetrokken. Maar een uur geleden was het echt heel hevig.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Das kut. Mja balen dat het zalfje niet helpt.
maar heb je nu altijd pijn?
Toch raar dat het zo komt en gaat.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nu is de pijn weer redelijk weggetrokken. Maar een uur geleden was het echt heel hevig.
Het gebeurt als mijn ooglid vastgeplakt zit aan dat wondje. Dat moet die zalf voorkomen, maar dat doet hij dus niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Toch raar dat het zo komt en gaat.![]()
Maar goed ik ga op zoek naar een donoroog,welke kleur?
En dan valt 'ie er bijna in en dan heb je je oogleden alweer losgeworsteld waardoor je nog eens kan gaan druppelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, druppels indoen vind ik vervelender. Heel tegennatuurlijk om met je oog wijd open te wachten op die druppel.
oh shit ... nu kan ik mij er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gebeurt als mijn ooglid vastgeplakt zit aan dat wondje. Dat moet die zalf voorkomen, maar dat doet hij dus niet.
Blauw
Vergeet mijn bestelling nietquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit ... nu kan ik mij er iets bij voorstellen![]()
Ik ga op jacht
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan valt 'ie er bijna in en dan heb je je oogleden alweer losgeworsteld waardoor je nog eens kan gaan druppelen.
Ik voel me best veilig, de mijne hebben toch ook genoeg gedoe op z'n tijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar snel weg met m'n blauwe ogen.
Joehoe Gerriequote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar snel weg met m'n blauwe ogen.
Nee ik ga echt voor kwaliteitsproductenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voel me best veilig, de mijne hebben toch ook genoeg gedoe op z'n tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |