Oh damn, ik dacht dat het een typfout was, maar je hebt al een tijdje dat gekke aantal. Hilarische reden ook.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:00 schreef DTF het volgende:
Haha, geen punten gekregen voor de vraag hoor, maar slecht 0,99 punten voor (you gotta) Fight for your Right! (to party) van de Beastie Boys, omdat ik het uitroepteken was vergeten.
Yes!quote:
Was zeker amusantquote:Op donderdag 1 juli 2021 23:15 schreef pipster het volgende:
Met veel plezier naar gekeken, Perry Mason
Je bedenkt het niet he....quote:
Als voormalig skinhead was/is dit gewoon verplichte kost…quote:
Op zeker 50% juist…quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:40 schreef pipster het volgende:
Volgens mij de RAF en dan wellicht Lonsedale wellicht?
Daar heb je nog een witte cirkel in het rode vlak…quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:37 schreef DTF het volgende:
Target had ik wel geweten, maar ik kom met blauw niet veel verder dan Curling...
Quadrophenia, de rockfilm van The Who over de mods…quote:
quote:
Zo logisch…quote:
Flipje van The Jam!quote:Op maandag 5 juli 2021 16:17 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
In welke stad staat dit ding?
quote:
Toots Tielemans ?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Wie is voornamelijk te horen gedurende de gelijknamige titeltrack van de film 'Midnight Cowboy'?
Uiteraard…quote:
Ha ha ha. Juist.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Angelina Jolie, na beider face lifts bijna identiek…
die ma in Beowulfquote:Op maandag 5 juli 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Voor welk figuur heeft Angelina Jolie model gestaan?
Ik snap de vraagstelling niet helemaal..quote:Op maandag 5 juli 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Voor welk figuur heeft Angelina Jolie model gestaan?
Ik zoek een figuur/karakter uit een heel bekende film.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap de vraagstelling niet helemaal..
quote:
Alleen een shot van zijn arm in de café met Biff.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:40 schreef Burnett het volgende:
Hij schijnt nog in minimaal 1 scene te zitten. Had ook een rol in Pulp Fiction.
Die bedoel ikquote:Op maandag 5 juli 2021 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
Eric Stolz.
[..]
Alleen een shot van zijn arm in de café met Biff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |